GESTOLEN Delft Ducati Streetfighter 848 13-MD-GT

Yellowneck

Die hard MF'er
7 okt 2010
408
0
Vannacht is mijn motor gestolen uit een gemeenschappelijke berging. Ik heb de motor vrijdagavond om 19:00 teruggezet en zaterdagmiddag om 14:00 kwam ik erachter dat deze weg is, nadat iemand mij wees op braakschade aan de toegangsdeur naar de stalling. Toen ben ik gaan kijken en helaas is de motor weg.
Het is een rode Ducati Streetfighter 848.

Merk: Ducati
Type: Streetfighter 848
Kleur: Rood
Uitlaat: Termignoni Carbon
Kenteken: 13-MD-GT 13MDGT 13 MD GT

14441075_10210239380931242_8628371145394087687_n.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'[GESTOLEN] Ducati Streetfighter 848 in Delft' > 'GESTOLEN Delft Ducati Streetfighter 848 13-MD-GT'
 
Vannacht is mijn motor gestolen uit een gemeenschappelijke berging. Ik heb de motor vrijdagavond om 19:00 teruggezet en zaterdagmiddag om 14:00 kwam ik erachter dat deze weg is, nadat iemand mij wees op braakschade aan de toegangsdeur naar de stalling. Toen ben ik gaan kijken en helaas is de motor weg.
Het is een rode Ducati Streetfighter 848.

Merk: Ducati
Type: Streetfighter 848
Kleur: Rood
Uitlaat: Termignoni Carbon
Kenteken: 13-MD-GT 13MDGT 13 MD GT

[afbeelding]

-O-

Meld hem ook even hier aan: http://gestolenmotoren.nl/
Sterkte met de afwikkeling!
 
Wat een rotstreek. Je had hem wel goed vast gezet, maar ze hebben vast de tijd kunnen nemen voor de klus. Ik heb in zo'n gemeenschappelijke berging ook eens het slot staan doorzagen van de fiets van m'n zoon. Er is niemand die je aanspreekt.
 
Vannacht is mijn motor gestolen uit een gemeenschappelijke berging. Ik heb de motor vrijdagavond om 19:00 teruggezet en zaterdagmiddag om 14:00 kwam ik erachter dat deze weg is, nadat iemand mij wees op braakschade aan de toegangsdeur naar de stalling. Toen ben ik gaan kijken en helaas is de motor weg.
Het is een rode Ducati Streetfighter 848.

Merk: Ducati
Type: Streetfighter 848
Kleur: Rood
Uitlaat: Termignoni Carbon
Kenteken: 13-MD-GT 13MDGT 13 MD GT

[afbeelding]

Zet hem op Aanmelden bij Facebook | Facebook
 
Thanks, inmiddels ook op de andere genoemde sites en social media vermeld.
 
En camera,s in die gemeenschappelijke ruimte, kun je smoelwerk van de dief er bij zetten. Kunnen we daar nog eens "gezellig" zaken gaan doen, vaak de beste manier.

Dat zijn die camera's die in 2016 nog altijd in 640x480 opnemen bij een lage bitrate, toch?
Vaak kan je geen fuck met die beelden. Wel mooi kut weer, een ander kan het weer niet hebben dat iemand een mooie motor heeft.
 
Mooi kut weer...zonde van je mooie Ducati,for what it's worth,ik heb het gedeeld op FB,mijn maten ook..Veel sterkte. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan