Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Heel ruig!
Dat is zo'n ding met een meesturend zijspanwiel waar de bakkenist zelf moet sturen. Die zijn heel kort na de introductie verboden aangezien dat toch wel heel erg gevaarlijk bleek te zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Als je dan dat frame bij mij ophaalt, heb je een vliegende start....

Mmmmmmm....

Even afgezien dan van de uber-lelijke beschildering en het feit dat ik in mijn leven nog geen mm heb gelast...... (en ik nog geen Explorer heb:+)

Edit; wat mankeerde er eigenlijk aan dit frame dat je een nieuwe hebt gemaakt?
 

Bijlagen

  • Tiger1.jpg
    Tiger1.jpg
    59,7 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Heel ruig!
Dat is zo'n ding met een meesturend zijspanwiel waar de bakkenist zelf moet sturen. Die zijn heel kort na de introductie verboden aangezien dat toch wel heel erg gevaarlijk bleek te zijn...


Ach vaok buye te bange, zegt men hier weleens haha
 
Heel ruig!
Dat is zo'n ding met een meesturend zijspanwiel waar de bakkenist zelf moet sturen. Die zijn heel kort na de introductie verboden aangezien dat toch wel heel erg gevaarlijk bleek te zijn...


Ik dacht al: waarom hebben ze dat stuur toch op die bak geknupt....
 
Edit; wat mankeerde er eigenlijk aan dit frame dat je een nieuwe hebt gemaakt?
Ik wilde een veel mooier frame van ronde buis ipv vierkant profiel en ik wilde een BMW K100 voorwiel en as gebruiken ipv het Citroen Visa wiel en as dat op het proto frame zit.
 
Iemand nog belangstelling voor een aanhangertje? Een Ansems ( geloof ik) ongeremd, bakmaat 100x175 ( geloof ik) Het ding is weinig gebruikt, heeft meer in de stalling gestaan dan kilometers gemaakt. Voor een aantal jaren terug nog nieuwe banden gekregen. Is hier overbodig, ik heb aanhangers zat😇

Vanzelfsprekend kan ik foto's maken, maar ik heb 'm nu ff uitgeleend tbv de straatversierings commissie. Dues met een paar dagen kan dat wel.
 
Doe ik ook wat oud ijzer op de hoop erbij. O-)

Iemand belang bij een XL500 uit 1980?
Niet meer helemaal origineel, 'n vorige eigenaar heeft er matzwart overheen gedaan en een 21inch voorkant ingedaan van een net ander type XL. En bandjes zijn aan vervanging toe.

Voordeel van de nadelen is dat je hem zonder buikpijn op de zijkant in de modder kunt leggen en dat er gangbare bandjes op passen zowel zeer goedkoop als erg goeie allroads.

Verder loopt die prima en zelf vorig jaar kickstart veer en nokkenas ketting en pakkingen vervangen.

IMG_20181118_131953546_HDR.jpg


Aangezien ik wel vragen krijgen via PB, maar op eentje na geen verdere feedback, hier nog wat verdere info:
- Voor 750Euro mag die weg
- Bij 130kmu trillen de handvaten nogal en rijdt ie niet erg comfortabel.
- Trekt wel vlot en bij 90kmu wel prettig te rijden
Een wat duidelijkere foto:
IMG_20180819_193757807.jpg


Hier topic op XL forum:
http://www.honda-xl.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=3939
 
Laatst bewerkt:
Na veel plezier van het span te hebben gehad en sinds twee jaar eigenlijk overbodig, bied ik mijn span aan.
Ze heeft wat TLC nodig, maar ze startte de nog vrolijk, een paar maandjes terug.

Het betreft:
Honda Goldwing GL 1100 zijspancombinatie.
Bak: EML sport; 2 persoons.

Diverse reserve onderdelen wo een compleet Goldwing 1100 blok zitten er bij in.

Foto's uit betere tijden zijn te vinden op: Ootjes spannende dag
Vanaf pagina 27

Prijs notk.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een prijs van 3500 in mijn hoofd, inclusief een extra 1100 blok met carbs, extra kings seat en diverse andere onderdelen.

het is een vraagprijs

Sorry hoor, maar dan nog heeft ie mij 1 cilinder teveel. En dan zo'n watergekoeld keverblok in een motor. Brrrrrrrrrrrrrrrrr.


:+
 
Is ook voor mij echt een droommachine, zo gaaf een uitwendig frame en V-twin (ja echt) maar zijn inderdaad niet te betalen

Ja klopt , op poolse sites komen ze wel eens voorbij voor 8000-12000 euro , maar die zijn binnen een paar minuten verkocht.
Andere droom is een indian scout of PMZ A750
PMZ-A-750.jpg


НАТИ-А-_750_и_ПМЗ-А-_750.jpg
pmz1.jpg
pmz14.jpg

Russische namaak , zundapp frame en indian blok , perfecte combo


*sorry voor topic vervuiling*
 
Edit , ja dat is pure oplichting , die dingen gaan minimaal voor 30k weg ,
 
Toevallig iemand nog een ruitje liggen voor een Ural/Dnepr bak? Zo één met een zeiltje. Staat niet echt belangrijk.

Gevonden! En nog vlakbij huis ook.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan