*silverblade*
Die hard MF'er
- 30 mrt 2003
- 809
- 0
Bij deze is het tweede deel geopend
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
doet ie gewoon!!!!
Da's is vrij dichtbij voor me
Keer langskomen dan!
@Jan, zet voor de onwetende mensen ff een routebeschrijving en een plaatje van de spinder in de openingspost
Anders blijven we het uitleggen....
Dit is het spinder toch helemaal nietokee naar wat zoekwerk is hij gevonden.
(Afbeelding)
ECHT WEL!!Dit is het spinder toch helemaal niet
ECHT WEL!!
Zet jij dan eens een cirkeltje op de plek waar ik die kawa gekust heb
[me]Snow ziet het even niet[/me]
Niet van die moeilijke vragen stellen hoor, maar er staat toch duidelijk 6 keer vloeiveldweg, van onderaf geteld tussen de 2e en 3de keer vloeiveldweg is jouw crach gebeurd (dacht ik), is g@#@%!#@ ook al zo lang geleden, is het trouwens al afgewerkt?
Sorry the Duc, Ik heb het ook verkeerd gezien.Niet van die moeilijke vragen stellen hoor, maar er staat toch duidelijk 6 keer vloeiveldweg, van onderaf geteld tussen de 2e en 3de keer vloeiveldweg is jouw crach gebeurd (dacht ik), is g@#@%!#@ ook al zo lang geleden, is het trouwens al afgewerkt?
ik hoop voor jou dat dat een geintje is , anders moet je naar echt eff naar de brilledoktorWaar zie jij in hemelsnaam het woordje vloeiveldweg te staan
Op het Spinderspad gebeuren hele andere dingen ,misschien had hij dat wel ingedachteSorry the Duc, Ik heb het ook verkeerd gezien.
Ik dacht toch echt dat het gebeurd was op het spinderspad (zoals de poilitie volgens mij ook heeft genoteerd een omdat er vloeiveldweg stond zag ik het over het hoofd
Nog niet afgewerkt trouwens
Op het Spinderspad gebeuren hele andere dingen ,misschien had hij dat wel ingedachte
net als in Helmond dan hahaVolgens mij is het daar een trimbaan er lopen veel mannen rond in traningsbroeken