Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Hij heeft inderdaad niet te koop gestaan. Het is een beetje zo gelopen zeg maar :)
Nu op zoek naar wat anders. Gaat geen Aprilia worden denk ik, aangezien de stap voor mij naar een RSV4 financieel te groot is.

Nou, de koper mag er blij mee zijn. Je had echt alles positief verbeterd aan de oer Mille wat er maar zo ongeveer aan de verbeteren was 👍

Je kunt een semi-stapje nemen, naar een 2e generatie? 😉 Of zoals ik (destijds), van een Mille naar een Tuono. Ik ga niet snel meer terug naar een racer in ieder geval... 🙄
 
47889270851_95810afae7_b.jpg


:]
 
Nieuwe Aprilia rijder meld zich :W

Na door @Gewoon Dennis te zijn aangestoken met het Aprilia virus, na al het sleutelen aan de racer, helpen op het circuit en een stukje rijden op zijn ‘06 Mille, heb ik afscheid genomen van mijn oude trouwe CBR600F en hebben we afgelopen zaterdag deze ‘00 Mille opgehaald, wat een verschil :X en wat een feest om op te rijden! *O*
F8EDC51B-922B-43BC-AE08-8EAEED9F89B9.jpeg
 
Nieuwe Aprilia rijder meld zich :W

Na door @Gewoon Dennis te zijn aangestoken met het Aprilia virus, na al het sleutelen aan de racer, helpen op het circuit en een stukje rijden op zijn ‘06 Mille, heb ik afscheid genomen van mijn oude trouwe CBR600F en hebben we afgelopen zaterdag deze ‘00 Mille opgehaald, wat een verschil :X en wat een feest om op te rijden! *O*
Bekijk bijlage 1396694

Gefeliciteerd, nette Mille!
 
Nieuwe Aprilia rijder meld zich :W

Na door @Gewoon Dennis te zijn aangestoken met het Aprilia virus, na al het sleutelen aan de racer, helpen op het circuit en een stukje rijden op zijn ‘06 Mille, heb ik afscheid genomen van mijn oude trouwe CBR600F en hebben we afgelopen zaterdag deze ‘00 Mille opgehaald, wat een verschil :X en wat een feest om op te rijden! *O*
Bekijk bijlage 1396694
Mooi ook met die grote RSV letters op de zijkuipen. Ik snap overigens nooit hoe dat nou zat bij de '00 modellen. Die letters zie je bij (gokje) 20% van alle exemplaren. Maar dan wel altijd in precies hetzelfde lettertype en op alle kleuren. Was dit destijds een optie ofzo?

Voor de rest weet je vast al wel hoe je dat type Mille nog een stuk lekkerder kunt laten rijden toch? 😉 Tip: zet er een Gabro chip in en laat 'em dan mooi synchroon en op C0-waardes afstellen. Kost je in totaal 170 euro ofzo, maar dat is het naar mijn mening helemaal waard. Al hangt dat natuurlijk ook af van wat er momenteel voor chip in zit 🙂
 
Mooi ook met die grote RSV letters op de zijkuipen. Ik snap overigens nooit hoe dat nou zat bij de '00 modellen. Die letters zie je bij (gokje) 20% van alle exemplaren. Maar dan wel altijd in precies hetzelfde lettertype en op alle kleuren. Was dit destijds een optie ofzo?

Voor de rest weet je vast al wel hoe je dat type Mille nog een stuk lekkerder kunt laten rijden toch? 😉 Tip: zet er een Gabro chip in en laat 'em dan mooi synchroon en op C0-waardes afstellen. Kost je in totaal 170 euro ofzo, maar dat is het naar mijn mening helemaal waard. Al hangt dat natuurlijk ook af van wat er momenteel voor chip in zit 🙂
Als het goed is, zit er al een andere chip in, wist de verkoper te vertellen, hij wist niet welke, want hij verkocht de motor voor een vriend. Maar goed, eerst maar verse bandjes (beide behoorlijk vlak gereden) en lekker gaan rijden, welke chip er in zit zoek ik later wel uit.

Gefeliciteerd, nette Mille!
Thanx! Zit alleen een klein butsje in de tank en het zitje is wat aan het af raffelen op de naden, verder wel wat gebruikssporen, maar dat is niet gek na 19 jaar 8-)
 
Man Man Man wat lang geleden dat ik op het motor forum geweest ben. Na jaren van veel ellende met mijn Mille 2001. Ben ik sinds gisteren begonnen te categoriseren wat ik nodig heb om hem tot op redelijke hoogte op te knappen. Dus heb er zin in om eerlijk te zijn. Helaas door het ontbreken van een garage moet ze altijd buiten staan. Dus kan ik in de winter niet zomaar haar uit elkaar halen. Dus moet het toch maar een zomer klusje worden
 
Afgelopen weekeinde op de Dcr gereden:) was mijn eerste wedstrijd in de thunderklasse. Na wat problemen op vrijdag te zachte voorband, krommen remschijf die volgens verkoper echt heuuul goed waren en voorvering die slecht stond en natuurlijk nog ff op de grond gaan liggen na mijn eerst knee down:). Op zaterdag opnieuw kunnen opbouwen en uiteindelijk 2,11 gereden. Vorig jaar 2,05 maar goed. Zondag bij de start een man of 6 kunnen pakken die mij na 1 ronde bijna allemaal weer inhaalde. Daarna weer een beetje sneller kunnen rijden maar door de harde wind was het moeilijk (50km/h op meeuwenmeer van de zijkant). Al met al een superleuk weekeinde en was echt weer verbaast hoeveel toffe mwnsen racen:) nadat ik gevallen was stonden er gelijk 5 man klaar om mijn koppelingshendel op een kookpitje te verwarmen om het pinnetje er uit te halen :) iedereen super bedankt:)
 
Man Man Man wat lang geleden dat ik op het motor forum geweest ben. Na jaren van veel ellende met mijn Mille 2001. Ben ik sinds gisteren begonnen te categoriseren wat ik nodig heb om hem tot op redelijke hoogte op te knappen. Dus heb er zin in om eerlijk te zijn. Helaas door het ontbreken van een garage moet ze altijd buiten staan. Dus kan ik in de winter niet zomaar haar uit elkaar halen. Dus moet het toch maar een zomer klusje worden

Wat mankeert er dan allemaal aan je '01 RSV? Zelfs ook zo'n fiets gehad (en een gen1 Tuono) en ik ken ze eigenlijk als zeer betrouwbaar.
 
Wat mankeert er dan allemaal aan je '01 RSV? Zelfs ook zo'n fiets gehad (en een gen1 Tuono) en ik ken ze eigenlijk als zeer betrouwbaar.

Ik heb problemen gehad met een olie lek, een koelvloeistof lek. Ik weet bij god niet meer wat het was maar ik heb ooit via Roke een onderdeel uit Italie moeten laten komen ala 1000 euro misschien dat ik de bon nog ergens kan vinden. Het lekken van me benzine tank omdat die bij de Pomp was gaan vervormen hebben we ook nog gehad. En ik vergeet echt nog de helft omdat ik er waarschijnlijk niet aan wil denken.

Maar inderdaad omdat ze als zeer betrouwbaar bekend stonden heb ik deze ook ooit gekocht. Helaas mijne niet. Ben er nog steeds blij mee hoor. Ondanks dat ze al 3 jaar bijna niet gereden is. 4 jaar geleden in den Haag is ze nog opzettelijk omgegooid waarbij ze heel veel schade heeft opgelopen aan de linker kant. Alle kappen stuk.

Maar neemt niet weg dat het nog altijd mijn droom fiets is. En nu dat me leven gestabiliseerd is gaan we der maar eens opknappen.
 
Man Man Man wat lang geleden dat ik op het motor forum geweest ben. Na jaren van veel ellende met mijn Mille 2001. Ben ik sinds gisteren begonnen te categoriseren wat ik nodig heb om hem tot op redelijke hoogte op te knappen. Dus heb er zin in om eerlijk te zijn. Helaas door het ontbreken van een garage moet ze altijd buiten staan. Dus kan ik in de winter niet zomaar haar uit elkaar halen. Dus moet het toch maar een zomer klusje worden
Ik heb nog een boel reserve onderdelen na het slopen van m’n racer, laat maar weten als je wat nodig hebt!
 
Nieuwe Aprilia rijder meld zich :W

Na door @Gewoon Dennis te zijn aangestoken met het Aprilia virus, na al het sleutelen aan de racer, helpen op het circuit en een stukje rijden op zijn ‘06 Mille, heb ik afscheid genomen van mijn oude trouwe CBR600F en hebben we afgelopen zaterdag deze ‘00 Mille opgehaald, wat een verschil :X en wat een feest om op te rijden! *O*
Bekijk bijlage 1396694
Wilkommen @Konuz83 :W 8-) *O*

0273315D-725F-4D7E-99D1-B25FDF8F46F7.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan