Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Het schijnt dat een BMW K-serie voorvork in de Guzzi balhoofdlagers past. Die dingen koop je voor minder als 50 euro. Dan moet je alleen nog een nette oplossing zoeken voor het voorwiel, het lelijke BMW wiel zou ik er niet in willen hebben.
 
Jawel, maar het Guzzi wiel is er ook niet meer. Omdat de intentie zijspan is zou ik gelijk voor Smarties gaan.
 
Mijn eerste buikgevoel roept, ik heb interesse! Weet alleen niet of ik op mijn buikgevoel af moet gaan. Een schommel vork i zo gemaakt. Ik zit nu te wachten in Istanbul op mijn vliegtuig naar huis. Kan ik er mooi over nadenken. Ik stuur je vandaag en anders uiterlijk morgen een PB.
 
Uiteindelijk zou het helemaal in mijn straatje passen. Guzzigek, zijspangek en ook nog een tijdje bij Ed Pols gewerkt.
 
Mijn voordeel is dat mijn betere helft een stukkie verder weg zit dan de jouwe en ze heeft bovendien net een auwto gekocht waar ik het eigenlijk niet zo mee eens was.
 
Mijn buikgevoel zei ook ja. Maar toen ik het hardop probeerde te zeggen had ik ineens een brandend linker oor en hoorde ik alleen nog maar geschetter. Toen zakte het buikgevoel weer weg. -O-

Ik zei al: als je toch drie weken in de schuur moet slapen, zou ik het gewoon doen. In die drie weken, heb je waarschijnlijk ook meteen een rijdend zijspan :-)
 
Uiteindelijk zou het helemaal in mijn straatje passen. Guzzigek, zijspangek en ook nog een tijdje bij Ed Pols gewerkt.

Guzzigek, zijspan gek, en besmet met de ideeën van Ed Pols: dan past deze inderdaad helemaal. Jij bent handig genoeg om er een rijdend geheel van te maken geloof ik... :-)
 
geen aandelen, maar mocht iemand nog interesse hebben in een moturist
Speurders.nl: Kawasaki z1000st moturist zijspan
zit veel werk aan.
(onofficieel en ik ontken alles, maar hij wil er minimaal 1000 voor hebben. misschien alleen al voor de bak & voorvork de moeite waard)
De kleurstelling zal niet iedereens voorkeur hebben, maar dat is puur cosmetisch en persoonlijk, maar in potentie is dit toch wel heel mooi.
 
geen aandelen, maar mocht iemand nog interesse hebben in een moturist
Speurders.nl: Kawasaki z1000st moturist zijspan
zit veel werk aan.
(onofficieel en ik ontken alles, maar hij wil er minimaal 1000 voor hebben. misschien alleen al voor de bak & voorvork de moeite waard)
Ja, zo moet je er denk ik naar kijken. De motor is niet veel waard in deze staat. Hoewel de Z1000ST ook in originele staat een raar ding is. Maar voor 1000 euro dit sprotje overhangen aan een BMW-K of een FJ1100 en je hebt een leuke combi.
 
Weer aan t opruimen Jan?

Spullen die ik niet ga gebruiken kunnen weg ja,
en ik zou dit jaar naar de beurs in Bockhorn gaan maar dat gaat helaas niet door, vanwege het geen ik jou geappt heb.
De eerste dingen zijn al gelijk verkocht en opgehaald
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Terug
Bovenaan Onderaan