Gestolen Diemen KTM 1290 Super Adventure Matzwart 72-MH-DL

Airjohn

Rookie
8 jun 2017
4
0
goedemorgen mede-motorrijders!

Een treurig bericht is de aanleiding van deze post. In de nacht van 6 op 7 juni (tussen 1:00 en 9:00) is mijn waanzinnig mooie KTM 1290 Super Adventure gestolen in Diemen Noord. Natuurlijk zijn politie en verzekering ermee bezig, maar ik wil zo veel mogelijk middelen inschakelen om hem weer terug te vinden. Zouden jullie ogen en oren open willen houden?

Een paar bijzonderheden betreffende de fiets:

-hij was gewrapped in het matzwart, met een paar oranje accenten
-verhoogd zwart "Powerparts" zadel
-verhoogd stuur
-verlaagde voetsteunen
-grote GIVI topkoffer
-kenteken: 72-MH-DL


411094272226619732


Alvast dank voor het medeleven en hopelijk tips!
Arjan
full
 
Ikzelf sta altijd binnen 1 seconde voor het raam als ik een motor hoor, puur uit nieuwsgierigheid. Dus ik ga mijn best doen. En deze valt zeker op.

Succes met de afhandeling.
 
Ruig ding, balen dat ie gejat is.

Welke kleur zit er onder de wrap? Het is natuurlijk erg makkelijk om de wrap eraf te halen, om er vervolgens een hele andere motor onderuit te toveren, terwijl iedereen op zoek is naar een matzwarte...
 
Onder de wrap is hij zoals hij uit de fabriek komt: wit met zilver...
 
'Gestolen! KTM 1290 Super Adventure Matzwart' > 'Gestolen Diemen KTM 1290 Super Adventure Matzwart 72-MH-DL'

72MHDL
72 MH DL

Geplaatst in het overzicht.
 
Laatst bewerkt:
Gatverrr, wat worden er toch ontzettend veel motoren gestolen!!! Treurig :(
 
Zonde, veel succes met de afhandeling. Worden wel veel KTM's gestolen de laatste tijd.
 
Politie heeft me vandaag al (1 dag later) laten weten dat ze er verder niks mee gaan doen. En dat is dan je beste vriend... :-(

Nog een tip overigens: ik had er een GPS-tracker in gezet, overgezet van m'n vorige motor, een paar jaar oud. Daar zat een prepaid SIM-kaart in. Als je die niet ieder jaar gebruikt en/of opwaardeert, vervalt hij. Volgens KPN is die dan ook met geen mogelijkheid weer te activeren. Daar ging m'n laatste hoop... :-(
 
Politie heeft me vandaag al (1 dag later) laten weten dat ze er verder niks mee gaan doen. En dat is dan je beste vriend... :-(

Nog een tip overigens: ik had er een GPS-tracker in gezet, overgezet van m'n vorige motor, een paar jaar oud. Daar zat een prepaid SIM-kaart in. Als je die niet ieder jaar gebruikt en/of opwaardeert, vervalt hij. Volgens KPN is die dan ook met geen mogelijkheid weer te activeren. Daar ging m'n laatste hoop... :-(


Kan ongetwijfeld wel, maar willen ze niet. Extra kut nu ie ook echt gejat is ;(
 
Gelukkig stond hij 'aard en nagelvast' met een art4 slot. Ze hebben hem waarschijnlijk met een slijptol keurig netjes losgemaakt. Ik heb klein stukje van de ketting nog als aandenken...
 
Wanneer na een aangifte van diefstal de motor door de politie direct internationaal gesignaleerd wordt en er geen ooggetuigen of camerabeelden van de diefstal zijn, dan is het even gedaan met de opsporingshandelingen. Dan wordt het wachten tot de motor ergens opduikt. Vermoedelijk staat de KTM al ergens in een container of in het buitenland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan