OBBBBBBT 16 mei

slijtboutje

MF veteraan
15 okt 2001
3.201
10
Roestendoenze zegt;

Oké dames en heren,

hier een redelijk uitgebreid organisatieel relaas: ;)


Bij zowel startpunt (mcDonalds, Kennedylaan Veghel) als eindpunt (c1000, Fellenoord Boxtel zuid) is een tankstation, dus ik verwacht dat iedereen vooraf genoeg brandstof inslaat om een kleine 130 km vooruit te kunnen.

De bedoeling is om te vertrekken om 11.00uur stipt. Als op dat tijdstip een redelijke groep aanwezig is waarvan niemand nog iemand mist en er bovendien niemand zich telefonisch heeft gemeld met panne zullen we dan ook vertrekken. Voor dit telefonisch melden is mijn 06 nummer op te vragen via m'n rdz-mail adres. Met name van mensen die een groepje organiseren verwacht ik wel zo'n mailtje. Als er dan iemand panne heeft zorg dan wel dat ruim voor 11uur op is getelefoneerd anders loop je kans dat ik pas na een half uur of langer kan opnemen (of terugbellen :P ).

De bedoeling in geval van vertraagde deelnemers is om uiterlijk half 12 toch te vertrekken.

Vanaf het vertrekpunt gaan we dmv het alom geprezen O-) follow-up systeem rijden. Dit wil zeggen dat ik af en toe vertraag en probeer een redelijk veilige en zichtbare stopplek aan te wijzen. Ik ga er dan van uit dat degene die direkt achter me rijdt daar effe stopt en blijft wachten totdat de vaste laatste man/vrouw naar hem zwaait dat ie weer aan mag sluiten. De bedoeling van deze stoppert is dat ie bij 'n uiteen gevallen groep, de losse groepjes de goeie kant op kan wijzen.

Het eerste deel van de rit is een kleine 60 km, dus door je dagteller in de gaten te houden kun je inschatten hoe lang je nog 'moet'. ;) De pauze-plek is in de open lucht met door de organisatie verstrekte versnaperinkjes. We houden het voorlopig op iets als krentenbollen&gevulde koeken&blikjes fris&pakjes appelsap. Voor mensen die liever koffie lusten en/of gebruik willen maken van een echt toilet is even verderop een mogelijkheid in de vorm van een pannenkoekenhuis. Let wel op dat we daar niks hebben gereserveerd of geregeld & dat we afhankelijk van het tijdstip misschien ook maar een half uurtje kunnen pauzeren. De grootverbruikers van drink&etenswaren zullen zelf voor verdere aanvullingen moeten zorgen. :P

Het tweede en tevens laatste deel van de rit is een dikke 60 kilometer. We schatten de gemiddelde snelheid die we gaan neerzetten op ongeveer 40 km/u. 8-) En daarmee de eindtijd voor de rit tussen 15 en 16 uur in de namiddag.

:] :] :]

Deelnemers

1 Roestendoenze + duo
2 Slijtboutje
3 "ons Lianneke" (op Spartamet)
4 Cecotto
5 Dirk130
6 Kaassje
7 TripleXS J
8 vermoeide brikker aka hondafour
9 Bachus (alleen 23 mei)
10 Bierelier (met kater)
11 LCB en de Trechter
12 Nitromax
13 CBRenee met zoon
14 [s[fietsertje[/s]
15 drsrob
16 Snarfman
17 JohnK6
18 CB400F
19 Ralfie
20 Dutchie
21 Santtu Pikkarainen
22 Jochem (misschien)
23 Stan de brikman
24 Roeltjeh (ook misschien)
25 dwaal (toch wel)
26 Witey56 (mits snert)
27 Fozzie
28 Peetje Brik
29 V Fred S
30 magnamaniac
31 Elsjo
32 TingTing
33 Natas
34 Rat&Mouse
35 oude brikker
36 Cadcatz & man'lief'
37 the nighthawk 750
38 Reetje
39 jkoehorst
40 Graspol + vriendin
41 Sjaap
42 koekum
43 Henkes
44 CB400F
45 Skwefje
46 the nighthawk
47 Wodi
48 Dropkick
49 Cees
50 Martin
51 Laffie
52 Snarfman
53 Ratman 1
54 TechNiek
55 Prinsje
56 Duncan
57 Phr3ak
58 Mikado
59 J@@st met dochter
60 Kevin KZ
61 Motokoen
62 Ramonovietsj
63 konjo
64 Karsten
65 Superkris
66 Fully
67 bikertrash
68 Exhi met dochter
69 SL 1000
70 SPeCTRuM
71 Niels
72 Mustang Sally + vriendin
73 wanderer
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk is het dan zover.
Na enig overleg tussen Roestendoenze en mijzelf, zijn wij klaar voor de
Bar-enBozeBrabantsBonteBrikkenBloesemToer (OBBBBBBT),
ofwel OBT 7 :)
De plaats is bekend, sterker nog, de route ook al (zo snel,en dat voor Brabo's ;) )
Inspraak is enkel mogelijk over de datum.
Dus doe Uw Plicht en vul in die Poll.(een geheel verse)

mogen wij(mede brikkers) dan ook weten waar de tocht begint :?
Mis de optie: maakt niet uit kom toch wel :)
 
Laatst bewerkt:
He he eindelijk een topic :P :+

Niets gestemd kan geen van alle datums. ;(
dus plicht verzaakt :?
 
Deze keer ben ik zeker van de partij al moet ik op de fiets komen!!schoep dan voor de gelegenheid wel ergens een spartamet :X

Datum maakt me nog niet zo veel uit want als ik erbij ben schijnt altijd de zon O-) .....euhm...
 
Yo,

Schrijf mij maar op !! Als de CB klaar is (moet lukken voor 6 juni) komt die mee, anders maar op de moderne fiets. OBT1 heb ik af moeten zeggen wegens werk in buitenland (toendertijd een GSX750 brik), andere OBT's vanwege geen brik, en OBT6 vanwege brik in revisie toestand (=geen blok). Nu gaat het lukken !!

cu,
John

:} :} :} en ook nog in de brikste provincie :} :}
 
En we hadden nog wel speciaal voor jou een weekend in Juni erbij genomen ;(
Ik heb die dag wel vrij genomen...maar er is dan een heeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk persoon jarig...waarbij fam het niet pikt als HP weg is vrees ik. ;)
Weekend later 12/13 kan ik vermoedelijk weer wel. O-) :X
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die dag wel vrij genomen...maar er is dan een heeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk persoon jarig...waarbij fam het niet pikt als HP weg is vrees ik.
Waarom geef je die persoon geen leuke rondrit in Braboland kado?
Origineel!!!! 8-)
 
Ik heb die dag wel vrij genomen...maar er is dan een heeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk persoon jarig...waarbij fam het niet pikt als HP weg is vrees ik.


neem je ze toch gewoon mee ;)

wat is er nu mooier voor verjaardag dan een ritje door ons mooie, gastvrije brabantse land :? :? :?


[edit]
slijtboutje was me net voor :)
[/edit]
 
Is zeeeeeeeeeeeeer zeker een optie maar moet dan wel even fam. zien om te krijgen tot feest op zaterdag .
Moeilijkste wordt dat de persoon in kwestie dan laveloos en half dronken achterop zit bij een niet bepaald wakkere HP op zondagochtend...dus dat wordt zeker rijden dan op de tamme yamaha (xj900) i.p.v. Lav. Zal wel zien. :)
Zet 'm op!!!
Dan staan wij hier wel met de Multivitaminen klaar 8-)
 
Ik wil ook weer op de lijst, kom weer met de xj. Denk niet dat de aermacchi dan al klaar is :) Heb net een pakking set besteld :) Er komt dus weer een beetje schot in de zaak.
 
Is dat die route die we al eens gereden hebben?

Of ben ik nu ff een topografisch, vergeetachtig onbenulligheidje :P
 
Ik wil ook weer op de lijst, kom weer met de xj. Denk niet dat de aermacchi dan al klaar is :) Heb net een pakking set besteld :) Er komt dus weer een beetje schot in de zaak.


Dirk,

Heb je niet toevallig een foto van je aermacchi bij de hand...?.
Op school had een vriend van mij ook zo'n machien en ik was daar toen helemaal weg van. Ik zou het leuk vinden als ik hem weer eens terug zou zien( die aermacchi dan....!!)
 
Ja,ikke,ook mee!

nu zekers wel! ;)

P.S: pas in juni?? Dan wordt OBT8 dus augustus/september??!
 
Terug
Bovenaan Onderaan