Omdat iedereen hier altijd loopt te zeiken dat zijn 125cc brommer beter is en de andere vind dat zijn zware 600 beter is, dacht ik laten we er eens een topic aan besteden.
Mijn mening:
125cc 2t: Brommers! en minder betrouwbaar ook
125cc 4t: brommers x 2! Net zo iel als een 125 2t, maaar met de helft van het vermogen
250cc 2t: Wel grappig, maar 2T terugvoeren is minder goed voor de motor, en het is nogsteeds een beetje brommer
250cc 4t: Racers zijn wel leuk, alleen de modellen vind ik wat minder mooi, crosser enzo zijn gewoon te zwak.
400cc 4t: naar mijn menig het beste
600cc 4t: Een echte motor waar je later na je 25kw periode ook nog wat aan hebt.
750cc 4t: Wegen over het algemeen te zwaar of het is zonde van je fiets
meer dan 750cc: Voor mensen met een lager iq dan mijn onderbroek
Ik vind een 400cc 4t dus ideaal omdat je wel een echte motor hebt qua omvang en aanvoelen, maar wel een zeer laag gewicht! bijv 159KG vor een zxr400 Meestal rond de 55-65PK, dus moet je wel terugvoeren, maar je motr rijd over het hele toerengebied wel lekker, en dankzij het lage gewicht is et na je 25KW periode ook nog leuk!
Maar hoe denken jullie daarover? wel je mening onderbouwen AUB
Mijn mening:
125cc 2t: Brommers! en minder betrouwbaar ook
125cc 4t: brommers x 2! Net zo iel als een 125 2t, maaar met de helft van het vermogen
250cc 2t: Wel grappig, maar 2T terugvoeren is minder goed voor de motor, en het is nogsteeds een beetje brommer
250cc 4t: Racers zijn wel leuk, alleen de modellen vind ik wat minder mooi, crosser enzo zijn gewoon te zwak.
400cc 4t: naar mijn menig het beste
600cc 4t: Een echte motor waar je later na je 25kw periode ook nog wat aan hebt.
750cc 4t: Wegen over het algemeen te zwaar of het is zonde van je fiets
meer dan 750cc: Voor mensen met een lager iq dan mijn onderbroek
Ik vind een 400cc 4t dus ideaal omdat je wel een echte motor hebt qua omvang en aanvoelen, maar wel een zeer laag gewicht! bijv 159KG vor een zxr400 Meestal rond de 55-65PK, dus moet je wel terugvoeren, maar je motr rijd over het hele toerengebied wel lekker, en dankzij het lage gewicht is et na je 25KW periode ook nog leuk!
Maar hoe denken jullie daarover? wel je mening onderbouwen AUB