Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

iemand een idee voor een hoger stuur op een mille

bv clipons van een vfr ? liefst wil ik de kuip heel laten


De oudere VFR clip ons hebben een diameter van 41mm... gaat dus niet passen. Heb zelf net een set Falco clip-ons in huis. Het monteren vergt nog wat kleine aanpassingen (maar niet aan de kuip), maar is te doen als ik het zo lees...
Zie deze link; Just did a Falco clip-on conversion.
Hier wordt duidelijk beschreven wat het inhoudt met wat foto's erbij! Voor mij wordt het een winterklusje :t
 
Laatst bewerkt:
Ik ga binnenkort Apex clip ons bestellen. En ik gok dat ik wat leidingwerk van een Futura of Falco nodig ben. Hoewel, destijds was ik voor de sbkkit op mijn mille alleen een langere remleiding nodig. Geloof ik.

Heb er nog een topic aan gewijd: 3D verstelbare clip-ons
 
Laatst bewerkt:
Voor mijn eigenbouw project ben ik op zoek naar tandwielen.
Mijn motor op basis van een RSV mille 2002, moet binnekort naar de herkeuring in Lelystad.
Hij is pas afgekeurd op het geluid.

De motor mag maar 80 decibel produceren. De meting gaat als volgt:
motor komt met 50km/h aanrijden in de 2e versnelling, bij de meetpalen geven ze vol gas.

Ik wil er nu alles aan doen om de motor stiller te krijgen, zo`n keuring is een duur grapje.
Heb de uitlaat en inlaat al aangepast. Nu wil ik de overbrenging nog aanpassen zodat de motor minder snel accelereert.

Dus heeft er iemand nog een voortandwiel liggen groter dan 16t en/of een achtertandwiel kleiner dan 42t liggen (525 ketting), dan zou ik deze graag overwillen nemen of lenen (eenmalig gebruik).


mvg Mark.

zit meestal in het inlaatgeluid, als je vol gas geeft wil ze veel lucht. Voor de keuring ff de inlaat vol duwen met isolatiemateriaal.
 
Mooie foto's, en mooie motor(en)!
Vraagje; heb je die grill tussen de koplampen zelf gemonteerd? Ik begreep dat deze van een een factory uitvoering is.
Was wel benieuwd of en waar ik aan zo'n grill kan komen. Staat mooier naar mijn mening dan de 2 strookjes die ik er in heb zitten.

Is een grill van een 06-08 model, deze kun je gewoon omwisselen :-)
 
Weet iemand hoeveel Aprillia motoren geproduceerd zijn van het type mille R bj2000. Van de SP versie 150 stuks dat is mij bekend!
Ik hoor het graag van de echte kenners.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hoeveel Aprillia motoren geproduceerd zijn van het type mille R bj2000.
Van de SP versie zijn het er 150 stuks dat is mij bekend!
Ik hoor het graag van de echte kenners.

Groetjes Elmow.
 
Weet iemand hoeveel Aprillia motoren geproduceerd zijn van het type mille R bj2000.
Van de SP versie zijn het er 150 stuks dat is mij bekend!
Ik hoor het graag van de echte kenners.

Groetjes Elmow.
Van de SP zijn er inderdaad maar heel weinig, dat was de SBK homologatiefiets. Er zijn er 150 van gemaakt.

Een "gewone" R is veel minder exclusief, daarvan zijn er veel meer geproduceerd. Hoeveel exact, durf ik niet te zeggen.
 
goede morgen allemaal,
het vervelende is gebeurd, mijn voorwiel gleed weg van droog naar nat. '( '( (nu gaan die semi circuitbanden er zeker af)
op het werk gelukkig lage snelheid.
maar remhendel afgebroken, stuurgewichtje geschaafd en een klein beetje op de kuip.

kuip is hopelijk weg te werken met fijn schuurpapier.
maar heeft iemand een orginele remhendel liggen en stuurgewichtje zonder krassen laat het me even weten.

mvg Mark
 
Laatst bewerkt:
goede morgen allemaal,
het vervelende is gebeurd, mijn voorwiel gleed weg van droog naar nat. '( '( (nu gaan die semi circuitbanden er zeker af)
op het werk gelukkig lage snelheid.
maar remhendel afgebroken, stuurgewichtje geschaafd en een klein beetje op de kuip.

kuip is hopelijk weg te werken met fijn schuurpapier.
maar heeft iemand een orginele remhendel liggen en stuurgewichtje zonder krassen laat het me even weten.

mvg Mark

Hendels koop ik zelf altijd hier, lijken precies op het origineel en zijn niet mega duur. kwaliteit is super!
VICMA Originel Remhendel

Stuur gewichten kan je ook daar vandaan bestellen ;)
 
Nieuwe foto voor de OP 8-) *D
full
 
He guys!

Vanwege aankoop woning gaat die van mij de verkoop in.. we gaan heen en weer toeren a 150km p/d en de winter door, dus de RSV moet ruimte maken.

Ik heb nog een bagage rek liggen, op maat gemaakt voor de 2004-2007 modellen. Ben effe kwijt wie de producent was (wie het weet mag t zeggen).

Ze zijn niet goedkoop, maar beschermen je kuipen en uitlaten wel! Daarnaast is het met dit rek afgelopen met het geschuif. Erg rustgevend!

Ik vraag EUR 5.900 voor het rek, en dan krijg je er de RSV gratis bij :p bij interesse, let me know!
 
Terug
Bovenaan Onderaan