a gs500 special is born

mugybo

MF'er
18 mei 2006
128
0
Amsterdam
Hallo!

Ik ben Mugybo, een 27 jarige student die eindelijk een motor (suzuki gs500e) heeft gekocht :] :Y . D.w.z.: een schade motor waar veel aan moet en gaat gebeuren!!

Ik ben al ff bezig en heb daar wat plaatjes van dus: bij dezen! *O* *O*

Gr. Mug

p.s. hebben jullie ideeën, shoot!
 
eerst de motor halen:

full
 
Ik heb een r6 kontje voor "weinig" weten te ritselen, maar deze was naar mijn onbescheiden mening iets te breed. Dus heb ik de kap in tweeën gezaagd, er een stuk tussenuit gehaald en weer vastgelijmd. hier heb ik er even een halve kap op gelegd om te kijken hoe ver 't subframe omhoog moet.

full
 
Dusss....

Er moet nog veel gebeuren. Ik heb inmiddels een achterbrug met velg van een rf600 op mijn verlanglijstje staan en die is als het goed is al onderweg. Dan wil ik nog een fatsoenlijke hugger kopen of maken. Het liefst nog twee clip-ons voor een andere stuurpositie, andere uitlaat (ik heb een buell uitlaat liggen die onder 't blok moet komen, maar kenners hebben me dit afgeraden i.v.m. evt. vermogenverlies) en absoluut een wat sportievere koplamp. Dit alles uiteraard voor prikkies!! _O- _O- Dat was 't voorlopig, volgens mij... Heb 't er nog wel ff druk mee.

Heeft er iemand een ideetje hoor ik 't graag.

Gr. Mug
 
Eens :Y :Y

Maar neem zo nu en dan mn vriendin mee.... die hangende pootjes is ook zo zielig. Maar, misschien wel een idee om (als er een andere uitlaat op zit) de steppies aan te passen en in lijn te zetten..

Eerlijk is eerlijk, het is en blijft mooier zonder.. ;)
 
Heel goed ideetje zelfs!

Ik wil de uitlaat onder het blok hebben en dan kan het rechter steppie ook weg (hier zit nu nl. de uitlaat aan bevestigd en wil die uitlaat sowieso onder 't blok). Dan is een demontabel steppie idd een uitkomst. Ga ik zeker doen!

Thnx voor de reactie

 
Terug
Bovenaan Onderaan