Nou, makkelijk gezegd: We worden rond 11.00 in Veenendaal verwacht dus om ongeveer 9.15 verzamelen in Doetinchem bij de MacDonalds. Om een uur of 9.30 gaan we via Arnhem (Esso Velperbroek) door naar Veenendaal. (dus rond 10.00 zijn we wel in Velp) Als er iemand is die wel een leuke weg weet laat maar horen. Anders moet ik er eerst 1 zoeken. En daar ben ik eigenlijk te lui voor... (En heb ik waarschijnlijk toch geen tijd voor.)
Als je mee wil rijden met ons geef dan even door: Of er nog meer mensen met je mee rijden en of je je al in het algemene topic heb aangemeld van Phr3ak: Mega Meeting: 8 mei 2005 Als je hier typt dat je je nog niet heb aangemeld daar doe ik dat voor je. Als je verder nix zegt zet ik alleen je naam hier neer.
En het kan ff duren voordat ik je op de lijst zet. Zoveel ben ik niet thuis maar ik het komt goed.
Voor degene die het niet weten , de Mac in Doetinchem zit precies bij het bordje A18 op onderstaande kaart.
Enkele van deze watjes zullen niet komen omdat ze denken dat ze nat gaan worden morgen
Wie rijden er mee vanaf Doetinchem:
RoyR
p0ske
sponcebob
gsx-Rijtje
Tokiko
puppy power (Met vriendin als duo)
RGV250r
Kars
vfrdreamer
DucatIONI
Trancer
Flipmo
cop247
Al, Pines
MotoFoetsie
polman (ovv)
twojoes (ovv)
anthony (ovv)
Wie rijden er mee vanaf Velperbroek:
KPL
Z1000 girl
Catchdude
ka_zx12r
4honderd
trasos
4-tje
*Aphrodite*
Ms. Stuntie (Afhankelijk van agenda)
rvf400nl
Arnhem Falcon
Motor Hannes
Anthonyfzr600
litteldevel
blackninja
Unkie
TwoJoes
Speedking
Ren
weirda
walm96
spirit69
BertK
alwin1973
Ivan (Nl)
SteaN
Ilian (achterop bij .....)
Fotomichel
littledevel (met 1 of 2 man extra)
clarence (met vrouw)
Als je mee wil rijden met ons geef dan even door: Of er nog meer mensen met je mee rijden en of je je al in het algemene topic heb aangemeld van Phr3ak: Mega Meeting: 8 mei 2005 Als je hier typt dat je je nog niet heb aangemeld daar doe ik dat voor je. Als je verder nix zegt zet ik alleen je naam hier neer.
En het kan ff duren voordat ik je op de lijst zet. Zoveel ben ik niet thuis maar ik het komt goed.
Voor degene die het niet weten , de Mac in Doetinchem zit precies bij het bordje A18 op onderstaande kaart.
Enkele van deze watjes zullen niet komen omdat ze denken dat ze nat gaan worden morgen
Wie rijden er mee vanaf Doetinchem:
RoyR
p0ske
sponcebob
gsx-Rijtje
Tokiko
puppy power (Met vriendin als duo)
RGV250r
Kars
vfrdreamer
DucatIONI
Trancer