richard n
Die hard MF'er
Denk ook dat Quartararo eerder door zal schuiven dan Morbidelli . Maar ze zullen hopelijk beide bovenin mee gaan draaien de komende jaren .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Balda zal de vol;gende voor Wilco wel worden , gok ik.Als Vinales daar vetrekt zal Morbidelli doorschuiven en Michael van der Mark komt dan bij z'n grote vriend Wilco rondtuffen.....Hoop ik.
Een Yamaha M1 in straat uitvoering komt Rossi ook gelijk mee naar de WSB 🏍Die gaat hij op de yamaha ook niet snel binnen hengelen ben ik bang, of ze moeten net als ducati met een nieuw concept komen
Ik verwacht heel stiekem een JL die voor een verrassing gaat zorgen ,...geen overwinning maar wel een podium.
Vorig jaar op de Duuc verraste hij ook vriend en vijand.
Een Yamaha M1 in straat uitvoering komt Rossi ook gelijk mee naar de WSB 🏍
Begreep dat Honda volgend jaar ook een MotoGP fiets met kenteken uit wil brengen, zoals Ducati dit jaar heeft gedaan
Er zitten volgens mij al een aantal grenzen aan. Geen idee welke dat zijn hoor. Mensen praten vaak met weemoed over de speciale WSBK-versies van motoren uit de jaren 90 - ik heb geen bezwaar als fabrikanten weer die kant op gaan. Het is niet in de geest van het kampioenschap, maar als er toffe dingen uit voortkomen, ook goed.Dit soort geklooi houd je natuurlijk altijd in een klasse waarbij de racefiets gebaseerd moeten zijn op consumentenproducten. Maar of het massaal gaan produceren van prototype materiaal nou de juiste route is? Wellicht goed om er een maximale verkoopprijs aan te koppelen of zoiets.
Behoorlijk dilemma dit.
Er zitten volgens mij al een aantal grenzen aan. Geen idee welke dat zijn hoor. Mensen praten vaak met weemoed over de speciale WSBK-versies van motoren uit de jaren 90 - ik heb geen bezwaar als fabrikanten weer die kant op gaan. Het is niet in de geest van het kampioenschap, maar als er toffe dingen uit voortkomen, ook goed.
Die maximale prijs is er al hoor,€45000.Panigale V4R kost dat ook.Dit soort geklooi houd je natuurlijk altijd in een klasse waarbij de racefiets gebaseerd moeten zijn op consumentenproducten. Maar of het massaal gaan produceren van prototype materiaal nou de juiste route is? Wellicht goed om er een maximale verkoopprijs aan te koppelen of zoiets.
Behoorlijk dilemma dit.
Er zitten volgens mij al een aantal grenzen aan. Geen idee welke dat zijn hoor. Mensen praten vaak met weemoed over de speciale WSBK-versies van motoren uit de jaren 90 - ik heb geen bezwaar als fabrikanten weer die kant op gaan. Het is niet in de geest van het kampioenschap, maar als er toffe dingen uit voortkomen, ook goed.
Over Honda hoor ik al jaren dat ze met een "nieuwe superbike" komen. Een V4, een nieuwe Fireblade (die niet "nieuw" was\is), nu weer een GP lookalike (die ze al hebben en heeeeeeel veel geld kost).Begreep dat Honda volgend jaar ook een MotoGP fiets met kenteken uit wil brengen, zoals Ducati dit jaar heeft gedaan
Net als Kawasaki en Yamaha.Over Honda hoor ik al jaren dat ze met een "nieuwe superbike" komen. Een V4, een nieuwe Fireblade (die niet "nieuw" was\is), nu weer een GP lookalike (die ze al hebben en heeeeeeel veel geld kost).
Eerst zien.
Nog nooit geruchten gehoord dat deze merken met een V4 of iets komen.Net als Kawasaki en Yamaha.
En minimaal 500 stuks?Die maximale prijs is er al hoor,€45000.Panigale V4R kost dat ook.
€180.000Nog nooit geruchten gehoord dat deze merken met een V4 of iets komen.
Kawa heeft onlangs aangegeven dat zij ook zo'n V4R achtige fiets gaan uitbrengen aangezien Ducati binnen de regels werkt, maar wel het principe van de WSBK aan haar laars lapt. Als je daar op doelt dan is dat geen gerucht. Dat heeft iemand van Kawasaki aangegeven.
Dat is niet hetzelfde als geruchten over een "superbike" dan wel met v4 die volgens mij al voor het uitbrengen van VFR1200 rondgingen. Dat is 2010 ofzo.
De Fireblade is na de vernieuwing van 2008 telkens geupdatet (net zoals de 600RR sinds 2007).
Dit nieuwsbericht is ook weer niets meer dan een gerucht.
Een V4 superbike hebben ze al. Het ding kost alleen een ton ofzo en is niet straatlegaal.
Nog nooit geruchten gehoord dat deze merken met een V4 of iets komen.
Kawa heeft onlangs aangegeven dat zij ook zo'n V4R achtige fiets gaan uitbrengen aangezien Ducati binnen de regels werkt, maar wel het principe van de WSBK aan haar laars lapt. Als je daar op doelt dan is dat geen gerucht. Dat heeft iemand van Kawasaki aangegeven.
Dat is niet hetzelfde als geruchten over een "superbike" dan wel met v4 die volgens mij al voor het uitbrengen van VFR1200 rondgingen. Dat is 2010 ofzo.
De Fireblade is na de vernieuwing van 2008 telkens geupdatet (net zoals de 600RR sinds 2007).
Dit nieuwsbericht is ook weer niets meer dan een gerucht.
Een V4 superbike hebben ze al. Het ding kost alleen een ton ofzo en is niet straatlegaal.
EBR wist daar ook omheen te fietsen dacht ik, alleen wilde de rest van het fietsen niet zo goed...En minimaal 500 stuks?
Volgens mij zou er al zeker dertien jaar een Honda superbike komen met een V5 configuratie.Nog nooit geruchten gehoord dat deze merken met een V4 of iets komen.