Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Hoi, waarschijnlijk is de vraag al vaak gesteld, maar ik vind het antwoord niet zo snel: voor een RSV mille R van 2003 (dus met de radiale remklauwen), ben ik op zoek naar een 2e set velgen om slicks of regenbanden op te leggen.

Welke velgen komen hier allemaal voor in aanmerking (Tuono, rsv1000r, rsv4, ...) en welke aanpassingen hebben ze eventueel nodig? Het hoeven voor mij geen OZ gesmeede velgen te zijn, hiervoor vragen ze de goudprijs heb ik reeds gemerkt.
Bedankt alvast.
Niemand die me kan helpen?
 
Iemand hier belang bij? Passend op gen 1 milles, 70€ :Y
AE691717-9CB0-402E-89A6-7B413D1AE970.jpeg
5461D753-E27C-4A3A-A71B-C592A33E014A.jpeg
AE691717-9CB0-402E-89A6-7B413D1AE970.jpeg


Onderste gaten zijn wat groter geworden maar past prima een bout/ring op en dat gedeelte valt achter de kuip dus zie je niet :)
 
Van een van de bevestigingspunten van mijn uitlaat is het schroefdraad versleten 🥴
Is dit een soort busje die je kan vervangen?

Of iemand een andere tip om dit te fixen?

3C6F9548-713C-4470-BFEA-215A86F10E83.jpegCA71A878-6B4A-4683-A5E5-C5A924A57BBA.jpeg5E845341-9FAB-44AA-B62C-042BAE46A148.jpeg
 
Volgens mij is het idd een draadbus, soort popnagel met draad erin. Als je geluk heb kun je hem uitboren net als een popnagel, blijft wel het draadgedeelte in je subframe, en kun je er een nieuwe in zetten.
Of je boort hem door en door en pakt een boutje met borgmoertje.
 
Goedenavond mensen na ruim 8 jaar heb ik afgelopen week mijn RSV verkocht. Hij mag dus uit de openingspost! Nu op zoek naar iets anders, al ben ik er nog niet helemaal uit wat het moet gaan worden..
 
Goedenavond mensen na ruim 8 jaar heb ik afgelopen week mijn RSV verkocht. Hij mag dus uit de openingspost! Nu op zoek naar iets anders, al ben ik er nog niet helemaal uit wat het moet gaan worden..
Nee joh! 😟

Ik heb 'em niet te koop zien staan, of heb ik niet goed op zitten letten? 🧐
 
Heb me ook dit jaar ook weer ingeschreven voor de DCR met mijn Rsv mille r uit 2003. Rijd er nog iemand meer mee? Rijd op vrijdag 4x vrij rijden en op za en zo de thunderbikes. Heb voor het eerst prutserslicks(superbike pro en metzeler racetec compk slick.) Probeer er een 200/55/17 op te krijgen achter is dat iemand misschien al gelukt? Ik doe dit om de voorband eens helemaal te benutten. Heb voor bij de 180/60/17 elke keer een cm of 2 over.;) sta denk ik weer helemaal aan de achterzijde van de paddox heb een zwart oranje racekuip. Als je een kop koffie of een praatje wilt maken;) altijd fijn!
Groeten Alexander
 
Heb me ook dit jaar ook weer ingeschreven voor de DCR met mijn Rsv mille r uit 2003. Rijd er nog iemand meer mee? Rijd op vrijdag 4x vrij rijden en op za en zo de thunderbikes. Heb voor het eerst prutserslicks(superbike pro en metzeler racetec compk slick.) Probeer er een 200/55/17 op te krijgen achter is dat iemand misschien al gelukt? Ik doe dit om de voorband eens helemaal te benutten. Heb voor bij de 180/60/17 elke keer een cm of 2 over.;) sta denk ik weer helemaal aan de achterzijde van de paddox heb een zwart oranje racekuip. Als je een kop koffie of een praatje wilt maken;) altijd fijn!
Groeten Alexander
Ik rij met 200-60-‘17, ketting raakt nét de band, en heb (met huidige ketting spanning) zo’n 7/8mm tussen band en achterbrug :Y
04535320-6A20-4CF9-98E8-67E915B920B4.jpeg
 
Dank voor je reactie:) Das dan hopelijk net genoeg voor een bandenwarmer;)
Rijd je ook mee? Groet Alexander
Oja dat is het enige, die past er dus niet tussen bij mij haha, leg ‘m er aan beide kanten omheen tot aan de ketting.

Nee DCR lijkt me heel gaaf maar komt dit seizoen financieel niet uit ivm ZACraces, lijkt me wel gaaf volgend jaar!
 
Vraagje namens kennis van me met een Gen2 2005 RSV1000.
Als hij de motor op contact zet, gaan alle lampjes aan, en weer uit behalve het uitroeptekentje, is dit normaal? Hij gaat wel uit zodra je start.

Vraag 2: hij loopt slecht, ploft tijdens rijden en/of valt zomaar uit. Ook start ie slecht en is batterij voltage onder de 12, ik zelf denk dat dit klinkt als een dooie stator?
 
Vraagje namens kennis van me met een Gen2 2005 RSV1000.
Als hij de motor op contact zet, gaan alle lampjes aan, en weer uit behalve het uitroeptekentje, is dit normaal? Hij gaat wel uit zodra je start.

Vraag 2: hij loopt slecht, ploft tijdens rijden en/of valt zomaar uit. Ook start ie slecht en is batterij voltage onder de 12, ik zelf denk dat dit klinkt als een dooie stator?

Is het niet gewoon het lampje van de standaard? Er is namelijk ook een geel lampje die aangeeft dat de standaard uitgeklapt staat.

2; Klinkt als kapotte stator inderdaad.
 
Ondertussen voorzien van een Mivv Sportline Titanium (zonder db killer) en een RSV Titanium Evo demper.
Van het weekend maar vergelijken :D
Dank voor de reacties voor de Te Koop Gevraagd!

1394447
 
@instaprilia Nee een rood driehoekje met een uitroepteken erin :)

Midden onderBekijk bijlage 1394367

Dat is het antidiefstallampje


Wat betreft de accu/stator, meten is weten.

 
Is een Power Commander voor een gen2 RSV ook bruikbaar voor een gen2 Tuono? Ik ging er vanuit van wel, aangezien het motorblok en veel andere zaken identiek zijn. Nu lees ik ineens dat de ECU tussen de gen2 RSV en gen2 Tuono niet zomaar uitwisselbaar is. Houdt dit ook in dat een Power Commander niet uitwisselbaar is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan