Aansluitkngen op contactslot Honda CB600 F W

Gerardeljes

Rookie
24 mei 2019
2
0
Hoi allemaal ben nieuw op dit forum maar hoop dat jullie mij kunnen helpen. Heb een racegrasmaaier waar een motorblok van een Honda CBR600 F W Hornet van 1998 op staat. Is zo gemaakt dat gas,rem koppeling onder de voet zit en schakelen via flippers op het stuur. Nu was er laatst een elektrotechnisch probleem waardoor hij niet meer wou starten. Zekeringen gecheckt maar die waren allemaal goed. Op rode draad van contactslot was bij meting geen spanning te bekennen. Ook andere draden niets. Uiteindelijk vanaf accu rechtstreeks nieuwe plus getrokken en deze op rode bijgezet van het contactslot. De oranje draad op de s van starter. Tussen de nieuwe plus een schakelaar gezet om te kunnen onderbreken. Nu kunnen we wel starten maar als je contact uitzet blijft hij lopen totdat je de schakelaar omzet voor de stroomonderbreking. Nu was het zo dat als je het contact een tikje doordraaide je op het display kon zien of hij in zijn vrij stond. Dan draaide je Door en startte hem. Nu laat hij dit pas zien als hij loopt, hierbij fluctueert het display nogal en knippert het. Nu hebben we nog een zwart groene draad over waarvan ik niet weet waar die op het contactslot moet. Draad lijkt bij meting in verbinding te staan met een relaiskastje Hebben jullie een idee?

Hoop dat iemand mij kan helpen met de oplossing
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan