Aanschaf honda shadow black widow

ivo-r

Rookie
15 aug 2015
25
11
breukelen
Goeiemorgen.

Ik ben geïnteresseerd in een honda shadow black widow van 2000 (750cc)

Alleen ben ik bang dat er zo weinig onderdelen voor te krijgen zijn ondat er niet veel van rond rijden enzo..

Hoe denken jullie hier over??
 
Ik heb echt niet het idee dat je je ook maar een klein beetje zorgen hoeft te maken over de verkrijgbaarheid van onderdelen voor een VT750. Volgens mij kun je dat ding echt tot op het laatste schroefje in onderdelen nog kopen. Klik bijvoorbeeld maar eens rond op cmsnl.com of op japparts.nl
 
Ik heb een VT750 C2 gehad. Zeg maar de versie met grotere spatborden, kort door de bocht.
Genoeg onderdelen.
 
Goeiemorgen.

Ik ben geïnteresseerd in een honda shadow black widow van 2000 (750cc)

Alleen ben ik bang dat er zo weinig onderdelen voor te krijgen zijn ondat er niet veel van rond rijden enzo..

Hoe denken jullie hier over??
Goeiemorgen.

Ik ben geïnteresseerd in een honda shadow black widow van 2000 (750cc)

Alleen ben ik bang dat er zo weinig onderdelen voor te krijgen zijn ondat er niet veel van rond rijden enzo..

Hoe denken jullie hier over??
Nog bijna alle onderdelen zijn te koop, soms wel wat duur zoals alle vervangstukken, vaak kunnen ook andere japparts gebruikt worden.
Prima motor, mijn BW VT750DC uit 2001 heeft bijna 80.000 km op de teller (hoofdzakelijk gereden tss 2011 en nu) en loopt nog als een klok maar krijgt wel steeds een correct onderhoud 2012 honda black widow vt 750  (3).jpg
 
Hey Ivo-r, ben een tijdje inactief geweest hier.
Heb je er ondertussen al één gekocht?

Ik heb die van mij al een paar jaar. Ik heb er nog niet vaak nieuwe zaken voor besteld maar leek me tot nu toe geen probleem. Is eigenlijk een gewone VT750 maar met iets andere looks. Op technisch vlak volgens mij hetzelfde.

Ik heb nog wel een paar onderdelen liggen mocht je reserve-onderdelen willen (uitlaat, zadel, achterspatbord,...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan