2e ouwebrikkentoer (wanneer/waar&aanmelden)

Status
Niet open voor verdere reacties.

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
21.878
5.803
omg.Helmond
Dit was de 1e ouwebrikkentoer:
misc.php


Bij deze bied ik me aan om de 2e brikkentoer mee te organiseren, om te beginnen de datum & evt ook de route.

Definitief voorstel:
- Rondje Brabant :]
- Startpunt McDonalds te Veghel
- Route ongeveer 100(tot130)km, zodat we niet hoeven te stoppen om te tanken :)

Dames en heren graag even aanmelden in 't nette topic. (als je daar nog niet in 't rijtje staat vermeld)

voorstel:
Voorpret & organisatorisch geneuzel (zoals samen rijen naar startpunt), gewoon lekker in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
Sicko...maar 'k ga wel mee!! :+

Edit: Zie net de poll, kan helemaal niet mee! Late vakantie dit jaar... ;(
 
Laatst bewerkt:
Mooi, een rit door Brabant rijd ik natuurlijk (bijna) altijd mee. Alleen de volledige maand augustus op vakantie dus die dagen niet organiseren als het kan!
 
28ste komt goed uit, zit de 27ste toch in Kortenaken/Halen waar voor de 10de maal de European Trike-Trophy word gehouden. Effe nappie doen in het zuiden en dan door naar de 2de OBT. :z
 
Eh... jij gaat zo ver weg wonen :+ Ik ben blij dat het es een keer wat dichter bij huis is. Brabant rulezzz :}
 
Waarom zijn er dan niet meer brikkenrijders uit het noorden hier?? Gister nog wel een CB400F zien rijden, en tien minuten later een CB550F...iemand creatieve ideeen om hunnie op dit forum te wijzen? :)

Btw, " Klassiekers" is meteen weer het kleinste forum wanneer de mods " oudebrikketour-topics" verhuisd naar WiWtD ;)
 
[me]DaFoolio wil ook wel :)
[/me]


Ik wacht nog even met definitief aanmelden, ik ben van 13 t/m 25 Juli op vakantie en dan moet ik ook nog even afwachten of en wanneer we in Amsterdam endurotraining gaan krijgen.
 
Als iedereen af gaat zitten w88, komt er niet snel een datum natuurlijk. '(

Maar ik zie dat er veel vakantie enzo periodes zijn. Dus ik ben bang dat 't sowieso moeilijk wordt, om midden in de zomer een echte grote ouwebrikkentoer te plannen.
Ik ben geneigd om te gaan voor die 28juli. Die datum zie ik in de post sowieso vaker terugkomen.

Dan is het gewoon een wat kleinere toer, om 't niet af te leren. ;) (&kunnen we in september nog eentje om 't niet af te leren)
 
Btw, " Klassiekers" is meteen weer het kleinste forum wanneer de mods " oudebrikketour-topics" verhuisd naar WiWtD ;)
Daar hebbik ook een ideetje over.

Eerst hebben we in 'klassiekers' een 'afspreek'-topic.
Als tijd&plaats eenmaal vaststaat een 'echt' topic in 'WiWtD' & ernaast in klassiekers een 'voorpret'-topic. :)
 
Meld me nog niet definitief aan, maar als ik kom ga ik voor de 28e.

Zoek dan nog wel iemand die meerijdt richting Veghel, anders kom ik daar nooit aan
 
Sjaap heeft zichzelf als vrijwilliger opgeworpen om de 3e ouwebrikkentour te organiseren! })


BEST!!! :P
Maarre, zijn jullie ooster/zuiderlingen zo gek om richting Groningen/Drenthe ofzo te kachelen??
Op John, en Jochem na weet ik geen brikkenrijders ut hoge noordn :)
 
BEST!!! :P
Maarre, zijn jullie ooster/zuiderlingen zo gek om richting Groningen/Drenthe ofzo te kachelen??
Op John, en Jochem na weet ik geen brikkenrijders ut hoge noordn :)

Jochem komt uit Utreg, is ook niet zo noordelijk...Twente ligt niet zover van Drenthe, dus die 5 heb je ook al vast. En ik kom ook wel die kant op al sik tijd heb, geen probleem. We maken er gewoon een kampeer-weekend van dan :) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan