5 Nederlandse kanjers in het " CEV Motorcycle Champ "

Wie eindig volgen jullie het hoogst .

  • # 13 Jasper

    Stemmen: 1 4,3%
  • # 25 Jorel

    Stemmen: 1 4,3%
  • # 61 Ernst

    Stemmen: 0 0,0%
  • # 71 Thomas

    Stemmen: 0 0,0%
  • # 99 Bo

    Stemmen: 21 91,3%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Arrogant vind ik ook niet echt het juiste woord. Hij komt een beetje over of hij er niet zoveel interesse in heeft. Misschien wel wat verlegenheid. Maar het lijkt me een moeilijk mannetje om mee te werken. Zal zich toch moeten aanpassen bij een eventueel ander team en uit een ander vaatje moeten tappen.

Ongeinteresseerd is dan het juiste woord ??
Verlegenheid lijkt me totaal niet... Als je zegt de beste te zijn etc.

Lorenzo was pas een verlegen mannetje eerder, livio Loi ook maar bij die jongens zie je het verdwijnen door prestaties , terwijl Soppe denkt dat hij de man is zonder de prestaties
 
Denk dat soppe zich gewoon moet blijven toeleggen op zn toekomst als pizzabakker !
Kansen gekregen , dit jaar absoluut laten zien hoe het niet moet dus tijd voor een ander talent op die fiets !( faber )

Loran Faber it is !

Loran Faber nieuwe rijder Dutch Racing Team

Benieuwd hoever hij icm met de RBR kan komen, een hele mooie kans op die leeftijd , Succes !!
 
Laatst bewerkt:
Had eigenlijk ook niet anders mogen / kunnen gaan als je het mij vraagt ;)

Erg benieuwd wat hij kan laten zien !!
 
Walid Soppe gaat rijden voor het Duitse Freudenberg Racing team op een KTM in het NEC en een aantal wedstrijden in het CEV.
 
Walid Soppe gaat rijden voor het Duitse Freudenberg Racing team op een KTM in het NEC en een aantal wedstrijden in het CEV.
Ook Ryan van de Lagemaat gaat Moto 3 Junior WK rijden op de KTM van Marcos Ramirez van vorig jaar. Dacht dat hij in het verleden ook al in diverse Spaanse competities heeft gereden. Was hem al een poosje uit het oog verloren als rijder. Behoudens het rijden in de KTM battle cup vorig jaar.
 
Laatst bewerkt:
Ook is er dit weekend de eerste race voor het Moto 3 Junior WK in Albacete. Ryan van de Lagemaat heeft zich wel voor de race gekwalificeerd, Loran Faber niet.
Toch een beetje tegenvallend, ook voor het DRT denk ik. Het team heeft altijd uitstekende rijders gehad. Maar vorig jaar met Soppe was het niks en nu begint het weer niet goed ondanks het vele testen.
 
Erg jammer idd ;)
Vind Loran Faber iemand om zeker in de gaten te houden, gaan we in de toekomst​ nog wel het een en ander van horen !
 
Dit weekend Aragon.

Zondag 08 oktober 2017:
10.45 - 11.45 uur: Moto 2, race 1
11.45 - 12.45 uur: ETC, race 1
12.45 - 13.45 uur: Moto 3, race
13.45 - 14.45 uur: Moto 2, race 2
14.45 - 15.45 uur: ETC, race 2
15.45 - 17.00 uur: Kawasaki Z-Cup, race (deze race wordt volgens mij nergens uitgezonden)

Live te zien:
- Eurosport Player: Eurosport Player | Treed binnen in de wereld van sport
- Youtube:
 
Zit net even de ETC in Valencia te kijken. Die Belg Barry Baltus doet voor de eerste keer mee. Rijdt direct mee aan kop. (5 sec. penalty) Echt een talent. Dacht nog maar 13 jaar. In Nederland heb je altijd excuses; hij is nog maar zo oud of het is nog maar het eerste jaar. Een echt talent staat er. Waarom doen er niet meer Nl-ers mee in dit kampioenschap? Lijkt me iets voor bijvoorbeeld Zonta van den Goorbergh of Collin Veijer in de toekomst.
 
Zit net even de ETC in Valencia te kijken. Die Belg Barry Baltus doet voor de eerste keer mee. Rijdt direct mee aan kop. (5 sec. penalty) Echt een talent. Dacht nog maar 13 jaar. In Nederland heb je altijd excuses; hij is nog maar zo oud of het is nog maar het eerste jaar. Een echt talent staat er. Waarom doen er niet meer Nl-ers mee in dit kampioenschap? Lijkt me iets voor bijvoorbeeld Zonta van den Goorbergh of Collin Veijer in de toekomst.
Die Baltus Barry volg ik ook al een tijdje, staat geloof ik ook al onder management van Aki Ajo en wordt geloof ik begeleid door Didier de Radigues. Enorm talent. In Nederland loopt dat talent ook wel rond, zoals inderdaad van den Goorbergh of Veijer. Geef het tijd. Met de juiste ondersteuning komt er na Bendsneijder ook echt wel weer Nederlands talent aan.
 
Laatst bewerkt:
Zit net even de ETC in Valencia te kijken. Die Belg Barry Baltus doet voor de eerste keer mee. Rijdt direct mee aan kop. (5 sec. penalty) Echt een talent. Dacht nog maar 13 jaar. In Nederland heb je altijd excuses; hij is nog maar zo oud of het is nog maar het eerste jaar. Een echt talent staat er. Waarom doen er niet meer Nl-ers mee in dit kampioenschap? Lijkt me iets voor bijvoorbeeld Zonta van den Goorbergh of Collin Veijer in de toekomst.

Colin Veijer reedt toch mee als ik mij niet vergis?
Dacht dat hij startte van 20e plaats?
 
Die Baltus Barry volg ik ook al een tijdje, staat geloof ik ook al onder management van Aki Ajo en wordt geloof ik begeleid door Didier de Radigues. Enorm talent. In Nederland loopt dat talent ook wel rond, zoals inderdaad van den Goorbergh of Veijer. Geef het tijd. Met de juiste ondersteuning komt er na Bendsneijder ook echt wel weer Nederlands talent aan.

Barry Baltus zit bij het Zelos management, zelfde als Loi en Xavier Simieon.
 
Rick Dunnik ligt 2 x op podiumkoers maar gaat in beide races van het ETC onderuit. Jammer want hij rijdt hartstikke goed. De Belgische rijder Barry Baltus is ook een rijder om in de gaten te houden voor de toekomst.
 
Rick Dunnik ligt 2 x op podiumkoers maar gaat in beide races van het ETC onderuit. Jammer want hij rijdt hartstikke goed. De Belgische rijder Barry Baltus is ook een rijder om in de gaten te houden voor de toekomst.
Wat is Estoril toch ook een prachtig circuit, jammer dat dat geen deel meer uitmaakt van het wereldkampioenschap.
 
Laatst bewerkt:
Over ongeveer een halfuur gaat de onderstaande YouTube link live met CEV races uit Valencia:


Mooi voor een regenachtige zondag met weinig andere sporten. :)
 
Dunnink in de punten met een 13e plaats, moest ook van ver komen, dus goed gedaan. Nare crash met een rode vlag tot gevolg, zou anders een spannende finish in de ETC zijn geweest.

De overige races vanavond maar even kijken. :)
 
Andreas Perez passes away

Helaas is in de CEV races van Catalunya gisteren een ongeluk gebeurd in de Moto3 klasse waarbij de 14-jarige Andreas Perez vanochtend is komen te overlijden.

Veel en veel te jong. Wat een diep triest nieuws. Andreas, rust in vrede. :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan