Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.

terrorsource

Die hard MF'er
9 feb 2016
407
0
Spijkenisse
Het Voorne-Putten topic deel 43, Zomer editie

Waar ligt Voorne-Putten?
Regio_afbeelding-Voorne-Putten.png


Wat hieraan vooraf ging



Wie rijden er rond op Voorne-Putten?

Angela83 - Suzuki GSX-R 750.
full


Artie - Yamaha YZF-R6 & Honda CBX550F
hrbewerkt.jpg

37_zpscc00cb4a.jpg


Astonia - BMW R1200 GS Adventure
2015-05-23%2009.04.33_zpspho6xnzq.jpg


Bertthebike - Aprillia RSV Mille.
e45ffa77dece9c6525352c4cc104a006.jpg


Carlo - Triumph Speedtriple
full


Coert65 Suzuki SV650S
full


Djz - Rode Kawasaki ZX9R.
full


DRS930 - Yamaha XT660
1919151_980697915337368_5790498866792070879_n.jpg


GenesiZ - Honda VFR 750, Kawasaki Z750 Twin & Suzuki GS650GT
11227533_834397376598024_1655265983238243111_o.jpg

2013-09-04,19.38.43.jpg


Ghetto Bassie - Honda VTR SP1.
1k0.jpg


Mogas - Yamaha XJR 1300.
full


MRT187 - Kawasaki KZ550 Cafe Racer
Foto800-MDFMCLEL.jpg


OERBLADE - Honda CBR900RR Fireblade
QI14olZXAwpdkI7ufubuIXGUM2bqix64H_z5oFYeXHPIAAFMin7j8YvT0cMYSsjbBhiNJuQUSa6AUvU-dxiaH6OjtucWdSdI0XktfH4HwRnnOu2RrbD3nqQPQswC8oqmlZobBCfgYKPCJ31uvbog8vPTttbvt5-tKKWfGQIMiLd4FALWu-K3d_95S1Kbog7BeNDzAFLzx9PQ2TCNs9K2mC-dAaiHt6iR6BJABWe-UpEP78m8TJw-FsGDV8FuweAUSPlYSsyvoDIZVSIbqR5-fInQSA-POAL6mH7_IIH-Yf4CNuxNMXkuF2PysVLZySGaV8yckheq3l9WckBekdmwQaBl85XNgIZCObXG89FxvKKd8OB60sr40C1vFl6xhpBn5ltSP-mjmMfLvL2mxiYqfnrJD-FuSG2SxEjJiqkwP0_71ieF-0g22rC74FzyrG90S0xX1W-PdhXfZ-yz4m2RmuaofBTg1BF54E8NaOVEXiZYKLB-nHquy68sN2julQIhI1DC5ApxshgmanR1yIirPe4TY9oOXeAM8PeQq8GYfYcQ0exvdLE2eezJVT_9rYJhRaPSH-GzLaHQYid9GsaYABHD-rKEjS0=w400-h599-no


Spok Aprilia RSV Mille
1zejar9.jpg


TerrorSource
motor_landtong.png


Motormuisje_alice​
Savage.jpg


Wolfsdream​
full


Mnr_Storm​
full


De motorloze posters
Joshi76​
Demifort​

wil je ook in de op? laat het dan even weten. Hoeft niet via pb

stond je voorheen wel in de op en nu niet meer? dit kan meerdere redenen hebben. Of je hebt een lange tijd niets gepost of je foto doet het niet meer. Wil je er wel weer in, post dan opnieuw een foto van je brommer dan zorg ik er weer voor dat deze er weer tussen komt te staan
 
Laatst bewerkt:
present :W

ik heb nog in het oude topic gereageerd, ga ik niet herhalen :)

al slotje aangevraagd?

Volgens mij wel :) had op de "Rapporteer" knop gedrukt en gevraagd voor slotje :)

Ik was nog gestopt na een paar honderd meter en had nog omgekeken maar zag niemand meer ;(
Geeft niet hoor, neem het niemand kwalijk :)

Wat me ook wel eens leuk lijkt is om met zo veel mogelijk eventjes naar de Maasvlakte te gaan en wat foto's te maken *D
 
Laatst bewerkt:
Hier ook weer aanwezig :Y Ook ik heb nog wat gepost in het oude topic....wij stonden ook even te wachten op je,en zijn toen je nog achterna gereden,jammer.Wel een mooie plek om eens foto's te gaan nemen. :W
 
was een fijne rustige rit, nog ff staan praten met een ouwe die kwam aanrijden op zijn honda ?? uit 87. 500cc, Coert weet vast het type nog wel. mooi apparaat :Y
 
Dat was zeker leuk,die Honda was een CX500Custom,zie je niet vaak meer.Lekker rustig ritje in goddelijk weer,beter kun je niet hebben, :]
 
Aloha :W

Ook weer aanwezig... Heerlijk weer een woon-werk ritje op de motor gedaan :]

Wel lache trouwens, was laatst weer eens ingelogd op www.rc51forums.com, had ik een pb van een of andere gast uit Los Angeles.
Vertelde dat ie mij gespot had op de Landtong bij Rozenburg :? Gast (ook sp rijder), is hier tijdelijk aan het werk voor Heerema (werkeiland aan het begin van de landtong) en herkende mijn sp (kleurstelling) van dat forum.

Moet niet gekker worden... Rijd hier al jaren met die MF sticker rond, word ik nooit gespot. Wordt mijn bike gewoon herkend door iemand woonachtig aan de andere kant van de wereld... 8-)
 
Aloha :W

Ook weer aanwezig... Heerlijk weer een woon-werk ritje op de motor gedaan :]

Wel lache trouwens, was laatst weer eens ingelogd op www.rc51forums.com, had ik een pb van een of andere gast uit Los Angeles.
Vertelde dat ie mij gespot had op de Landtong bij Rozenburg :? Gast (ook sp rijder), is hier tijdelijk aan het werk voor Heerema (werkeiland aan het begin van de landtong) en herkende mijn sp (kleurstelling) van dat forum.

Moet niet gekker worden... Rijd hier al jaren met die MF sticker rond, word ik nooit gespot. Wordt mijn bike gewoon herkend door iemand woonachtig aan de andere kant van de wereld... 8-)

Wtf? Dat is wel heel erg leuk :Y


Ik heb m'n mf sticker er af gehaald :X
 
Lekker he, ff helemaal niet bezig zijn met je werk *O*

Inderdaad. Ben nog bezig met de sleurhut in te pakken. Morgenochtend de atb 's er in. En de laatste dingen in de auto. Dan gaan we rijden. Overmorgen zitten we rond deze tijd in Italië net onder genua.

Ben er echt aan toe. Stress van de afgelopen 5 jaar komt er een beetje uit. En een hoop gedoe op m'n werk en het werk van vrouwlief zorgen er voor dat we dit beide hard nodig hebben.
 
Laatst bewerkt:
Zo dan, dat is erg relaxt. Lekker uit de dagelijkse sleur en de gedachten allemaal op 0.

Wij weten het nog niet, wordt een last minute ofzo. Maar waar naartoe, geen idee, wil niet te ver rijden en niet vliegen.
Wil volgend jaar naar Italië gaan, lijkt me wel leuk :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja he, stond er wel ff van te kijken...

Loop ook al ff met de gedachte om mijn sticker er af te halen, denk dat ik dat aan het einde van het seizoen maar eens ga doen.

Heb ik vorige week gedaan. Heb al maanden niet meer in het gespot topic gekeken dus dan heeft het ook geen nut om die sticker er op te hebben.
 
Heerlijk! Jullie ook lekker genieten samen!
Gaat het konijn ook mee?

:Y die gaat weer mee. Groot deel van zijn zooi staat al in de caravan (hooi, kattenbakvulling enz... echt bizar wat je allemaal mee moet nemen voor hem. 5 bakken met O.a. hooi, stro, eten, kattenbakvulling en een bak met speeltjes snoepjes, medicatie, antiparasiet druppels en nog wat spul) maar dat hebben we er wel voor over. We zijn echt gek op hem. We hebben hem 1x een weekend alleen thuis gelaten (de buurman zou hem dan eten geven maar, toen at hij niet. Schijnt dat konijnen er niet tegen kunnen als je ze alleen thuis laat, heb er al meer mensen over gehoord die ook die ervaring hebben. Blijkt dat er dus nog meer mensen zijn die hun konijn meenemen op vakantie).

En we gaan zeker genieten :Y
 
Laatst bewerkt:
:Y die gaat weer mee. Groot deel van zijn zooi staat al in de caravan (hooi, kattenbakvulling enz... echt bizar wat je allemaal mee moet nemen voor hem. 5 bakken met O.a. hooi, stro, eten, kattenbakvulling en een bak met speeltjes snoepjes, medicatie, antiparasiet druppels en nog wat spul) maar dat hebben we er wel voor over. We zijn echt gek op hem. We hebben hem 1x een weekend alleen thuis gelaten (de buurman zou hem dan eten geven maar, toen at hij niet. Schijnt dat konijnen er niet tegen kunnen als je ze alleen thuis laat, heb er al meer mensen over gehoord die ook die ervaring hebben. Blijkt dat er dus nog meer mensen zijn die hun konijn meenemen op vakantie).

En we gaan zeker genieten :Y
Dat heb je toch allemaal niet nodig voor op de bbq? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan