Algemene MotoGP topic

De tandjes wat een finish weer zeg! Nu alweer de mooiste race van vandaag :Y :t
 
Wel erg zonde voor Suzuki.
Prachtige race, maar ik baalde wel van Suzuki, zeg. Eerst in Texas, nu hier in Le Mans. Ook Toba had geen geluk dankzij Canet. Sasaki en Masaki vallen mij tegen, maar ik ben er blij om dat we eindelijk weer Japans talent vooraan mee zien doen!
 
Mooi kopgroepje van 1 ondertussen. Voor winst wordt het niet heel spannend - voor podium ook niet erg, aangezien de Ducati's dat onderling lijken te gaan verdelen. Viñales en Rins zijn de grote verliezers vandaag, da's alvast duidelijk, en Quartararo is er ook zachtjes aan herinnerd dat je maar hoeft te knipperen met je ogen voor het verschil tussen "hot" en "not". :X
 
Mooi kopgroepje van 1 ondertussen. Voor winst wordt het niet heel spannend - voor podium ook niet erg, aangezien de Ducati's dat onderling lijken te gaan verdelen. Viñales en Rins zijn de grote verliezers vandaag, da's alvast duidelijk, en Quartararo is er ook zachtjes aan herinnerd dat je maar hoeft te knipperen met je ogen voor het verschil tussen "hot" en "not". :X
Helaas werd het al snel een optocht inderdaad. Dominante overwinning. Moto3 met afstand vandaag de mooiste race.

Op naar Mugello dan maar!
 
Mooie MotoGP race, niet de meest spannende wat betreft de koppositie. Heel goed gereden van Pol, 6e met de KTM.:} Daar moet Zarco ook moed uit kunnen putten.
Ook gaaf van Qaurtararo:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan