EDIT: RIT VERSCHOVEN NAAR 6 MAART IVM WEER
Traditioneel starten de Westerlingen vanaf de Plaspoelpolder in Rijswijk. Bij deze stel ik voor deze route ook nu weer in het busboekje op te nemen . De route planner stuurt ons over de A12 en A2en dan komen we langs Tankstation "De Lucht West". Ik meen te weten dat één of meer personen daar willen opstappen .
De rit naar Best duurt 1 uur en 17 minuten.Als we daar een stop bij De lucht optellen, komen we op ca. 1½ uur. Extra kwartier voor rustig rijden maakt één anderhalf uur en 3 kwartier reistijd. De rit start om 11.00 u en We willen toch wel een ½ uurtje van te voren aanwezig zijn. Tijdstip van vertrek vanaf de PPP is dus 8.45 9.00 uur.
Extra halte wordt ingevoegd bij Shell tankstation De Andel bij Gouda. Verwachte aankomsttijd: 9.05 u.
Dan zijn we om ca. 9.50 bij tankstation De Lucht.
Degenen die starten vanaf de PPP zijn:
-drsrob (tenzij ik de enige ben ben niet de enige )
- hondafour (vanzelfsprekend)
- S@nchoP@nz@ ?
Degenen die bij halte De Andel opstappen:
Degenen die bij halte De Lucht opstappen:
-@anne @nne @nne @nne @nne (maar in enkelvoud!)
-kleintje_b (wordt opgepikt in IJsselstein)
[edit: ]aangezien niemand meer opstapt bij de Lucht kunnen jullie zonder bezwaar een kwartier later van start gaan.
Traditioneel starten de Westerlingen vanaf de Plaspoelpolder in Rijswijk. Bij deze stel ik voor deze route ook nu weer in het busboekje op te nemen . De route planner stuurt ons over de A12 en A2
De rit naar Best duurt 1 uur en 17 minuten.
Degenen die starten vanaf de PPP zijn:
-
- hondafour (vanzelfsprekend)
- S@nchoP@nz@ ?
-
-
[edit: ]aangezien niemand meer opstapt bij de Lucht kunnen jullie zonder bezwaar een kwartier later van start gaan.
Laatst bewerkt: