Aanschaf aprilia pegaso factory

ivo-r

Rookie
15 aug 2015
25
11
breukelen
Goeiedag allemaal.

Ik wil misschien een aprilia pegaso factory kopen, vind jet een mooie uitvoering de factory en het blok schijnt die van het oersterke xt660x te zijn(en mt-03 etc)

Nou las ik dat aprilia onderdelen vrij moeilijk 2e hands te vinden is en nieuw erg duur.

Dit zet mij een beetje aan het twijfelen.

Hoe denken jullie hier over?

Alvast bedankt!
 
Goeiedag allemaal.

Ik wil misschien een aprilia pegaso factory kopen, vind jet een mooie uitvoering de factory en het blok schijnt die van het oersterke xt660x te zijn(en mt-03 etc)

Nou las ik dat aprilia onderdelen vrij moeilijk 2e hands te vinden is en nieuw erg duur.

Dit zet mij een beetje aan het twijfelen.

Hoe denken jullie hier over?

Alvast bedankt!
Motorische onderdelen zijn gewoon gelijk aan die van Yamaha, dus daar zit het verschil niet in.

Wat betreft Aprilia onderdelen; ze zijn 2e-hands wat minder makkelijk te vinden dan doe van de XT660, simpelweg omdat er minder van verkocht zijn. Levertijden zullen ook langer zijn dan bij Yamaha, mits niet op voorraad bij de dealer (grote kans, Pegaso is niet zo'n gangbaar model). Prijs kan alle kanten op. Soms zijn bepaalde Aprilia heel schappelijk geprijsd, maar andere onderdelen dan juist weer niet. Maar daar kunnen de Japanners ook wat van.
 
@ Wat MooMoo zegt. En bestelde onderdelen van Aprilia zijn binnen 'n week geleverd.
Mits op voorraad in Italië. Dus kopen die Aprilia Pegaso Factory!
 
Absoluut! 🙂 Zeker de Factory uitvoering vind ik in deze klasse bijzonder stijlvol 👌
 
Terug
Bovenaan Onderaan