zie de kans alweer verdwijnen dat ik in staat ben om te komen. zit al een half jaar te kloten met me gezondheid en waarschijnlijk gaat het hem zondag niet worden.
hoop dat het morgen beterder gaat maar vrees het ergste. alweer zou me eerste groepsritje van het jaar worden
zie de kans alweer verdwijnen dat ik in staat ben om te komen. zit al een half jaar te kloten met me gezondheid en waarschijnlijk gaat het hem zondag niet worden.
hoop dat het morgen beterder gaat maar vrees het ergste. alweer zou me eerste groepsritje van het jaar worden
Trouwens..! Wie heeft er nog een linker spiegel liggen die ik voor een leuk prijsje kan overnemen en die dan zondag a.s mee kan nemen..?????
Beide zijn er met mn laatste off-road rit afgeknapt.
Greetsszz
Damnzie de kans alweer verdwijnen dat ik in staat ben om te komen. zit al een half jaar te kloten met me gezondheid en waarschijnlijk gaat het hem zondag niet worden.
Is het nog gelukt met je routerol houder? Wil er ook nog eens een monteren en ben erg voor DIY accesoires.Tsja, wellicht verstandig. Anders stond de Pegaso mogelijk maandag al op marktplaats te ruil tegen een Twin
Klote dat je daar last van hebt.
Als je niet met de twin kunt mag je van mij ook met je koekblik komen.Dan zal ik vertellen waar je moet gaan staan om ons zo vaak mogelijk langs te zien komen.
Wat betreft de route.
Achter elkaar aan rijden lijkt mij het mooist en gezelligst. Dan ga ik wel ergens vooraan rjden denk dak de route wel uit men hoofd weet.
Hoop wel op een beetje weer moregn...ziet er niet zo rooskleurig uit voor morgen..
Dennis nog gefeliciteerd! Feestje al achter de rug?
Heb straks ook nog een borrel, ff rustig aan doen want wil de kater voor zijn.
Beterschap en hopelijk tot morgenGeveld door griep..Vandaag vooral mn bed gezien...
Maar ik blijf optimist dus wie weet
Mocht t lukken tot morgen
En anders veel plezier
(ps ik heb een rd07 uit 93.. Zo'n milka-koe..)
Grt Rob
Zo, Roadbook in a5 is af..
zijn er nog liefhebbers?
dan plak ik er vanavond nog wat extra in elkaar...