Agv pista R

Status
Niet open voor verdere reacties.

RacingRalph

Die hard MF'er
19 nov 2011
851
1
Mooie helm van AGV, superlicht en gemaakt voor snelheid. Ik verkoop hem omdat ik geen straat motor meer heb. En hij ligt hier in de kast in zijn tasje te wachten... En het ziet er komende tijd niet naar uit dat dat veranderd, vandaar.

Zowel project 46 sticker als de oakley sticker kunnen verwijderd worden. Incl doos, opbergzak en helder vizier.

Maat L

Prijs €550,-



$_86.JPG

$_86.JPG
 
Laatst bewerkt:
Maat MS, dus dat is echt een stuk kleiner dan deze.
Heb zelf lang getwijfeld tussen de AGV Pista GP en een Shark Race-R Pro (Zarco). Deze laatste is het vanwege praktische overwegingen geworden.
 
Maat MS, dus dat is echt een stuk kleiner dan deze.
Heb zelf lang getwijfeld tussen de AGV Pista GP en een Shark Race-R Pro (Zarco). Deze laatste is het vanwege praktische overwegingen geworden.

omtrek in cm? En ook al was dit je maat had je toch al net een helm gekozen lees ik?
 
omtrek in cm? En ook al was dit je maat had je toch al net een helm gekozen lees ik?
Klopt, heb nu de Shark Race-R Pro gekocht. Zat bijna net goed als de AGV (bijna in de zin van anders, niet slechter - voordat de discussie over een goed zittende helm begint ;)) en ik had al een donker vizier liggen die er op paste.
 
Hoi Jules,

Dat weet ik niet? Hij ligt in Rilland (bij bergen op zoom). Laat maar weten als je serieus interesse hebt
 
Daar kom ik niet vaak in de buurt. Productie datum zou op het embleem moeten staan op het bandje van de helm. Wanneer heb je hem gekocht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan