Gestolen Mijdrecht WR450F - MJ-GZ-73

Raymond W

Vetertje
23 okt 2006
17.782
9.457
Mijdrecht
Helaas is mijn WR450f vannacht gestolen. :(
Kenteken MJ-GZ-73

Afgelopen zondag heb ik ermee in het zand gereden en ik had nog geen tijd gehad om hem schoon te spuiten dus zit hij nog behoorlijk onder het zand.
Ze hebben hem van de motortrailer (waar hij nog op stond) afgetild en ws in/op een ander vervoermiddel gezet.
Er staan geen noppen sporen in de sneeuw.
Het trailertje staat met een wielklem en die hebben ze gelukkig laten staan.

8ltpzv.jpg


Kenmerken.
Achterspatbord heeft gaten voor een achtertank.
Op de foto zit de tank er nog op maar die is er af.

Voorste remklauw heeft geen pen voor de remblokken.
(Deze is uitgeboord en er zit een moerbout in)

Blauwe voorremleiding (goodridge) net nieuw.

Bij de benzineleiding zit een aftappunt met kraantje waar de achterste tank op aangesloten kan worden.

Ty-rap achter de chokeknop (anders blijft hij niet aanstaan)

Linker zijkap is een stuk afgezaagd en de het koelvloeistoftankje is verplaatst en geheel zichtbaar. (dus niet achter de zijkap)

Startmotor is defect en alleen het relais tikt.

Motobatt accu.

Zuiger is versleten en schraapt waardoor het blok moeilijk draait.

Hoop dat de dief hem probeert aan te trappen en een flinke terugslag krijgt.
 
Laatst bewerkt:
GVD Raymond, niet te geloven. Ik zal hier in de Kuil opletten.
 
Toch nog een spoortje.
Ze zijn gezien (3 bontkraagjes), ze hebben de motor van de trailer getild en zijn er toch mee gaan lopen.
Door een steeg vond ik een spoor en kan dat een aardig eindje volgen.
Helaas is het politiebureau op dit tijdstip met 1 man bemand (en die deed dus onder geen beding open)

Dan maar bellen en dat valt dus ook al niet mee.
Gelukkig heb ik nu eindelijk iemand van de politie aan de telefoon gehad die er vaart achter gaat zetten.
Helaas regent het hier nu en vervagen de sporen.
Hoop dat ze binnen no-time voor mn deur staan. (liefst met mijn wr)
 
Laatst bewerkt:
Toch nog een spoortje.
Ze zijn gezien (3 bondkraagjes), ze hebben de motor van de trailer getild en zijn er toch mee gaan lopen.
Door een steeg vond ik een spoor en kan dat een aardig eindje volgen.
Helaas is het politiebureau op dit tijdstip met 1 man bemand (en die deed dus onder geen beding open)

Dan maar bellen en dat valt dus ook al niet mee.
Gelukkig heb ik nu eindelijk iemand van de politie aan de telefoon gehad die er vaart achter gaat zetten.
Helaas regent het hier nu en vervagen de sporen.
Hoop dat ze binnen no-time voor mn deur staan. (liefst met mijn wr)
Rond lopen en fietsen. Krantenbezorgers je telefoonnummer geven en een tip in het vooruitzicht stellen.
 
Hulde aan de Politie. :}

Tegen mijn verwachting in werd er meteen actie ondernomen toen ik vertelde dat ik een spoor in de sneeuw gevonden had.
Binnen een kwartier stond er een agent aan mijn deur.
Ondanks dat de regen de sporen aan het uitwiste konden we toch een verder spoor vinden dan ik al gevonden had.
Die gasten hebben echt een onlogische route afgelegd, door steegjes, over bruggetjes terwijl er gewoon een straat rechtdoor gaat.
Uiteindelijk kwamen we uit in een park en toen......

zag ik gvd (sorry) de restanten mijn mijn wr.
Helemaal afgefikt :( :( :(

Nu weet ik niet of ze hem aan de praat gekregen hebben, de elec start deed het niet en aankicken is niet echt makkelijk.
Maar het voorwiel is dusdanig beschadigd dat ik het niet ondenkbaar vind dat ze tegen een boom geklapt zijn.
Of breek een alu velg door de hitte op zijn naad?

foto`s volgen..
 
Hulde aan de Politie. :}

Tegen mijn verwachting in werd er meteen actie ondernomen toen ik vertelde dat ik een spoor in de sneeuw gevonden had.
Binnen een kwartier stond er een agent aan mijn deur.
Ondanks dat de regen de sporen aan het uitwiste konden we toch een verder spoor vinden dan ik al gevonden had.
Die gasten hebben echt een onlogische route afgelegd, door steegjes, over bruggetjes terwijl er gewoon een straat rechtdoor gaat.
Uiteindelijk kwamen we uit in een park en toen......

zag ik gvd (sorry) de restanten mijn mijn wr.
Helemaal afgefikt :( :( :(

Nu weet ik niet of ze hem aan de praat gekregen hebben, de elec start deed het niet en aankicken is niet echt makkelijk.
Maar het voorwiel is dusdanig beschadigd dat ik het niet ondenkbaar vind dat ze tegen een boom geklapt zijn.
Of breek een alu velg door de hitte op zijn naad?

foto`s volgen..
Klote man -O- , tegen deze ongein verzekerd of niet. Je hebt hem er niet mee terug maar het is meer dan niks.
 
Laatst bewerkt:
Wat een zieke geesten om zoiets te doen. Stelen voor geld kan je iig begrijpen, maar jatten om de motor vervolgens in de fik te steken? :?
 
Laatst bewerkt:
Dat is klote Raymond. Ze moeten met hun poten van andermans spullen blijven! Hopelijk worden ze nog gevonden. Sterkte, Bauke
 
Fuck...ik zag het op Peters Hotnews voorbij komen, sterkte met de afhandeling.
 
Wat een zieke geesten om zoiets te doen. Stelen voor geld kan je iig begrijpen, maar jatten om de motor vervolgens in de fik te steken? :?

Was zeker bedoeld om te stelen om dan te verkopen, maar aangezien ze hem niet aan kregen denk ik dat ze die in de fik hebben gestoken in de veronderstelling van: "als ik 'm niet gestolen krijg, krijg je 'm niet heelhuids terug".

Klote bontkraagjes. Opknopen die handel :(
 
Was zeker bedoeld om te stelen om dan te verkopen, maar aangezien ze hem niet aan kregen denk ik dat ze die in de fik hebben gestoken in de veronderstelling van: "als ik 'm niet gestolen krijg, krijg je 'm niet heelhuids terug".

Klote bontkraagjes. Opknopen die handel :(
:^

Ik las het verhaal, kwam bij het stukje "terug gevonden" en meteen vliegt door mijn gedachte "ja eindelijk eens een terug gevonden gestolen motor" ... is die dus afgefikt :(

Hoop dat ze de daders nog vinden!
 
Wat een zieke geesten om zoiets te doen. Stelen voor geld kan je iig begrijpen, maar jatten om de motor vervolgens in de fik te steken? :?

Vaak worden gestolen voertuigen in brand gestoken en achtergelaten, omdat er dan weinig sporen (vingerafdrukken en haar bijvoorbeeld) overblijven.

Zeer vervelend, sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan