GESTOLEN: SUZUKI GSX-R1000 (MX-NB-59) Rotterdam

MDC

Rookie
28 feb 2010
13
0
Rotterdam
Beste MF-ers,

In de nacht van maandag 6 juni op dinsdag 7 juni is mijn motor gestolen! Als iemand iets ziet/hoort...graag melden! Net twee dagen geleden gekocht, vandaar dat ik een foto van de verkoper heb bijgevoegd.

Gestolen: Suzuki GSX-R1000
Bouwjaar: 2005
KM-stand: ongeveer 11.500 km
Kenteken: MX-NB-59
Laatst gezien: 6 juni 2016: 22:00
Aangifte gedaan: 7 juni 2016: 09:30
Waar: Rotterdam, Wijnhavengiebied
Hoe achtergelaten: Met kettingslot door achterwiel, achter de auto op de parkeerplaats in onze parkeergarage, stuurslot, met duozit, maar zonder duosteps.
full
 
Dank voor jullie steun. Is inderdaad nog al wat. Kan m'n ogen wel uitkrabben van frustratie ...
 
lijkt wel alsof iemand dat in de gaten heeft gehouden, na amper 2 dagen!
 
Wel diefstal verzekerd hoop ik... Sterkte. Zal niet meer in Rotterdam tevoorschijn komen lijkt me.

Zou het, als ik jou was, ook in de FB groep van rotterdam posten.
 
Hi Schuiver, heb je toevallig een link naar die facebook-pagina? Ik kan hem via de zoekoptie niet vinden.

Helaas (nog) niet tegen diefstal verzekerd. Heb bij de overname eerst mijn oude (alleen WA) verzkering over laten zetten en wilde dit later regelen. Zo zie je maar ...
 
Helaas (nog) niet tegen diefstal verzekerd. Heb bij de overname eerst mijn oude (alleen WA) verzkering over laten zetten en wilde dit later regelen. Zo zie je maar ...
Ai...waarom? Vanaf het moment dat je eigenaar bent loop je het risico, dat had je meteen moeten regelen.
Extra zuur zo '(
 
Aangezien je een BMW 800ST te koop hebt staan, was dat toevallig de fiets die ook alleen WA verzekerd was..?

Klopt. Die heb ik ingeruild en verzekering 1 op 1 over laten zetten. Pas later kwam de gedachte om de gsx ook voor diefstal te verzekeren. Te laat dus. Is inderdaad een harde les.
 
Klote, na twee dagen. Ben blij dat ik tenminste nog bijna vijf maanden van de mijne heb mogen genieten. Sterkte.
 
Klopt. Die heb ik ingeruild en verzekering 1 op 1 over laten zetten. Pas later kwam de gedachte om de gsx ook voor diefstal te verzekeren. Te laat dus. Is inderdaad een harde les.

Maar, waarom heb je die Bmw dan ook alleen WA gehad? Ik ken serieus niemand die enkel WA heeft tenzij zijn of haar hok 1000 euro oid kost..
 
Maar, waarom heb je die Bmw dan ook alleen WA gehad? Ik ken serieus niemand die enkel WA heeft tenzij zijn of haar hok 1000 euro oid kost..
Je kent mij niet..
Ik dacht dat ik ook alleen WA had, ik kan het even niet terugvinden maar het lijkt meer op WA+. 2007 Honda Hornet (3000+ euro).

Verzekeringen zijn toch alleen voor risico's die je niet zelf kunt dragen?
 
Je kent mij niet..
Ik dacht dat ik ook alleen WA had, ik kan het even niet terugvinden maar het lijkt meer op WA+. 2007 Honda Hornet (3000+ euro).

Verzekeringen zijn toch alleen voor risico's die je niet zelf kunt dragen?

Tja, of je weegt gewoon af wat uiteindelijk duurder is. En de kans dat iemand een Hornet uit 2007 jat is nogal wat kleiner dan een gewilde gixxer.
Het verschil in mijn verzekering tussen WA of WA+ is maar een paar euro per maand. Als jij liever 3000+ kwijt raakt in 1x dan richting de 50 euro per jaar uitgeeft om jezelf in te dekken, dan moet je dat fijn doen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
:X :X :X

Ochja, dus jij geeft liever nog een keer 5000 euro uit ipv een paar euro per maand te betalen? Het is dat WA verplicht is, anders had je dat ook nog wel gegokt ofniet?

Heb je een brandverzekering?

Tsja je kan nu wel slim komen doen, want dat is natuurlijk nogal makkelijk nu zijn motor weg is. :+
Zometeen is het nog de schuld van de TS dat de motor gejat is omdat die niet diefstal verzekerd is. _O-
 
Laatst bewerkt:
:X :X :X

Ochja, dus jij geeft liever nog een keer 5000 euro uit ipv een paar euro per maand te betalen? Het is dat WA verplicht is, anders had je dat ook nog wel gegokt ofniet?

Heb je een brandverzekering?
Nope.. :p heb ook niet heel veel spullen dus dat scheelt.
Genoeg vermogen om WA zelf te dekken heb ik helaas niet, dat kan echt in de miljoenen lopen.
Verzekeringsmaatschappijen zijn ook niet gek, als de premie erg laag is is de kans ook erg laag, ligt er ook wel aan hoe en waar je hem stalt natuurlijk.
En hoeveel ie waard is, zeker geen 5000+ meer bij mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan