GESTOLEN Triumph Daytona 675 SE 2008 - Black + Gouden velgen

Blacky85

Die hard MF'er
8 mei 2012
326
0
Brabant!
Beste mede MF vrienden,

helaas ben ik ontnomen van mijn mooie fiets en is mijn Triumph Daytona 675 in het zwart met opvallende gouden velgen gestolen!!

Dit terwijl hij met 4 (!) sloten was afgesloten in een afgesloten parkeergarage in Amsterdam Oud-Zuid (Fred. Roeskestraat 90).

Ik hoop dat hij wellicht nog middels deze weg terugkomt... de verzekering heeft mij helaas medegedeeld dat ik van hun niets krijg.

Kenteken: MX-HZ-41

19247931_10211428648085310_1201416422906075429_n.jpg
19225115_10211428648405318_4833274367270122503_n.jpg
19105558_10211428648605323_2609830193150798576_n.jpg
19113495_10211428648765327_8142352080561126869_n.jpg
 
Doodzonde van je mooie fiets! Hoezo krijg je niets terug van je verzekeraar? Had je hem niet verzekerd tegen diefstal..?

Sterkte met het verlies van je mooie motor.
Ik hou m'n ogen geopend voor je!
 
Amsterdam, parkeergarage!? Verrassend weer.
Als je die 2 woorden combineerd zou ik 3 all risk verzekeringen afsluiten.
En 28 sloten erom hangen.
 
Amsterdam, parkeergarage!? Verrassend weer.
Als je die 2 woorden combineerd zou ik 3 all risk verzekeringen afsluiten.
En 28 sloten erom hangen.

Precies dit. Derde woord fat je nog zou kunnen toevoegen is GSXR, dan hou je echt van risico's.

Ik zou hem in Amsterdam eerder midden op straat onder een lantaarnpaal zetten dan in een parkeergarage. Hoes erover, paar sloten erop, goede verzekering en klaar.
 
Lok motor (Gixxer black edition) neerzetten in A'dam ??? Met die fietsen is dat toch ook zo'n succes?!

Maar idd, waarom niks van de verzekering?? (je hebt toch geen WA genomen in A'dam hè??)
 
Zonde :( Hoop dat je hem nog terugkrijgt, kans is wel redelijk, uit het hoofd komt zo'n 40% weer terug bij de eigenaar.
En altijd wa+ nemen, helemaal in Amsterdam aangezien hier 1 motorfiets per dag wordt gejat.
 
Zonde :( Hoop dat je hem nog terugkrijgt, kans is wel redelijk, uit het hoofd komt zo'n 40% weer terug bij de eigenaar.
En altijd wa+ nemen, helemaal in Amsterdam aangezien hier 1 motorfiets per dag wordt gejat.

Wellicht woont TS niet in Amsterdam maar was ie er op bezoek? En had z'n motor daarom in een parkeergarage gezet?
 
Precies dit. Derde woord fat je nog zou kunnen toevoegen is GSXR, dan hou je echt van risico's.

Ik zou hem in Amsterdam eerder midden op straat onder een lantaarnpaal zetten dan in een parkeergarage. Hoes erover, paar sloten erop, goede verzekering en klaar.

Ook dat is geen belemmering voor het dievengilde. De laatste motorfietsen van klanten van mij die gejat werden stonden allemaal op straat, vast aan een lantaarnpaal en de meeste onder een hoes..... ze zijn gewoon hondsbrutaal! Alarmsystemen maken ook geen indruk op ze.
 
Ik weet niet of het helpt, ik denk maar een beetje. De mijne staat op een paddock stand (achter). Bij dit type paddock kan de hefstang eruit gehaald worden (ivm opbergen), maar die neem ik nu gewoon elke keer mee naar huis.

Mijn motor staat in een afgesloten loods met meerdere camera's binnen en buiten, alarm op het pand, kettingslot en dan nog op een paddockstand die ze niet kunnen laten zakken zonder hefbeugel.

Als ze hem nu nog mee willen nemen, nou ja, dan moeten ze het dan maar doen, maar zijn ze wel inmiddels een aantal minuten verder.

Maargoed, niet iedereen heeft die mogelijkheid.

Gewoon vet K#T als ze je bike, hobby, liefde oid gewoon weghalen...
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me niet, dan zou hij niet met 4 sloten vaststaan.

Om wat duidelijkheid te geven... :)

Ik ben onlangs verhuisd naar Amsterdam (sleutel 4 weken geleden gekregen) en de motor stond er nu sinds 1,5 week. De parkeergarage was geen publiekelijk toegankelijke maar de afgesloten parkeergarage enkel toegankelijk voor bewoners van het nieuw opgeleverde appartementen complex (opgeleverd midden mei 2017). De motor verzekering moest nog naar WA+ gezet worden daar hij op WA stond omdat hij ruim 8 maanden enkel binnen in een eigen garage heeft gestaan bij mijn vorige huis in Brabant (waar dit probleem kleiner is). Helaas dus net te laat... en nu hopen om er bij de 40% te komen.

Persoonlijk verwacht ik dat hij al lang in het buitenland is. Check elke dag Marktplaats in de hoop dat hij daar op komt maar helaas nog niets...

De motor is niet heel jong meer, 2008 maar met 33000 KM en hij heeft in mei 2013 een flink ongeluk meegemaakt waarbij de motor eigenlijk total loss was verklaard. Echter was de vork niet krom (hoe dat mogelijk was is nog steeds niet bekend gezien het feit dat de auto ook total loss verklaard was waarmee hij in aanraking is gekomen en de schade verder voor 6000 euro bedroeg). Ik mag het enkel denken maar gezien je met je poten van andermans spullen af moet blijven hoop ik dat degene die hem gejat heeft zich dan maar kapot rijdt op het ding als hij niet meer teruggevonden wordt. Het is echt hondsbrutaal... en op facebook zie je dagelijks minimaal 1 motor die wordt opgegeven als gestolen. Volgende keer inderdaad WA+ of all-risk met meer sloten, muurbeugels (helaas niet toegestaan in mijn parkeergarage), en meer. Maar als ze hem willen jatten lukt het ze toch.

Hoe dan ook dank jullie wel voor het uitkijken naar de mijne en jullie reacties!!
 
Kijk eens rond in de omgeving.. gebeurd vaak dat ze hem ergens in een steeg, achter een elektriciteitshuisje, in de bosjes achterlaten...
 
Zo zag het er destijds uit...

[afbeelding]

Ja duidelijk die auto is compleet total loss :+

In de meeste landen in de wereld zouden ze met zulke schade instappen en doorrijden, maar in Nederland zijn het reparatiewerk en vervangende onderdelen zo duur dat de verzekering maar bij voorbaat de handdoek in de ring gooit.

/Offtopic
 
Om wat duidelijkheid te geven... :)

Ik ben onlangs verhuisd naar Amsterdam (sleutel 4 weken geleden gekregen) en de motor stond er nu sinds 1,5 week. De parkeergarage was geen publiekelijk toegankelijke maar de afgesloten parkeergarage enkel toegankelijk voor bewoners van het nieuw opgeleverde appartementen complex (opgeleverd midden mei 2017). De motor verzekering moest nog naar WA+ gezet worden daar hij op WA stond omdat hij ruim 8 maanden enkel binnen in een eigen garage heeft gestaan bij mijn vorige huis in Brabant (waar dit probleem kleiner is). Helaas dus net te laat... en nu hopen om er bij de 40% te komen.

Persoonlijk verwacht ik dat hij al lang in het buitenland is. Check elke dag Marktplaats in de hoop dat hij daar op komt maar helaas nog niets...

De motor is niet heel jong meer, 2008 maar met 33000 KM en hij heeft in mei 2013 een flink ongeluk meegemaakt waarbij de motor eigenlijk total loss was verklaard. Echter was de vork niet krom (hoe dat mogelijk was is nog steeds niet bekend gezien het feit dat de auto ook total loss verklaard was waarmee hij in aanraking is gekomen en de schade verder voor 6000 euro bedroeg). Ik mag het enkel denken maar gezien je met je poten van andermans spullen af moet blijven hoop ik dat degene die hem gejat heeft zich dan maar kapot rijdt op het ding als hij niet meer teruggevonden wordt. Het is echt hondsbrutaal... en op facebook zie je dagelijks minimaal 1 motor die wordt opgegeven als gestolen. Volgende keer inderdaad WA+ of all-risk met meer sloten, muurbeugels (helaas niet toegestaan in mijn parkeergarage), en meer. Maar als ze hem willen jatten lukt het ze toch.

Hoe dan ook dank jullie wel voor het uitkijken naar de mijne en jullie reacties!!

Enkel toegankelijk voor bewoners.

Videobewaking?
 
Terug
Bovenaan Onderaan