Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Ik vind hem wel heel leuk, en kijk wel eens vaker met een schuin oog naar een mz.
Is dit nu nog de originele vork? (Schommel nooit gemaakt en ook geen pols platen?)
 
Ja, deze foto is toen ik hem net had. Ik heb nu wat grijze accenten aangebracht maar verder is hij nog hetzelfde op wat elektra na. De schommel heb ik niet afgemaakt, er komt telkens wat tussen.
Als ik hem volgende maand of zo op MP ga zetten maak ik nog wel wat show foto's.
 
Te koop
nieuwe bandjes!!
1x Maxxis AP2 All Season 145/65R15 72 T 45Euro
1x continental conti winter contact TS850 155/65 R 15 77T 45Euro
Opsturen geen probleem
Prima voor onder het span, elefanten rijders ??
 
Te koop
nieuwe bandjes!!
1x Maxxis AP2 All Season 145/65R15 72 T 45Euro
1x continental conti winter contact TS850 155/65 R 15 77T 45Euro
Opsturen geen probleem
Prima voor onder het span, elefanten rijders ??

zijn fijne bandjes; ik heb ze ook net weer binnen voor onder het span ( deze zijn alleen net te breed voor mijn GL)
 
Dat is pas echt duur. Met die smalle buiswielen en ATE remmen. Maar een mooie originele solo RS (wel vijf jaar ouder) brengt ook al 8k op.
Alleen het eerste type met spaakwielen en 100% nieuwstaat anders is de helft een goede prijs. Maar al die overvraagde motoren staan een eeuwigheid te koop en vaak zie je ze ineens bij een nieuw baasje. Die dan uiteindelijk een behoorlijk beetje minder betaald heeft.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het bod van 3500 best aardig is.
Jammer van het grote achterwiel. Maar de voorrem is wel bijzonder, ik denk dat hij halve blokjes gebruikt.
Aardige basis.
 
Als de rest van de motor net zulk knoeiwerk is als het laswerk van de remklauw bevestiging dan zie ik er weinig goeds in. Een jiffystand met een mega veer er aan?
 
Als de rest van de motor net zulk knoeiwerk is als het laswerk van de remklauw bevestiging dan zie ik er weinig goeds in. Een jiffystand met een mega veer er aan?


Misschien is het eerst een solo fiets geweest, maar wat bouw jij dan pepertje 1 ????
 
Ik denk dat het bod van 3500 best aardig is.
Jammer van het grote achterwiel. Maar de voorrem is wel bijzonder, ik denk dat hij halve blokjes gebruikt.
Aardige basis.

Voor 3500 ging ie niet weg helaas, anders was ik al op weg geweest om hem op te halen.
 
Misschien is het eerst een solo fiets geweest, maar wat bouw jij dan pepertje 1 ????

Tijd van bouwen is over. ( teveel hinder atrose handen en polsen) Gewoon met een EML/Pan. op stap tegenwoordig. Vroeger veel oud BMW omgebouwd , 15" spaakwielen maken,stalen bakken, blokken nw. type inbouwen,cardantunnels aanpassen etc. Vindt wel dat bouw/ombouw tegenwoordig een stuk minder leuk is geworden door de dwaze prijzen voor veel spullen. Begonnen meer als 40 jaar terug met een Zundapp ks750, helaas verkocht
 
Ik zou er toch niet meer voor bieden. het is een leuke basis maar er zit nog een puist werk aan

Het was/is gewoon een lopende R50 met dik blok die al een tijdje op de weg reed
dus die puist werk valt denk ik nog wel mee
en dan heb je een rijdend iets waar je altijd nog wel wat kunt aanpassen
 
Tijd van bouwen is over. ( teveel hinder atrose handen en polsen) Gewoon met een EML/Pan. op stap tegenwoordig. Vroeger veel oud BMW omgebouwd , 15" spaakwielen maken,stalen bakken, blokken nw. type inbouwen,cardantunnels aanpassen etc. Vindt wel dat bouw/ombouw tegenwoordig een stuk minder leuk is geworden door de dwaze prijzen voor veel spullen. Begonnen meer als 40 jaar terug met een Zundapp ks750, helaas verkocht

Vroeger ligt bij mij allang op het kerkhof, ja zo denk ik er over
en ja de prijzen liggen hoger, dat is de markt, dan had je alles moeten bewaren en kon je het nu op mp kwijt
 
Terug
Bovenaan Onderaan