AGV K3 revies gevraagd...

peter-1981

MF veteraan
3 jan 2019
2.417
2.920
Heerlen
Mensen hier ervaring met de AGV K3 SV?

Ziet er leuk uit , niet z`n belachelijke sluiting wat ik maar onhandig vind , zonnevizier en pinlock erin en prijs is ook nog leuk.
Ook een mooie Shoei gezien GT air 2 maar vind het maar een saaie helm en kost het dubbele en dan gaat het me niet eens echt om de prijs maar wel de combinatie met het saaie
Design van AGV is gewoon top vind ik zelf ( en ja ik hou van die drukke onzin )

Heb nu een Nolan en ding maakt best herrie dus wil beetje stillere helm wat ook nog goed uitziet.
 
Laatst bewerkt:
Heb net mijn Nolan vervangen voor een Shoei RYD. Veel stiller. Wellicht dat je de helmen van Nexx ook leuk vindt (Dat omdat een AGV je een goede optie lijkt.)
 
Een merk als Nexx zegt me niks en koop ik dus bij voorbaat niet , ben er misschien ouderwets in maar koop meer de bekendere merken.
Misschien komt dat doordat ik die merken 20 jaar geleden ook tegen kwam maar goed zo hou ik het ook iets meer beperkt zullen we maar zeggen anders wordt de keuze echt reuze
 
Geen ervaring met de K3, maar wel met de K5. Voornamelijk gekocht omdat hij echt fantastsisch op mn hoofd pastte. En daarnaast zijn de designs ook zo leuk.

Tot nu 2 klachten:
  1. Zonnevizier is inderdaad een zonnevizier, maar ik had hem liever een stuk donkerder gehad.
  2. Sluiting van het normale vizier is aan een kant stuk. Ga ik binnenkort mee terug naar de winkel.
 
Lekker zitten doen ze me ook ja
De shark versie van de k-3 op de kop gehad en past lekker.
Hoe ervaar je de sluiting van de K-5 ?
Ben erg gemakzuchtig en vind wel prettig dat ik met de handschoenen aan de sluiting makkelijk kan gebruiken en dat die ik met die nieuwe sluitingen niet echt gebeuren en dat druk knopje zie ik ook nog wel slijten.
 
Lekker zitten doen ze me ook ja
De shark versie van de k-3 op de kop gehad en past lekker.
Hoe ervaar je de sluiting van de K-5 ?
Ben erg gemakzuchtig en vind wel prettig dat ik met de handschoenen aan de sluiting makkelijk kan gebruiken en dat die ik met die nieuwe sluitingen niet echt gebeuren en dat druk knopje zie ik ook nog wel slijten.
De dubbel D sluiting ben ik ondertussen fan van. Had laatst mn andere helm op met zo'n rateltje, ding weer verprongen, helm af, ding verzetten... Dubbel d zit altijd goed en als het te los zit kun je tijdens het rijden nog een keer aan dat touwke trekken (laatst op de snelweg een keer gehad, toen ik vanuit mn bed zon beetje meteen de motor op ben gestapt en niet mn helm goed vast had gezet).
 
Terug
Bovenaan Onderaan