Achterrem afstellen/strakker zetten yamaha

Huts

🤟
25 jan 2017
10
0
Kan je je achterrem bij stellen dat die sneller werkt i.p.v. ver in drukke ??
 
Ontluchten?

Mogelijk is de rempomp wat versleten en met een nieuw binnenwerk kan de slag ook korter zijn.

Sommige motorfietsen hebben trommeltremmen, dan is het wat makkelijker.
Weet ik uit ervaring........................... bleek de volgende ochtend bij een total down erg goed afgesteld door de motorzaak. :X :o :+
 
Gaat on een Yahamaha r6 2003 heb de uitlaat ingekort maar als ik rem gaat die na beneden en komt tegen de uitlaat aan dacht mss man je hem afstellen dat die sneller werkt en dan is het opgelost
 
Gaat on een Yahamaha r6 2003 heb de uitlaat ingekort maar als ik rem gaat die na beneden en komt tegen de uitlaat aan dacht mss man je hem afstellen dat die sneller werkt en dan is het opgelost
Uitlaat ingekort 8)7 dus pookje verlengen een optie? _O-

Je wil de rem ook niet snel kunnen blokkeren. Zeker een achterrem niet.
Misschien is de slag wat korter met verse remvloeistof en op druk brengen.
Maar wellicht heb je het niet helemaal handig aangepakt. ;)
Doe eens een foto? :9
 
De uitlaat zat eerst aan de zij kant dat losse stuk pijp heb ik gewoon eraf gehaald en de demper er onder terug erop gezschoven en vast gezet
 

Bijlagen

  • FAED53DC-8677-432D-9B50-F856FCA81977.png
    FAED53DC-8677-432D-9B50-F856FCA81977.png
    638,8 KB · Weergaven: 32
Door het verstellen van het pedaal verandert de slag die nodig is om te kunnen remmen niet.
Die dikke uitlaatdemper op die plek is ook heel erg gunstig voor de grootte van de maximale hellingshoek.
Not dus.
En dat met een supersport motor

Toch fijn als men niet gehinderd door enige kennis en inzicht door het leven kan gaan
 
Door het verstellen van het pedaal verandert de slag die nodig is om te kunnen remmen niet.
Die dikke uitlaatdemper op die plek is ook heel erg gunstig voor de grootte van de maximale hellingshoek.
Not dus.
En dat met een supersport motor

Toch fijn als men niet gehinderd door enige kennis en inzicht door het leven kan gaan
Ik vroeg toch ook niks over kennis of inzicht vroeg alleen hoe je hem kon verstellen je kunt wel zien dat het bedtijd is voor je 😂👌
 
Terug
Bovenaan Onderaan