Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je 25kw moet rijden is het simpel om het setje er zelf in te zetten of door een dealer te laten doen, dan is het helemaal oke. Kost ook niet zo veel.ik hoop eerdaags een gs500 te kopen waarbij 25 kw op kenteken staat. nu heb ik hier even lopen zoeken, maar met sommige dingen kom ik niet uit. ik vraag me namelijk af of ik zo kan rijden. het is geen 25 kw motor maar op kenteken wel. is dat te doen, of is de kans op een boete te groot? of komen ze er achter bij overname van nieuwe eigenaar ofzo?
als je de geboortedatum bedoeld??? die is standaard bij aanmelding...(ps: als je niet 25kw hoeft, wat ik gok aan de hand van je leeftijd, waarom koop je dan een 25kw versie?? Ik zou zeggen dat een gs500 zonder 25kw goedkoper aan te schaffen is.)
Als je 25kw moet rijden is het simpel om het setje er zelf in te zetten of door een dealer te laten doen, dan is het helemaal oke. Kost ook niet zo veel.
Als je niet 25kw hoeft, is het slimmer om hem officieel terug te laten zetten op kenteken (hoewel de boete niet enorm zal zijn). Ik denk dat dat niet zoveel kost, maar je zult je kenteken 2 a 3 weken kwijt zijn, en dus niet kunnen rijden.
(ps: als je niet 25kw hoeft, wat ik gok aan de hand van je leeftijd, waarom koop je dan een 25kw versie?? Ik zou zeggen dat een gs500 zonder 25kw goedkoper aan te schaffen is.)
ik moet wel 25kw rijden. die motor staat op 25kw op kenteken maar hij is het niet. kan dat kwaad? kunnen ze er übarhapt achterkomen dat het setje er niet in zit? behalve een vermogen test dan.
ik weet namelijk niet of ik die motor zo kan kopen en rijden zonder problemen te krijgen..?
sorry hoor.... ben niet een ervaren iemand met zulke dingen..
zuigend... staan hier twee leuke gs500 E'tjes met kuip te koop.... import..alleen orginele nederlandse motoren kunnen terug gevoerd worden op kenteken
bij een amerikaanse import motor past het terugvoersetje er wel in maar de rdw heeft hier geen tweede typegoedkeuring voor dus is het niet mogelijk om deze op kenteken 25kw te krijgen.
En deze stumpert wil natuurlijk weer liever een kuipje als een naked...ja ik kan erover meepraten, valt me trouwens op dat geimporteerde modellen vaker een kuipje hebben dan nederlandse motoren.
ja rubber is een andere methode van terugvoeren als ik het goed heb.
- officeel tot 25kw terugbouwen doe je door andere sproeiers
- 25kw terugbouwen voor vermogensuitdraai gebeurd met rubbers
weet iemand toevallig hoe het zit als je zelf de set in gaat bouwen of je hem dan ook op kenteken kan krijgen ? want om 3 uur arbeidsloon te gaan betalen wat ik zelf ook kan vind ik een beetje onzin