Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Nee, daar heb ik geen last van. Ik woon ver genoeg boven de rivieren. Arcath stelde aan vraag waar ik gisteravond nog niet op gerekend had.
 
Ah dat kan ook natuurlijk. Zit geen haast op en nog rustiger dan moeten ze mij straks reanimeren:)
 
klopt, advertentieX is een vage wat dat betreft. Ik heb hier al geregeld links naartoe terug gekregen als ik weer eens iets zocht. Wat ze precies bereiken met onze pagehits weet ik niet maar zuivere koffie is het in ieder geval niet.
 
Zo ook dit 15 inch spaakwieltje

En inmiddels is er wel het een en ander veranderd de laatste jaren
maar nog altijd niet klaar
gr Fred
 

Bijlagen

  • IMG_20190304_115617.jpg
    IMG_20190304_115617.jpg
    127,7 KB · Weergaven: 16
  • IMG_20190307_124607.jpg
    IMG_20190307_124607.jpg
    163 KB · Weergaven: 13
  • IMG_20190120_134450.jpg
    IMG_20190120_134450.jpg
    176,6 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Gezocht, mag dat hier ook?
Gezocht:
Helm voor een redelijk grote 3 jarige.
En motor jas. Maat 110/130 ofzo
Zijn jas word nu echt te klein, zijn skihelm kan nog wel even mee, maar een echte hem zou mooi zijn
 
Die Polen doen alleen een bod. Als je dan reageert hoor je niets meer. Als deze mijnheer reageert (ze spreken meestal alleen Pools) mag hij hem ook voor 1200 hebben. Ik had er zelfs 1 die vroeg of ik het span met DHL wilde versturen.
 
Beste halflive,

Recentelijk had ik een draaibankje te koop staan waar door de nodige Nederlanders op werd geboden, maar die er niet om kwamen.
Die ene Pool die 20 euro meer bood, dan al die Nederlanders kwam er dus wel om!
2 keurige nette jonge mannen met een bestelbus, kwamen hem op tijd en volgens afspraak ophalen, en betaalden mij keurig zoals via marktplaats overeengekomen.

Kortom, je kunt er dus ook geluk mee hebben!
 
Troostwijk

Leuke basis voor een Elefantentreffen fiets. Ik zie een waterdichte uralbak met autowiel, een schommel, autowielen onder de trekker, een mooie Bol d'ore tank en een heel fijn 750 dubbelnokker blok.
 
Het lijkt Zeepok zijn oude combi wel, maar dan met een dubbelnoks blok.
Inderdaad een mooie basis, zeker als je al een oude CB hebt staan.
 
Het lijkt Zeepok zijn oude combi wel, maar dan met een dubbelnoks blok.
Inderdaad een mooie basis, zeker als je al een oude CB hebt staan.
Ik zie de overeenkomst ook. Maar volgens mij heb ik deze combi al vaker te koop zien staan. De bak staat vol water, dus de bodem is niet rot.:)
 
Troostwijk

Leuke basis voor een Elefantentreffen fiets. Ik zie een waterdichte uralbak met autowiel, een schommel, autowielen onder de trekker, een mooie Bol d'ore tank en een heel fijn 750 dubbelnokker blok.

Zo te zien ooit eens achtergebleven na een Elefantentreffen,💩 En nu proberen ze er via Troostwijk weer vanaf te komen. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan