Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Een 1 wieler aanhanger, zelfbouw.
Achter mijn fj1200 zonder probleem 160/170km/h mee gereden. Rijd prima.
Gemaakt van staal. Met bevestiging erbij om aan je subframe te lassen /schroeven

1379458
1379459
1379460
1379462


Vraag prijs 50E?. Roep eens wat
 
Ik heb de MZ weer wat aandacht gegeven en foto's gemaakt. Het is toch wel weer heel leuk dat tweetakt rijden.
Bekijk bijlage 1354492
De andere foto's staan hier: ETZ251L - Google Drive
Hij gaat voor 1350 euro speurders op maar daar zit vrij veel onderhandelingsruimte in. De voor en achterband zijn nieuw. Ik heb er nog een hoop spullen bij waaronder een nieuwe overtrek voor de buddy.
Hij is verkocht. De nieuwe eigenaresse woont zo'n beetje op het stadhuisplein van Vlissingen. Ik vermoed dat hij daar rond de Zeelandiarun wel weer opduikt.
De Earles vork heb ik nog, daar zal ik binnenkort plaatjes van posten.
 
Op commando van mijn wederhelft onmiddelijk foto's gemaakt.
1386201
1386202
1386205
1386203


De balhoofdpen is demontabel. Nu een MZ balhoofdpen. Als je geluk hebt en de binnenmaat van de Honda lagers zijn even groot of groter kan je deze zo gebruiken.
 

Bijlagen

  • IMG_20190413_184357.jpg
    IMG_20190413_184357.jpg
    119,6 KB · Weergaven: 5
Hij is verkocht. De nieuwe eigenaresse woont zo'n beetje op het stadhuisplein van Vlissingen. Ik vermoed dat hij daar rond de Zeelandiarun wel weer opduikt.
De Earles vork heb ik nog, daar zal ik binnenkort plaatjes van posten.
Leuk, dan zal ik hem hier weleens langs horen knetteren.
 
Hij is verkocht. De nieuwe eigenaresse woont zo'n beetje op het stadhuisplein van Vlissingen. Ik vermoed dat hij daar rond de Zeelandiarun wel weer opduikt.
De Earles vork heb ik nog, daar zal ik binnenkort plaatjes van posten.

Engels sprekende dame toevallig? Of met een flink (Engels) accent?
 
Op commando van mijn wederhelft onmiddelijk foto's gemaakt.
Bekijk bijlage 1386201Bekijk bijlage 1386202Bekijk bijlage 1386205Bekijk bijlage 1386203

De balhoofdpen is demontabel. Nu een MZ balhoofdpen. Als je geluk hebt en de binnenmaat van de Honda lagers zijn even groot of groter kan je deze zo gebruiken.
Blits spul. 8-)

Zal niet zo gauw plug 'n play zijn gok ik. Naloop zal ook wel anders uitkomen enzo.

Maar als startpunt voor projectje denk ik toch wel interessant. 🤔
 
Als de na loop echt niet klopt, dan las je die twee punten er toch even op de wel juiste plek aan vast.
 
Nope. Zeeuws accent. Harley rijders.

Ah ok, heb daar in de buurt eens een Engels/half Engels sprekende dame voor het span gehad, sprong letterlijk op de weg voor mij. Foto gemaakt van het span en verteld dat ze zelf ook span wilde gaan rijden.
 
Ik heb K 100 krukas
Carter met zuigers over

Iemand interesse?

Koppeling huis hou ik zelf
 
Terug
Bovenaan Onderaan