Unconnected
MF'er
ik heb sinds eind zomervakantie een virago 700 (zo'n amerikaanse import) en hij reed heel de tijd perfect. hij had een hele tijd stil gestaan maar na een paar nieuwe bougies en caborateur schoonmaken etc reed ie als een zonnetje.
zo heb ik denk ik 800mile gereden tot het vorige week kouder werd. ik had ineens heel erg lang choke nodig maar zodra ie warm was liep hij wel. en afgelopen maandag begon hij na een paar mile ineens heel erg te schokken. een bocht uittrekken in zijn 2 liep erg lastig (tot aan 3500rpm ofzo, daarna schoot ie weer naar voren). zodra ik afremde sloeg hij ook af.
ik heb nogmaals de caborateur helemaal nagekeken en schoongemaakt. de bougietjes schoongestraald en net weer een rondje gereden. hij rijd perfect tot aan 4 of 5 mile. dan slaat hij ineens af en hikt en schokt hij heel erg. de bougies zien der nog heel mooi uit verder. maar zouden die toch kapot kunnen zijn? of zou het aan de kleppen kunnen liggen, omdat hij het alleen doet als hij warm wordt... vind het zo raar omdat het echt vanaf het een op het andere moment is.
hopelijk kan iemand me een duwtje in de goede richting geven
zo heb ik denk ik 800mile gereden tot het vorige week kouder werd. ik had ineens heel erg lang choke nodig maar zodra ie warm was liep hij wel. en afgelopen maandag begon hij na een paar mile ineens heel erg te schokken. een bocht uittrekken in zijn 2 liep erg lastig (tot aan 3500rpm ofzo, daarna schoot ie weer naar voren). zodra ik afremde sloeg hij ook af.
ik heb nogmaals de caborateur helemaal nagekeken en schoongemaakt. de bougietjes schoongestraald en net weer een rondje gereden. hij rijd perfect tot aan 4 of 5 mile. dan slaat hij ineens af en hikt en schokt hij heel erg. de bougies zien der nog heel mooi uit verder. maar zouden die toch kapot kunnen zijn? of zou het aan de kleppen kunnen liggen, omdat hij het alleen doet als hij warm wordt... vind het zo raar omdat het echt vanaf het een op het andere moment is.
hopelijk kan iemand me een duwtje in de goede richting geven