Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 15 - Bellezza Italian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderdelen zijn zeldzaam iedereen is ze hard nodig!!! _O-

:-)

hebben jullie nog adressen waarbij ik onderdelen kan scoren, schakelpedaal, en knipperlicht is belangrijkste, ondanks wat beschadigingen rijd ie wel .
ga ff kijken wat het spuiten etc gaat kosten of ander kuipwerk.



Collega was WA verzekerd en baalde dubbel...
 
Hij had begin van de middag behoorlijk wat last van wat karaktertrekjes van de Italiaanse elektronica. Hij wilde niet starten. Accu leeggestart. Aan de lader gehangen, en de derde keer sloeg ie plots aan. Terwijl de eerste keer de accu lang goed rond ging, maar de motor niet aan sloeg.
Later op de middag dus toch nog lekker kunnen rijden. *D

dsc0081kw.jpg


dsc0074km.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat je hem liever niet hier op een forum zet, bang dat hij straks weer net voor je neus weg is... ;) Stuur mij anders even een PM met de info en foto's van de bike, misschien kan ik je nog op wat dingen attenderen.

Wat betreft het werkplaatshandboek, ja er is een handboek van Aprilia zelf, maar ik zou dit kopen. Is super handig (mits je goed Engels kunt).

Sorry voor de late reactie, maar hij staat niet op internet. Ben wezen kijken en ziet er optisch goed uit. Bij 15k kleppen gecheckt enzo. Recent de voorpoten gereviseerd. Enige minpuntje is dat de stickers op het kontje beetje verduren. Makkelijk te vervangen? Verder gewoon compleet en netjes. Staat bij een echte liefhebber. Alleen die originele demper he :X
 
Sinds afgelopen vrijdag heb ik ook een rsv mille in mijn bezit. Ik vind hem nog bijzonder relaxed te berijden, maar wat een vermogen als dat gas open gaat ( al een paar onbedoelde wheelies als gevolg). Het is een 2000 model en ik ben eigenlijk op zoek naar het passagierszitje, iemand er nog een in de aanbieding?
 
Sinds afgelopen vrijdag heb ik ook een rsv mille in mijn bezit. Ik vind hem nog bijzonder relaxed te berijden, maar wat een vermogen als dat gas open gaat ( al een paar onbedoelde wheelies als gevolg). Het is een 2000 model en ik ben eigenlijk op zoek naar het passagierszitje, iemand er nog een in de aanbieding?

Welkom, foto! :9~

Zitjes zijn wat lastig te krijgen, ik heb vorige week 1 op de kop getikt bij boonstra motoren! Ik zou marktplaats even in de gaten houden! Kosten meestal rond de 70 euro.
 
Vandaag een stukje gereden, lekker!! De vlakke kantjes zijn weer van de bandjes! Alleen mn benzinelampje doet niks meer gelukkig was de tank thuis schoon leeg!
full
 
Hallo allemaal,

Ik heb een paar lelijke krassen op mijn achterbrug. Ik had de zoek functie al even gebruikt om te kijken hoe je deze kon verwijderen maar blijkbaar is polijsten de enige oplossing, aangezien hiermee de beschermlaag verloren gaat en de brug harder gaat glimmen dan het frame vind ik dit geen mooie oplossing. Zijn er bedrijven die dit kunnen herstellen ? Of heeft iemand nog een strakke brug te koop ?
IMAG0570.jpg
 
Mooie foto's... toch wel leuk als zij het doet :X
Hij had begin van de middag behoorlijk wat last van wat karaktertrekjes van de Italiaanse elektronica. Hij wilde niet starten. Accu leeggestart. Aan de lader gehangen, en de derde keer sloeg ie plots aan. Terwijl de eerste keer de accu lang goed rond ging, maar de motor niet aan sloeg.
Later op de middag dus toch nog lekker kunnen rijden. *D

[afbeelding]

[afbeelding]
 
Hallo allemaal,

Ik heb een paar lelijke krassen op mijn achterbrug. Ik had de zoek functie al even gebruikt om te kijken hoe je deze kon verwijderen maar blijkbaar is polijsten de enige oplossing, aangezien hiermee de beschermlaag verloren gaat en de brug harder gaat glimmen dan het frame vind ik dit geen mooie oplossing. Zijn er bedrijven die dit kunnen herstellen ? Of heeft iemand nog een strakke brug te koop ?
[afbeelding]


ik zou eens op ebay kijken.
ze zijn zo rond de 100euro
 
ik zou eens op ebay kijken.
ze zijn zo rond de 100euro
Ik ben al een poosje aan het kijken maar het aanbod valt helaas tegen. Veel bruggen hebben meer schade en/of ook nog deuken. Opnieuw polijsten zou eventueel ook een optie zijn maar ik weet niet zeker of de brug geanodiseerd is of een blanke lak laag bevat. In dit laatste geval vraag ik me af of een blanke lak laag nog wel goed hecht op aluminium nadat deze gepolijst is. Mocht je nog een strakke brug weten te liggen, ik houd me aanbevolen. :Y
 
Laatst bewerkt:
750 euro extra kosten gemaakt naast de kleine beurt een kleine 200km geleden. Wat wordt er gedaan om het weer rijdend te krijgen:

- Nieuw koppelingspomp
- Nieuw koppeling (type Barnett)
- Iets van koppelingskorf
- Wiellagers achter (2k oud)
- Montage

Als het goed is gaat de motor dan niet meer naar voren kruipen, slipt de koppeling niet meer en kraakt de wiellager niet.

Whats next :)

Ik durf 7 mei niet naar Assen, straks rij ik hem plat? Jezus wat een dure km maak je dan zeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al een poosje aan het kijken maar het aanbod valt helaas tegen. Veel bruggen hebben meer schade en/of ook nog deuken. Opnieuw polijsten zou eventueel ook een optie zijn maar ik weet niet zeker of de brug geanodiseerd is of een blanke lak laag bevat. In dit laatste geval vraag ik me af of een blanke lak laag nog wel goed hecht op aluminium nadat deze gepolijst is. Mocht je nog een strakke brug weten te liggen, ik houd me aanbevolen. :Y


bij mijn oer had ik er een brug ingezet van de 2e gen, dit gaat vrijwel 1 op 1.
Er is genoeg over te vinden op internet

dit vergroot je vindkansen

http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-r...71?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item27d1a4eca3

New Genuine Aprilia RSV1000 Uprated Rear Swingarm AP8145030 Forcellone Finito | eBay
 
750 euro extra kosten gemaakt naast de kleine beurt een kleine 200km geleden. Wat wordt er gedaan om het weer rijdend te krijgen:

- Nieuw koppelingspomp
- Nieuw koppeling (type Barnett)
- Iets van koppelingskorf
- Wiellagers achter (2k oud)
- Montage

Als het goed is gaat de motor dan niet meer naar voren kruipen, slipt de koppeling niet meer en kraakt de wiellager niet.

Whats next :)

Ik durf 7 mei niet naar Assen, straks rij ik hem plat? Jezus wat een dure km maak je dan zeg.

Dan is hij weer als nieuw, rijdt hij super, maakt een geweldig geluid en je hebt weer een grijns op je kop en denkt het kost wat maar dan heb je ook wat!!
 
Is er onder de oermilles nog iemand aanwezig met een demper over? Mijne is gesneuveld op Assen dus ben op zoek naar iets nieuws. Mag ook met schade zijn.
 
Is er onder de oermilles nog iemand aanwezig met een demper over? Mijne is gesneuveld op Assen dus ben op zoek naar iets nieuws. Mag ook met schade zijn.

Boonstra motoren heeft nog een titanium aprilia racing uitlaat liggen onderkant ligt alleen los, volgens mij zag ik nog een mivv gp titanium op marktplaats staan. Volgens mij stonden er nog aardig wat op marktplaats!
 
Boonstra motoren heeft nog een titanium aprilia racing uitlaat liggen onderkant ligt alleen los, volgens mij zag ik nog een mivv gp titanium op marktplaats staan. Volgens mij stonden er nog aardig wat op marktplaats!

Bedankt, die had ik ook gezien inderdaad. Ik vraag me alleen af, mijn motor is afgesteld op een akra open demper. Moet ik hem met zo'n aprilia racing uitlaat of een mivv niet opnieuw laten afstellen? Had ergens gelezen van iemand die van leovince naar mivv ging en dat zn motor ook echt slechter ging lopen.
 
Bedankt, die had ik ook gezien inderdaad. Ik vraag me alleen af, mijn motor is afgesteld op een akra open demper. Moet ik hem met zo'n aprilia racing uitlaat of een mivv niet opnieuw laten afstellen? Had ergens gelezen van iemand die van leovince naar mivv ging en dat zn motor ook echt slechter ging lopen.

Dat zou ik niet weten zag ook nog een akrapovic op internet staan! Anders gewoon proberen, ik rij metnormale eprom en dat ging prima met een mivv gp en de evo uitlaat! Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan