OBT in Brabant......nette topic !!!!

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Oké dames en heren...

28 Juli de tweede OBT
Startpunt: 11.30 uur vertrek Veghel mcDonalds
Tussenstop: Eurocircuit (onder Valkenswaard)
Eindpunt: Veghel mcDonalds

Route: tussen 100 & 130km


In dit topic graag alleen feiten zoals aanmeldingen enzovoorts.
Het ouwehoeren erg graag in het andere topic. Hier dus


WIE:

* Roestendoenze
* Hellraiser
* Niels
* Laffie
* Johncb750K6
* jkoehorst
* Jochem
* Rommelrijder
* Ralfie
* DaFoolio
* Spocky
* Lippie
* Jasper
* Perry
* Tsjik
* Bierelier
* Chantay
* Cyber
* Sideburns

* Joel: Ik ga mee mits ik niet op vakantie ben....

* Reetje: Ik heb dus 11 augustus gestemd. Later kan ook. Eerder weet ik niet. ligt eraan wanner ik thuis kom.

* zondag: ik heb al wel wat staan op de 28ste maar probeer dit wel te verzetten.

* Ryser: Ik heb maar op 4 augustus gestemd. Op 28 juli ben ik net een week terug van vakantie en 's avonds heb ik dan een verjaardag in Tilburg. De 4e komt me dus beter uit, maar de 28ste zal ook te regelen zijn denk ik.














 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jongens wat zijn we leuk :(

Ik was dus aan het editten zodat de post van Roestendoeze er netjes onder zou komen te staan.

Stelletje kleuters!!! Is het nou echt zo moeilijk :?
 
Jongens wat zijn we leuk :(

Ik was dus aan het editten zodat de post van Roestendoeze er netjes onder zou komen te staan.

Stelletje kleuters!!! Is het nou echt zo moeilijk :?
Je begrijpt het vast wel; wij konden het niet laten op je te reageren zoals jij het niet kon laten daarna weer op ons te reageren.

Ben je echt boos? :)
 
nacht???? is het al nacht ??

het bliksemt hier zo hard dat het lijkt of het dag is.

of de flikken staan te flitsen voor mijn deur :P :P
 
Morgen deze op slot gooien en ff je bericht knippen / plakken en dan is er niks aan het handje..
 
Morgen deze op slot gooien en ff je bericht knippen / plakken en dan is er niks aan het handje..
Ja, en dan copy-pasten jullie ook allemaal jullie berichten/replies, deal? :+

Schiet toch niet op, om een apart topic te openen. Het mag duidelijk zijn dat OBT-ers graag ouwehoeren/brikken en dat straalt ook gelijk de sfeer van een OuweBrikkenToer uit. We moeten allemaal dwangmatig kletsen over van alles en nog wat. Dus mijns inziens kunnen we gewoon verder met het oude topic.
 
Laatst bewerkt:
Ja, en dan copy-pasten jullie ook allemaal jullie berichten/replies, deal? :+

Schiet toch niet op, om een apart topic te openen. Het mag duidelijk zijn dat OBT-ers graag ouwehoeren/brikken en dat straalt ook gelijk de sfeer van een OuweBrikkenToer uit. We moeten allemaal dwangmatig kletsen over van alles en nog wat. Dus mijns inziens kunnen we gewoon verder met het oude topic.

Er waren in het vorige topic al mensen die aangaven het erg onoverzichtelijk te vinden en er niet meer zouden lezen.
Ook in het topic van de tweede toer werd het aangegeven door iemand.
Het duurt nog ff voor de tweede rit er is en tegen die tijd is er dan helemaal geen touw meer aan vast te knopen.

Ik ben dus voorstander van een duidelijk topic.
En wanneer andere topics erg off gaan, gaan ze op slot, dus ik denk dat OBT-ers niks te klagen hebben.

Mensen die dus niet willen ouwehoeren en feiten willen lezen, hoeven dan niet elke dag minstens 30 posts door te spitten.
En mensen die willen ouwehoeren en toch al hebben aangemeld hoeven hier niet meer te komen.
 
Ik zal een java-script schrijven hiervoor ;)
Scheelt weer typen.
Je hebt ook al scheldwoorden generators en key generators, dus waarom geen onzinpost generators :P

Ontopic: Waarom in Veghel :?
Dat is namelijk de verzamelplek van Joris en mij })
 
En toch moet en zal er geouwehoerd worden in OBT-topics. En ik kan me niemand voor de geest halen die serieus problemen mee had. Ze kodnen de grappen en grollen dara niet meer volgen, en waren de draar van het ouwehoeren kwijt. Maar de tocht zelf stond als een paal boven water.

Bovendien was het topic dat jij graag wilt vervangen om een datum te bepalen. Als die eenmaal bepaald is komt er een nieuw topic om aan te geven wanneer en hoe en wat. En daarin kunnen mensen aangeven of ze wel of niet mee gaan.

Maar goed, we zien wel. En ondertussen ben ik al lekker aan het ouwehoeren in dit topic, terwijl ik de poll nog niet heb in gevuld (en dat ga ik ook niet doen, want dat deed ik bij die andere ook niet) :P
 
En ondertussen ben ik al lekker aan het ouwehoeren in dit topic, terwijl ik de poll nog niet heb in gevuld (en dat ga ik ook niet doen, want dat deed ik bij die andere ook niet) :P
Wat doe jij hier dan })

Ik benne hier om te kijken wanneer het plaats vindt, want Veghel ligt bij mij om de hoek. FF een kijkie komen nemen kan geen kwaad volgens mij :)
 
Wat doe jij hier dan })

Ik benne hier om te kijken wanneer het plaats vindt, want Veghel ligt bij mij om de hoek. FF een kijkie komen nemen kan geen kwaad volgens mij :)
Ik ga wel meedoen, maar ik weet nu nog lang niet of ik dan wel of niet kan. Dus hoef ik niet te stemmen.
En tuurlijk mag jij komen kijken. Als jij je R1 maar aan de andere kant van de parkeerplaats zet. Daar willen we niet mee geassocieerd worden :P . Als je lief bent mag je zelfs wel even op mn motor zitten :+
 
En tuurlijk mag jij komen kijken. Als jij je R1 maar aan de andere kant van de parkeerplaats zet. Daar willen we niet mee geassocieerd worden :P .
Zorg jij nu maar met je oude brik dat je de andere kant van de brug weet te halen, want anders haal je de parkeerplaats niet eens })

Als je lief bent mag je zelfs wel even op mn motor zitten :+
"Op een oude fiets moet je het leren" zegt men, maar om meteen met een bejaarde aan te komen gaat mij iets te ver ;)
 
Ik denk ook dat hier sprake is van een valse start. ;)

Dus als straks de datum&plaats eenmaal definitief zijn is het perfect als je dit (of een nieuw) topic gebruikt voor 't aanmelden. Da's denk ik idd erg drempelverlagend voor nieuwe ouwebrikkenrijders, die al het slap ge... niet meteen kunnen/willen volgen.

:+
Maar juf...

...je moet dan niet vantevoren gaan zeggen dat er helemaal niet geklets mag worden, want rooie lap&stier=jeweetwel. ;)
 
Goed, als ik tijd heb kom ik jullie wel even uitzwaaien. Ik woon op ongeveer 1,5 km van de Mac in Veghel (en ik zet m'n tupper ook wel aan de andere kant van de parkeerplaats). ;)

En nu komt het mooie: ik heb thuis een volledige uitgezette route van ca 100 km liggen. En die komt denk ik bijna langs de Mac. Interesse?
 
Er waren in het vorige topic al mensen die aangaven het erg onoverzichtelijk te vinden en er niet meer zouden lezen.
Ook in het topic van de tweede toer werd het aangegeven door iemand.
Het duurt nog ff voor de tweede rit er is en tegen die tijd is er dan helemaal geen touw meer aan vast te knopen.

Ik ben dus voorstander van een duidelijk topic.
En wanneer andere topics erg off gaan, gaan ze op slot, dus ik denk dat OBT-ers niks te klagen hebben.

Mensen die dus niet willen ouwehoeren en feiten willen lezen, hoeven dan niet elke dag minstens 30 posts door te spitten.
En mensen die willen ouwehoeren en toch al hebben aangemeld hoeven hier niet meer te komen.

Voor het eerst, But :^ :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan