Aanpassing kenteken voor zijspannen

Op het bmw K forum wordt een K1100 frame aangeboden. Voor gratis.
Het ligt in Zoetermeer en de eigenaar is bereid om het over te zetten naar L4e. Ik was van plan het op zolder te leggen, maar heb net weer een andere K75 gekocht. Mochten er nog mensen zijn die plannen hebben op termijn een K100/1100 om te bouwen.
 
zat vandaag weer aan mijn volgende span project te denken en realiseerde mij dat ik de donor motor nog niet had omgezet naar span kenteken. zojuist digitaal aangevraagd. zien we meteen of het nog steeds kan.
 
ingeruild op een harlie , maar is alweer verkocht , is terug naar Nederland :-)

ben wachtende op mijn XX met EZS , moet nog enkele maandjes wachten , leveringsdatum ergens in januari ... dus voor die tijd kan ik hem niet verkopen .. lol lol
 
Kwartje valt hier eindelijk.. Bert is geen liefhebber maar handelaar!
 
De XX zou volgens Dave van EZS ook al op L4e staan ( zou vrijdag naar de RDW geweest hebben ) , nu nog de uitvoerpapieren en dan hier in België terug invoeren .....

Nee hoor ik ben geen handelaar , en mocht het toch zo zijn , dan toch geen hele goeie , steek er altijd centen in :-)
 
De XX zou volgens Dave van EZS ook al op L4e staan ( zou vrijdag naar de RDW geweest hebben ) , nu nog de uitvoerpapieren en dan hier in België terug invoeren .....

Nee hoor ik ben geen handelaar , en mocht het toch zo zijn , dan toch geen hele goeie , steek er altijd centen in :-)

Hopen dat je in april een span hebt. De 2e na de XX alweer denk ik, maar als je maar naar Genemuiden kan 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan