Algemene MotoGP topic

Bradley Smith heeft een penalty van drie startplaatsen gekregen vanwege zijn valpartij die ook Aleix Espargaro meenam. Als Espargaro dusdanig geblesseerd is geraakt, zien we Smith in Assen rijden als vervanger.
't Zou best gek zijn, als testcoureur de fabriekscoureur zélf blesseren en dan vervangen. Staat volgens mij niet in de taakomschrijving. _O-
 
Aleix gaan we in Assen en ik denk ook Sachsenring nog niet weer zien. Gebroken bovenbeen. Wel dik respect dat hij rijdend de pit in kwam. Toen hij er met 5 man af werd getild dacht ik al, dit zit niet goed.

Idd wat hierboven gezegd is: Smith kegelt Aleix eraf en is zelf aan de beurt om hem te vervangen, knap gedaan.
 
Is toch het oude gezegde.
Allereerst moet je je teammaat slaan...of was het verslaan:+

Wel zuur voor Aleix, gaat ook niet echt crescendo voor Aprilia:N
 

Ipv de reguliere de "langzame Ruskenhoek" nemen bedoel je? nee dat is veel te gevaarlijk, veel te veel snelheid, en je komt dan weer aan de binnenkant de baan op.

De Bult lijk mij ook niet, te veel crashes die daarheen glijden. Lijkt mij dat de Haarbocht of Strubben de enige mogelijkheid is.
 
Wat zijn de kaartjes bizar duur geworden weer zeg.. De kwalificatie is nu al bijna net zo duur als de race van een paar jaar geleden. Twijfel hard om nog wel te gaan, want het wordt steeds minder vermaak voor veeeel meer geld
 
Wat zijn de kaartjes bizar duur geworden weer zeg.. De kwalificatie is nu al bijna net zo duur als de race van een paar jaar geleden. Twijfel hard om nog wel te gaan, want het wordt steeds minder vermaak voor veeeel meer geld
Ik blijf lekker gaan.
Kost toch al een hoop zo’n weekend.
Maar dat moet ieder voor zich weten.
 
Wat zijn de kaartjes bizar duur geworden weer zeg.. De kwalificatie is nu al bijna net zo duur als de race van een paar jaar geleden. Twijfel hard om nog wel te gaan, want het wordt steeds minder vermaak voor veeeel meer geld
Voor minder geld dan op Assen kun je bijna nergens naar een gp hoor. En qua vermaak vind ik het motogp circus de afgelopen 10 jaar alleen maar beter geworden.
 
Ik zit dit jaar naast de Rossi tribune,vorig jaar op de hoofdtribune en daar voor de gt bocht. En langer geleden een keer op de strubben toen Rossi helaas niet mee deed toen was het ook tegen de 30 Gr. Zondag gaan we die temperaturen ook weer bereiken als ik de weers berichten geloven mag.
 
Wat zijn de kaartjes bizar duur geworden weer zeg.. De kwalificatie is nu al bijna net zo duur als de race van een paar jaar geleden. Twijfel hard om nog wel te gaan, want het wordt steeds minder vermaak voor veeeel meer geld
Is inderdaad waar alleen als je het vergelijken gaat met de F1 dan schrik je je helemaal dood daar kosten kaarten zomaar 300 euro en zijn niet te annuleren en zit je naar een veredelde optocht van overbetaalde coureurs te kijken die al jaren niet meer weten wat inhalen is .
 
Ik zit dit jaar naast de Rossi tribune,vorig jaar op de hoofdtribune en daar voor de gt bocht. En langer geleden een keer op de strubben toen Rossi helaas niet mee deed toen was het ook tegen de 30 Gr. Zondag gaan we die temperaturen ook weer bereiken als ik de weers berichten geloven mag.
Springen die dronken gasten weer in die zeik sloten 😂🤮
 
Ik boekte een paar weken terug drie tickets voor de Red Bull Ring. Niet eens de hoofdtribune, en toch al €150 per kaartje. Dan klinkt Assen heel zo duur nog niet.
 
Ik boekte een paar weken terug drie tickets voor de Red Bull Ring. Niet eens de hoofdtribune, en toch al €150 per kaartje. Dan klinkt Assen heel zo duur nog niet.
Zelfkastijding ?
150 euro om naar een optocht te kijken terwijl uitslag al bekend is 1. Hamilton 2. Bottas 3. Leclerc 4. Vettel 5. Verstappen
 
Ipv de reguliere de "langzame Ruskenhoek" nemen bedoel je? nee dat is veel te gevaarlijk, veel te veel snelheid, en je komt dan weer aan de binnenkant de baan op.

De Bult lijk mij ook niet, te veel crashes die daarheen glijden. Lijkt mij dat de Haarbocht of Strubben de enige mogelijkheid is.
Nee dacht meer aan een uitloop aan 1 van de buitenkanten ofzo..


Of misschien bij de gt.. speciale route om de grindbak heen :P
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd mn twijfels heb gehad over Rossi zn actie om rechtdoor te gaan. Maar dit is de eerste keer dat ik deze helicopter beelden zie. Van 0:05 tot 0:08 zie je echt dat Marquez gewoon aan het glijden en slingeren is omdat ie veel te veel snelheid heeft en Rossi echt in een splitsecond moet kiezen tussen of geraakt worden door Marquez en 99% zeker onderuit gaan op het gras òf de fiets rechtop zetten en rechtdoor steken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan