Gestolen: gesloten witte aanhanger omg Utrecht IJsselstein

TheHunter

MF veteraan
10 okt 2007
1.079
26
Omgeving utrecht
Post niet veel, maar dit zijn ook niet de berichten die ik graag zou willen plaatsen.
Gisteren heerlijk offroad gereden met de TT600, in noord brabant. Was voorlopig het laatste ritje met de zelf verbouwde aanhanger. Vanmiddag appje (rond 15.30) van moeders dat de schuurdeur open stond en de aanhanger niet meer op de vertrouwde plek stond. Enige hoop was nog dat pa hem gehaast had mee genomen, was helaas niet het geval.


Contact:
06twaalf448109


Wie heeft mijn aanhanger gezien,??
Gestolen in omgeving Utrecht IJsselstein.


Kenmerken:
Wit, met grote trespa disselbak voorop.
Linker zijkant een camper rampje.
Aan de achterzijde 2 openslaande deuren met 2 grote stickers van de Tenere club.
Op beide zijkanten is nog het restant te zien van een afbeelding van een springende crosser.
Binnen zijde is voorzien van ledverlichting, 2x inrijklem en een neerklapbaar vrachtwagen bed.


Ohja zou ook graag mijn vieze crosslaarzen graag terug zien!!

58b47f2ed7dfd.jpeg


58b47f2f753ca.jpeg


58b48d1192317.JPG


58b48d224453d.JPG
 
Laatst bewerkt:
Echt waardeloos, zit best veel tijd in. Die krijg je niet terug, en dat ze op het erf zijn geweest. Beter hadden het netjes gevraagd! :(
 
Potver, dat is balen Jonathan.
Met dat camperraampje is hij zo te herkennen, mocht ik hem tegenkomen.......
 
Dat zou wel op moeten vallen zou je denken, echter een ander kleurtje erop en niemand die hem meer herkend |(. Zit er nu wel of geen disselbak op?

Jezus Jonathan, ik zal mijn ogen openhouden.

Jezus? Waar :? |(
 
Laatst bewerkt:
Dankje, nu vooral poging het zoveel mogelijk te laten delen. Blijft een opvallend karretje hoop op een gouden tip.

Iemand nog advies hoe waar te delen?
 
De mensen leren het niet dat je geen dingen buiten kunt laten, auto's motoren, fietsen, kinderfietsen en alles wat mee genomen kan worden. Alle criminelen kunnen in "ons" europa hun gang gaan. Klote voor je van die aanhanger, zal je nooit meer zien, maar je wist toch wel het risico ?

PS ook binne zijn je spullen niet veilig, lang leve de open grenzen.
 
De mensen leren het niet dat je geen dingen buiten kunt laten, auto's motoren, fietsen, kinderfietsen en alles wat mee genomen kan worden. Alle criminelen kunnen in "ons" europa hun gang gaan. Klote voor je van die aanhanger, zal je nooit meer zien, maar je wist toch wel het risico ?

PS ook binne zijn je spullen niet veilig, lang leve de open grenzen.
Als je goed had gelezen, had je gezien dat hij in de schuur stond. En dat beschuldigende vingertje dat het deels je eigen schuld is :r
 
Als je goed had gelezen, had je gezien dat hij in de schuur stond. En dat beschuldigende vingertje dat het deels je eigen schuld is :r

Schreef ook dat zelfs binnen het niet meer veilig is, dat vingertje is niet een beschuldiging maar als feit bedoeld. Maar ik zie het al Breskens, daar gebeurt nooit wat :+
 
Laatst bewerkt:
De mensen leren het niet dat je geen dingen buiten kunt laten, auto's motoren, fietsen, kinderfietsen en alles wat mee genomen kan worden. Alle criminelen kunnen in "ons" europa hun gang gaan. Klote voor je van die aanhanger, zal je nooit meer zien, maar je wist toch wel het risico ?

PS ook binne zijn je spullen niet veilig, lang leve de open grenzen.

Want alles is de schuld van de open grenzen?
 
Want alles is de schuld van de open grenzen?
Jup, ook al hebben we ontzettend veel welvaart te danken aan Schengen gaat BandY liever terug naar een niet bestaande tijd waarin je voor iedere grensovergang tig uur moet wachten omdat alle serienummers van alle dingen worden gecontroleerd ofzo, want zoals je weet wonen alleen in Oost-Europa dieven :')
 
Laatst bewerkt:
On topic graag, wie o wie ziet ergens deze kar staan? Graag zoveel mogelijk delen.
 
De mensen leren het niet dat je geen dingen buiten kunt laten, auto's motoren, fietsen, kinderfietsen en alles wat mee genomen kan worden. Alle criminelen kunnen in "ons" europa hun gang gaan. Klote voor je van die aanhanger, zal je nooit meer zien, maar je wist toch wel het risico ?

PS ook binne zijn je spullen niet veilig, lang leve de open grenzen.

Waar heb je zo slap leren ouwehoeren?
Dus maar geen spullen meer buiten neerzetten? Maar schijnbaar ook niet meer binnen?

Alles maar weg doen en achter de geraniums gaan zitten? Zo lang het kan uiteraard, want die geraniums worden ook gestolen volgens jou.

Serieus, dat je met zo'n deprimerende houding door het leven kan gaan. Je leeft maar 1 keer. Probeer jouw glas half vol te houden tijdens dit ene leven! Zo zonde anders! Nog veel meer zonde dan die aanhanger die weg is!
 
Laatst bewerkt:
Dankje, nu vooral poging het zoveel mogelijk te laten delen. Blijft een opvallend karretje hoop op een gouden tip.

Iemand nog advies hoe waar te delen?

Voor wat het waard is zou ik voorlopig Markplaats goed in de gaten houden.

Je verwacht niet dat men zo stom is, maar dat is men soms wel.
 
Jona, maak automatische zoekopdrachten op MP aan, dan krijg je elke dag een mailtje met de nieuw geplaatste aanhangers. Maak er verschillende, met de volgende zoektermen:
-aanhanger
-aanhangwagen
-trailer
-karretje
-ahw

Kies geen rubriek! Zo krijg je ook de ahw's die in een andere rubriek staan. Helaas ook het speelgoed.

Wel veel werk om alles na te lopen, maar zo scan je wel alles. Overigens is de rubriek aanhangwagens op MP betaald, dus je hebt kans dat ze er mee op gratis sites als Speurders adverteren.

Maar via vrienden en social media maak je ook veel kans, vooral dat raam linksvoor is opvallend. Ook een ahw die daar een metalen plaat oid heeft zitten is verdacht.
 
Heb je toevallig buren met een beveiligingscamera? Of verderop in de straat? Je zult er van staan te kijken hoeveel er opgenomen wordt. Bel overal aan voor een praatje en werp wat flyers in de bus. Kan best zijn dat 10 huizen verderop iemand de straat filmt, en dan zie je je karretje voorbij hobbelen.
 
De mensen leren het niet dat je geen dingen buiten kunt laten, auto's motoren, fietsen, kinderfietsen en alles wat mee genomen kan worden. Alle criminelen kunnen in "ons" europa hun gang gaan. Klote voor je van die aanhanger, zal je nooit meer zien, maar je wist toch wel het risico ?

PS ook binne zijn je spullen niet veilig, lang leve de open grenzen.

|( _O-

@TS: Zo'n aanhanger is een stuk moeilijker om kwijt te raken voor de dieven, dus het zou me niet verbazen als ze hem voor hunzelf gaan gebruiken. Ik hou m'n ogen uiteraard open!
 
Laatst bewerkt:
Of ze hoopten dat er wat in zou zitten en brengen dat ding naar een sloop of laten hem afbranden..
Succes met de zoektocht iig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan