Adres voor reparatie bandenwarmers

GuusFlater

MF veteraan
26 okt 2009
1.902
51
gelderland
Hoi

Ik heb een set chicken hawk bandenwarmers die niet helemaal meer goed op tempratuur komen.

Iemand een adres om ze te laten repareren ?
 
Laatst bewerkt:
Neem even kontakt op met Rev Factory in Hoogeveen. Zij hebben ook voor ons de nodige hersteld..
 
Ik heb ook wel eens mijn set naar hun opgestuurt en ben niet tevreden.

Mijn banden warmers van chicken hawk hebben 2 standen, 60 en 80 graden. Op 80 graden worden ze vrijwel nooit warmer dan 65/70 graden. Ik heb ze opgestuurd naar hun aangezien ik ze daar ook gekocht had met garantie. Ik hoorde maar niks en moest er zelf achteraan voordat ze me melde dat het paketje ontvangen was en ze er naar gingen kijken.

Toen werden ze terug gestuurd en gezegd dat de thermostaten vervangen waren. Thuis weer getest en er was niks veranderd. Dit was 2016 en sindsdien ook in het padock meerdere temparatuur meters geprobeerd om het zeker te weten. Maar je kunt na anderhalf uur je hand gewoon op de band leggen. Probeer dat maar eens bij een Capit of iets dergelijks.

Kortweg, ik moet niks van die lui hebben.

Ben nu eigenlijk wel benieuwd of er nog andere bedrijven zijn die dit kunnen verhelpen.
 
Laatst bewerkt:
Heb afgelopen week contact gehad met Rev Factory, hij heeft het onderhoud en de verkoop naar Ten Kate gedaan. Hij doet dus geen onderhoud aan bandenwarmers meer. Heb meerdere malen reparaties en temp updates gedaan bij Rev Factory en nooit geen problemen en de kosten vielen erg mee. Jammer dat hij gestopt is...
 
Heb in het verleden ook een defecte thermostaat gehad. Beide vervangen. Die van de achterband heeft bij de hoogste hoogste stand nu 95 graden. (middelste stand is gewoon 80).
Band komt redelijk op temperatuur maar ligt wel aan of de motor binnen staat of buiten in de wind (al dan niet met wiel isolatoren).
 
Terug
Bovenaan Onderaan