tosti-ijzer
MF'er
- 14 okt 2014
- 172
- 0
Mijn motor is gestolen. Het betreft een GS500E uit het jaar 1992 met het kenteken ML-16-KK. Ik ben net bijna een week niet thuisgeweest, dus weet niet precies wanneer ik hem voor het laatst gezien heb.
Gestolen tussen 05-01-2017 en 11-01-2017, aan de noordwestkant van het Goffertpark in Nijmegen.
Opvallendheden:
-zwart
-kenteken ML-16-KK, 1992
-tussen de 60.000 en 65.000km op de teller
-handvatverwarming
-krassen op de tank door een avontuur met magnetische stenen en een tanktas
-een grote lichtgele sticker dwars over de tank met een parkeerwaarschuwing van het Radboud
-een kratje Grolsch geïnstalleerd op het bagagerekje
-een loobman (kettingolieër) geïnstalleerd in het bovengenoemde kratje
-licht verbogen remhendel op het stuur
-het plaatje met het Suzuki-logo aan de rechtskant van het motorblok is een derde slag gedraaid na een avontuur met een andere steen
-rubber van rechtervoetsteun ook beschadigd na bovengenoemd avontuur
-extreem vies, bijna zwart uitziend achterwiel (20.000km niet gewassen)
-relatief nieuwe kettingset en achterband
-relatief nieuwe accu
-blok lelijk zwart geverft
-flinke golven in remschijf achter
Het was een beetje mijn doel om de motor er onverzorgd uit te laten zien, zodat hij niet gestolen zou worden (missie mislukt). Technisch gezien was hij echter nog wel in orde.
Als je de bovenstaande lijst leest vraag je je toch af wie zo'n motor steelt. Ik moet er wel bij zeggen dat er flink wat gewone fietsen voor mijn flatje gestolen worden. Maar de motor stond op stuurslot en ook al is dit er wel af te breken, het moet toch flink wat moeite hebben gekost om hem daadwerkelijk mee te nemen. Ik kon verder niks vinden op de plaats waar ik hem heb neergezet. Alsof hij spontaan van de aardbodem verdwenen is.
Ik heb al lopen zoeken in de buurt, nagevraagd bij de gemeente, nagevraagd bij het grofvuil (je weet maar nooit ), en aangifte gedaan bij de politie. Hij staat nu ook als gestolen geregistreerd. Morgen zal ik wat briefjes ophangen in de nabijgelegen flats.
Geen diefstalverzekering, dus dat zit ook niet mee...
Heeft iemand iets gezien of gehoord? Dan graag een berichtje via het forum!
Gestolen tussen 05-01-2017 en 11-01-2017, aan de noordwestkant van het Goffertpark in Nijmegen.
Opvallendheden:
-zwart
-kenteken ML-16-KK, 1992
-tussen de 60.000 en 65.000km op de teller
-handvatverwarming
-krassen op de tank door een avontuur met magnetische stenen en een tanktas
-een grote lichtgele sticker dwars over de tank met een parkeerwaarschuwing van het Radboud
-een kratje Grolsch geïnstalleerd op het bagagerekje
-een loobman (kettingolieër) geïnstalleerd in het bovengenoemde kratje
-licht verbogen remhendel op het stuur
-het plaatje met het Suzuki-logo aan de rechtskant van het motorblok is een derde slag gedraaid na een avontuur met een andere steen
-rubber van rechtervoetsteun ook beschadigd na bovengenoemd avontuur
-extreem vies, bijna zwart uitziend achterwiel (20.000km niet gewassen)
-relatief nieuwe kettingset en achterband
-relatief nieuwe accu
-blok lelijk zwart geverft
-flinke golven in remschijf achter
Het was een beetje mijn doel om de motor er onverzorgd uit te laten zien, zodat hij niet gestolen zou worden (missie mislukt). Technisch gezien was hij echter nog wel in orde.
Als je de bovenstaande lijst leest vraag je je toch af wie zo'n motor steelt. Ik moet er wel bij zeggen dat er flink wat gewone fietsen voor mijn flatje gestolen worden. Maar de motor stond op stuurslot en ook al is dit er wel af te breken, het moet toch flink wat moeite hebben gekost om hem daadwerkelijk mee te nemen. Ik kon verder niks vinden op de plaats waar ik hem heb neergezet. Alsof hij spontaan van de aardbodem verdwenen is.
Ik heb al lopen zoeken in de buurt, nagevraagd bij de gemeente, nagevraagd bij het grofvuil (je weet maar nooit ), en aangifte gedaan bij de politie. Hij staat nu ook als gestolen geregistreerd. Morgen zal ik wat briefjes ophangen in de nabijgelegen flats.
Geen diefstalverzekering, dus dat zit ook niet mee...
Heeft iemand iets gezien of gehoord? Dan graag een berichtje via het forum!