Heb al eerder topics voor dit soort dingen geopend en dat moet ik denk ik niet te vaak doenEn nu niet meer zoveel ouwehoeren over wijfen en homo's he
[me]RGV250r had sub er nog wel voor aangezien om speciaal voor haar het female topic te openen.[/me]
Aan jou de schone taak om dit te veranderen.....Op 30-03-2005 15:06 schreef tussen6broers het volgende:
Is dit Achterhoek United of Achterhoek Male United? Al dat geouwehoer over wijven en homo's.... Gelukkig is nummer 5 geopend. Laat die dan 'schoon', kunnen de macho's hier nog even praten over welke langer is...
Enne, ik erger me er verder niet aan hoor, ben heel wat gewend. Maar ik moest wel een hoop onzin doorlezen voordat ik wat zinnigs kon vinden, sjonge sjonge...
Deel 5 alweer
Kars, kun je me ook ff bij op de ledenlijst zetten
Door Kars op 29-03-2005 18:47
het zal allemaal wel..
iig, ik heb de EXUP-klep in de uitlaat kapot.
En de servo die m aanstuurt is ook stuk.
Maar ik heb nog garantie!
Dus gaat de motor morgen weer weg!
Ow ja, ik wil op zich wel een datum gaan plannen voor de voorjaars-BBQ!
Wie heeft er een idee?
Dan maak ik ff een nieuwe poll!
Door Erik van Dam op 29-03-2005 19:48Valt wel mee, ik zie er alleen niet zo de lol van in. Ga er wel eens heen, maar meer om koffie te drinken, crashes en lekkere wijven kijken. Je kan daar in de buurt net zo hard knallen en dat kost geen 15 EUR/rondje.
Volgens mij zijn er geen circuitdagen. Wel op de nieuwe GP-Strecke die er net naast ligt.
Door tussen6broers op 30-03-2005 15:06
Is dit Achterhoek United of Achterhoek Male United? Al dat geouwehoer over wijven en homo's.... Gelukkig is nummer 5 geopend. Laat die dan 'schoon', kunnen de macho's hier nog even praten over welke langer is...
Enne, ik erger me er verder niet aan hoor, ben heel wat gewend. Maar ik moest wel een hoop onzin doorlezen voordat ik wat zinnigs kon vinden, sjonge sjonge...
En nu niet meer zoveel ouwehoeren over wijfen en homo's he
[me]RGV250r had sub er nog wel voor aangezien om speciaal voor haar het female topic te openen.[/me]
Heb je al 5 euro overgemaakt dan
Jaloers dat jij hem lekker niet hebt he Roy, neh neh, neh neh, neh
Effe de firstpost wegpakken
Iedereen even een boos mailtje naar: rogierboeringa aapenstaart hotmail.com aub.
Get a life ofzo.
Relluh
Mocht je niet aan mijn verzoek gehoor willen geven dan twijfel ik niet om je een directe permanente ban te geven.
Hallo vrouwBoeren rulen
En boerinnen ook