Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Africa Twin rit 2011, wordt het al herfst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

we hopen met je mee! maar idd gezondheid gaat voor. Als het een beetje bevalt moeten we gewoon ook al aan de volgende rit gaan werken.

sterkte!

Klote dat je daar last van hebt.
Als je niet met de twin kunt mag je van mij ook met je koekblik komen. Dan zal ik vertellen waar je moet gaan staan om ons zo vaak mogelijk langs te zien komen.

Wat betreft de route.
Achter elkaar aan rijden lijkt mij het mooist en gezelligst. Dan ga ik wel ergens vooraan rjden denk dak de route wel uit men hoofd weet.

Heb nog een setje off-road spiegels liggen, die je kunt inklappen (voor off road)... kunnen eventueel van de hand...

Trouwens..! Wie heeft er nog een linker spiegel liggen die ik voor een leuk prijsje kan overnemen en die dan zondag a.s mee kan nemen..?????
Beide zijn er met mn laatste off-road rit afgeknapt.

Greetsszz

Damn

Beterschap!

Is het nog gelukt met je routerol houder? Wil er ook nog eens een monteren en ben erg voor DIY accesoires.Tsja, wellicht verstandig. Anders stond de Pegaso mogelijk maandag al op marktplaats te ruil tegen een Twin

Het arme jong zit nog vast aan zijn 25 klickowatts... Anders was de beste meneer (1.95m) allang om

zit een heel stuk eerder op de at dan dat ik me in een blik verplaats van de winter 1x en toen na een zondags ritje oefenen met ijzel rijden. maar gewoon doorgereden had wel wat onverwachts grip kwijtraken enz. was veels te saai om van de zomer te rijden

in elk geval me vizier alvast gepoetst. en zie morgen ochtend wel of het hem alsnog gaat worden

Hoop wel op een beetje weer moregn...ziet er niet zo rooskleurig uit voor morgen..

ik ga de goede kant op. hoorn is 19mm en apeldoorn 5mm

wat volgens buienradar inhoud dat ik richting Amsterdam verzuip. en daarna lichte regenval

Laatst bewerkt:
Dennis nog gefeliciteerd! Feestje al achter de rug?

Heb straks ook nog een borrel, ff rustig aan doen want wil de kater voor zijn.

Dennis nog gefeliciteerd! Feestje al achter de rug?

Heb straks ook nog een borrel, ff rustig aan doen want wil de kater voor zijn.

even met de motor op en neer en gemeentepils drinken

Route download.
direct te importeren in je zumo met waypoints en originele track

Laatst bewerkt:
ook een optie maar mn vriendin was zo vriendelijk om zich als chauffeur aan te bieden voor vanavond

ik ga toch kort anders red ik het morgen niet

Geveld door griep.. Vandaag vooral mn bed gezien...
Maar ik blijf optimist dus wie weet
Mocht t lukken tot morgen
En anders veel plezier
(ps ik heb een rd07 uit 93.. Zo'n milka-koe..)
Grt Rob

Geveld door griep.. Vandaag vooral mn bed gezien...
Maar ik blijf optimist dus wie weet
Mocht t lukken tot morgen
En anders veel plezier
(ps ik heb een rd07 uit 93.. Zo'n milka-koe..)
Grt Rob
Beterschap en hopelijk tot morgen

Zo, Roadbook in a5 is af..

zijn er nog liefhebbers?

dan plak ik er vanavond nog wat extra in elkaar...

Zo, Roadbook in a5 is af..

zijn er nog liefhebbers?

dan plak ik er vanavond nog wat extra in elkaar...

Ik heb nog geen houder, wil er binnenkort een maken of aanschaffen maar moet eerst mijn koffers nog afmaken.

Nog even voor de regio Amsterdam > Shell Zeeburg (s114) om 09.30u. Ik ben daar sowieso, mijn nr is nul6vier1acht4nul2zes9

Tot morgen!

amai, snel tukken. 5 pilsjes op maar die hakken er flink in... tot zo!

Zo uit de veertjes.....

Alvast zo de motor onder zijn condoompje vandaan halen, stevig ontbijtje en dan zo rond 08:30 de deur uit. Even tanken bandjes controleren, paar red bull's inslaan en richting Apeldoorn...

Tot over een uurtje of 3

zo vertrekken richting amsterdam

Mogguh

Niet echt lekker weertje, maar ik lach me rot dat iedereen gewoon komt

Tot straks!

Van dat op bed liggen wordt je ook maar gek..
Kan mij t schelen..ik kom gewoon
Tot zo mannen

Status
Niet open voor verdere reacties.