Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 15 - Bellezza Italian

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja was lekker gister idd, alleen nu heb ik een lekke band B|

de Mille moet me wel hebben tot nog toe :X

Oei, dat is wel frustrerend, elke keer weer iets met de motor. Hopelijk blijft het hierbij. Mijn mille moest mij ook goed hebben vorig jaar, karakter noemen ze dat :+

Ik las op de vorige pagina dat er een lampje op het dashboard zit die brand als het standaard uitgeklapt is. Dat wist ik helemaal niet en had ik ook nog nooit gezien. Gisteren toen ik ging rijden heb ik hier even opgelet en inderdaad, dat lampje doet het bij mij niet. Daar kom ik dus een jaar nadat ik de Mille heb achter :P Aangezien het mij echt te veel werk is dat lampje te vervangen, laat ik het nog maar zo de komende tijd.
 
Oei, dat is wel frustrerend, elke keer weer iets met de motor. Hopelijk blijft het hierbij. Mijn mille moest mij ook goed hebben vorig jaar, karakter noemen ze dat :+

Ik las op de vorige pagina dat er een lampje op het dashboard zit die brand als het standaard uitgeklapt is. Dat wist ik helemaal niet en had ik ook nog nooit gezien. Gisteren toen ik ging rijden heb ik hier even opgelet en inderdaad, dat lampje doet het bij mij niet. Daar kom ik dus een jaar nadat ik de Mille heb achter :P Aangezien het mij echt te veel werk is dat lampje te vervangen, laat ik het nog maar zo de komende tijd.

ja beetje wel, geluk bij een ongeluk is dat het de achterband betreft en die moest toch vervangen worden maar toch..
 
Oei, dat is wel frustrerend, elke keer weer iets met de motor. Hopelijk blijft het hierbij. Mijn mille moest mij ook goed hebben vorig jaar, karakter noemen ze dat :+

Ik las op de vorige pagina dat er een lampje op het dashboard zit die brand als het standaard uitgeklapt is. Dat wist ik helemaal niet en had ik ook nog nooit gezien. Gisteren toen ik ging rijden heb ik hier even opgelet en inderdaad, dat lampje doet het bij mij niet. Daar kom ik dus een jaar nadat ik de Mille heb achter :P Aangezien het mij echt te veel werk is dat lampje te vervangen, laat ik het nog maar zo de komende tijd.

Slaat ie wel af als de staandaard uit staat en je de koppeling op laat komen? Zo nee, dan zou ik er dus wel z.s.m. wat aan doen.
 
Slaat ie wel af als de staandaard uit staat en je de koppeling op laat komen? Zo nee, dan zou ik er dus wel z.s.m. wat aan doen.

Dat weet ik eigenlijk niet :$ Nooit op gelet en nooit last van gehad, maar ik zal dat straks eens bekijken. Ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat het lampje zelf kapot is, maar dat hoeft natuurlijk niet.
 
full


sinds gisteren eigenaar van de Mille... voor een spotprijs aangekomen...

collega heeft bij lage snelheid een schuiver gemaakt, en wil nu stoppen met rijden.. en de fiets naar de sloop brengen... :-(

knipper lichtje links is kapot, en versnellingspook is afgebroken, verder wat schade aan de kuipdelen

heeft hem pas geleden nog een grote beurt laten geven...

Binnenkort maar ff wat onderdelen scoren, en voor die tijd een aantal topics van de Aprilla Mille doorlezen
 
[afbeelding]

sinds gisteren eigenaar van de Mille... voor een spotprijs aangekomen...

collega heeft bij lage snelheid een schuiver gemaakt, en wil nu stoppen met rijden.. en de fiets naar de sloop brengen... :-(

knipper lichtje links is kapot, en versnellingspook is afgebroken, verder wat schade aan de kuipdelen

heeft hem pas geleden nog een grote beurt laten geven...

Binnenkort maar ff wat onderdelen scoren, en voor die tijd een aantal topics van de Aprilla Mille doorlezen

Mooi dat je hem hebt gered van z'n ondergang! Alleen wat bezielt jouw collega dat ie hem na een redelijk onschuldige schuiver (maak ik op uit de schade..) naar de sloper wilt brengen?! :P
 
heeft na 2jaar de motor uit de schuur gehaald ( vrouw de bekende ziekte me de K ) en niet gereden,

gisteren voor het eerst weer naar buiten, en nog geen 40 km gereden lullig bochtje ging hij onderuit.

De motor " past " niet bij hem, kun je zien aan zijn rijgedrag,
gezien zijn leeftijd en houding etc. was hij aan het kijken voor een BMW.. hij kreeg inruil iets van 2500 ..

hij wilde een motorzaak bellen en hij was met 500 euro tevreden, direct gezegd dat geef ik je er ook voor..
oke heb nu naast een pan straks een mille in de schuur staan. :-)

zodra hij hier is, zal ik nog een foto posten,
 
heeft na 2jaar de motor uit de schuur gehaald ( vrouw de bekende ziekte me de K ) en niet gereden,

gisteren voor het eerst weer naar buiten, en nog geen 40 km gereden lullig bochtje ging hij onderuit.

De motor " past " niet bij hem, kun je zien aan zijn rijgedrag,
gezien zijn leeftijd en houding etc. was hij aan het kijken voor een BMW.. hij kreeg inruil iets van 2500 ..

hij wilde een motorzaak bellen en hij was met 500 euro tevreden, direct gezegd dat geef ik je er ook voor..
oke heb nu naast een pan straks een mille in de schuur staan. :-)

zodra hij hier is, zal ik nog een foto posten,

Daar heb je je niet aan verkocht :o
 
heeft na 2jaar de motor uit de schuur gehaald ( vrouw de bekende ziekte me de K ) en niet gereden,

gisteren voor het eerst weer naar buiten, en nog geen 40 km gereden lullig bochtje ging hij onderuit.

De motor " past " niet bij hem, kun je zien aan zijn rijgedrag,
gezien zijn leeftijd en houding etc. was hij aan het kijken voor een BMW.. hij kreeg inruil iets van 2500 ..

hij wilde een motorzaak bellen en hij was met 500 euro tevreden, direct gezegd dat geef ik je er ook voor..
oke heb nu naast een pan straks een mille in de schuur staan. :-)

zodra hij hier is, zal ik nog een foto posten,


zo mazzelaar.....
 
:-)

hebben jullie nog adressen waarbij ik onderdelen kan scoren, schakelpedaal, en knipperlicht is belangrijkste, ondanks wat beschadigingen rijd ie wel .
ga ff kijken wat het spuiten etc gaat kosten of ander kuipwerk.



Collega was WA verzekerd en baalde dubbel...
 
:-)

hebben jullie nog adressen waarbij ik onderdelen kan scoren, schakelpedaal, en knipperlicht is belangrijkste, ondanks wat beschadigingen rijd ie wel .
ga ff kijken wat het spuiten etc gaat kosten of ander kuipwerk.



Collega was WA verzekerd en baalde dubbel...

Ik heb nog originele knippers liggen. Doe maar een PM als je geinteresseerd bent.
 
Motorfun in Twello heeft zat rsv Aprilia onderdelen :Y
:-)

hebben jullie nog adressen waarbij ik onderdelen kan scoren, schakelpedaal, en knipperlicht is belangrijkste, ondanks wat beschadigingen rijd ie wel .
ga ff kijken wat het spuiten etc gaat kosten of ander kuipwerk.



Collega was WA verzekerd en baalde dubbel...
 
:-)

hebben jullie nog adressen waarbij ik onderdelen kan scoren, schakelpedaal, en knipperlicht is belangrijkste, ondanks wat beschadigingen rijd ie wel .
ga ff kijken wat het spuiten etc gaat kosten of ander kuipwerk.



Collega was WA verzekerd en baalde dubbel...

ik heb ongeveer n mille in onderdelen.... zeker n schakelpedaaltje, bij interesse pm maar :)
 
Zondag en gisteren even heerlijk de Appie laten brullen.... Starten zonder problemen en hij loopt als een zonnetje. Wat me opviel trouwens is dat de band langs de ketting loopt waardoor er kleine hapjes uit de rand van de band gehapt worden....

Iemand ervaring met de 190-er SportMax band op de Appie uit 2003, misschien is de band net iets te laag waardoor de rand iets meer naar buiten valt?
 
180 erop zetten of een 190/50. Je hebt nu waarschijnlijk een 190/55 en die loopt soms wat tegen de ketting komt door de brede hoge band.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan