Geouwehoer en fotos van je Srad

Status
Niet open voor verdere reacties.

RemCoulD

MF veteraan
21 nov 2002
2.142
0
Hooglanderveen
Ik weet niet of hier al een topic van is,
maar kon zo snel niets vinden.

Mij lijkt het wel leuk om alle sradjes van mf te laten zien in een topic.
Zodat men daar wat ideen op kan doen of gewoon lekker kan posen.

p.s. heb wel toppics over gixxer in het algemeen gevonden,
maar niet speciaal van Sradjes (96-00)
 
Laat ik zelf maar aftrappen

Pict0005.jpg


Ben zelf nog opzoek naar:
Een undertail met ingebouwde knipperlichten
vervangingsknipperlichten voor
Hugger
Mf sticker *D
Valblokken
Stuurdemper
Race gaas
 
Laatst bewerkt:
Undertray is zeker een aanrader, koppel er dan direct een rem-knippermodule van mototronix aan, heb je achter geen knippers meer nodig....

full


Verdere spec:

- Leo Vince Carbondemper
- LSL valproppen en stuurdempers
- MRA smoke windshield
- BMC airfilter
- Safety headlights module, er branden nu 2 koplampen ipv 1
- Carbonlook hugger
- Lucas stalenremleidingen voor
- Speciale hielbeschermers met suzuki S
- Custom logo op de kuip + playstation 3 op afdekkapje achter

Wishlist:

- Digital gear indicator
- Andere remblokken en als het budget het toelaat schijven van ABM
 
full


Een eerste foto van mij om dit topic een beetje op gang te helpen, ik zal nog ff wat resizen ;)
 
Undertray is zeker een aanrader, koppel er dan direct een rem-knippermodule van mototronix aan, heb je achter geen knippers meer nodig....

(Afbeelding)

Verdere spec:

- Leo Vince Carbondemper
- LSL valproppen en stuurdempers
- MRA smoke windshield
- BMC airfilter
- Safety headlights module, er branden nu 2 koplampen ipv 1
- Carbonlook hugger
- Lucas stalenremleidingen voor
- Speciale hielbeschermers met suzuki S
- Custom logo op de kuip + playstation 3 op afdekkapje achter

Wishlist:

- Digital gear indicator
- Andere remblokken en als het budget het toelaat schijven van ABM

Hoe ben je aan die undertail (en knipperlicht module) gekomen
en die ketting beschermer ziet er zekers ook wel goed uit.

Zit me alleen af te vragen of die knipperlichten in je achterlicht wel goed te zien zijn.
 
full


Mijn specs: redelijk standaard, alleen andere knipperlichten voor en een compleet Arrow uitlaat-systeem :P

edit: oh ja, en nog een carbon hugger en zijkant-van-je-voet-steun-dingen
 
Hoe ben je aan die undertail (en knipperlicht module) gekomen
en die ketting beschermer ziet er zekers ook wel goed uit.

Zit me alleen af te vragen of die knipperlichten in je achterlicht wel goed te zien zijn.

Knipperlichten zijn niet heel goed te zien, maar met een undertray wordt je achterlicht zowieso minder, heb er geen problemen mee.

Ik heb hem gekocht bij www.racingbikes.nl , was op een beurs, 200 pleuro's ongespoten inclusief de lampen. Ben niet 100% tevreden over de pas vorm.

Kippermodule komt van www.mototronix.nl en heet dan volgens mij rem-knippermodule oid.

Aangezien jij waarschijnlijk je undertray wit laat spuiten zou ik toch eens kijken of je er 1 kan krijgen die super strak past. De mijne hen ik zelf mat zwart gespoten en ziet er wel goed uit.

De kettingbescherming is inmiddels vervangen door de hugger inclusief beschermer.
 
full


Veranderingen: Donkere kuipruit, andere knipperlichten voor + achter, alu LeoVince demper, de rest is nog standaard.
 
Knipperlichten zijn niet heel goed te zien, maar met een undertray wordt je achterlicht zowieso minder, heb er geen problemen mee.

Ik heb hem gekocht bij www.racingbikes.nl , was op een beurs, 200 pleuro's ongespoten inclusief de lampen. Ben niet 100% tevreden over de pas vorm.

Kippermodule komt van www.mototronix.nl en heet dan volgens mij rem-knippermodule oid.

Aangezien jij waarschijnlijk je undertray wit laat spuiten zou ik toch eens kijken of je er 1 kan krijgen die super strak past. De mijne hen ik zelf mat zwart gespoten en ziet er wel goed uit.

De kettingbescherming is inmiddels vervangen door de hugger inclusief beschermer.

je doet je oude toevallig niet voor een zacht prijsje wef (of wel soms)
anders ben ik altijd te mailen op *nickname*@planet.nl

maar ik wil toch voor een undertail gaan met ingebouwde knipperlichten (ga als ik nuchter en thuis ben wel opzoek naar een voorbeeld).
 
je doet je oude toevallig niet voor een zacht prijsje wef (of wel soms)
anders ben ik altijd te mailen op *nickname*@planet.nl

maar ik wil toch voor een undertail gaan met ingebouwde knipperlichten (ga als ik nuchter en thuis ben wel opzoek naar een voorbeeld).

Ik neem aan dat je kettingbeschermer bedoeld, helaas heb ik die al verkocht voor een zacht prijsje, meende 20 euro oid.

Je kunt voor een undertray ook eens bellen met www.motopro.com zij hebben strak passende undertrays van hotbodies oid. Zien er mooi uit en worden meestal in kleur geleverd.

full


kijk maar op www.hotbodiesracing.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan