!!!GESTOLEN!!! Suzuki GSXR1000 MN-VR-68

Stuffler

MF'er
14 jul 2011
157
0
Ede
Vanmiddag is deze motor na een proefrit niet teruggekeerd. Het gaat hier om een:

Suzuki GSXR 100
Kenteken MN-VR-68
Model 2005
Kleur: wit / zwart
Bijzonderheden: rode stalen remleidingen
Yoshimura uitlaat

Zie foto

De motor is in Ede gestolen. Hierbij zou er ook gebruik gemaakt zijn van een grijze Peugeot 107 ( kentekenden onbekend) De motor is ongeveer 3 uur nadien nog gezien bij de BP ( Willem Dreeslaan ) gezien wederom icm met de grijze Peugeot 107. Hierna zouden ze richting de snelweg A12 zijn gereden. Vanaf hier in onbekende richting.

Gelieve uit te kijken naar de motor!

Ps dit is niet mijn eigen motor dus meer info weet ik nu nog niet! Wilde dit alleen zsm bekend maken onder jullie!

Gr
Stephan
full
 
Vanmiddag is deze motor na een proefrit niet teruggekeerd. Het gaat hier om een:

Suzuki GSXR 100
Kenteken MN-VR-68
Model 2005
Kleur: wit / zwart
Bijzonderheden: rode stalen remleidingen
Yoshimura uitlaat

Zie foto

De motor is in Ede gestolen. Hierbij zou er ook gebruik gemaakt zijn van een grijze Peugeot 107 ( kenteken onbekend) De motor is ongeveer 3 uur nadien nog gezien bij de BP ( Willem Dreeslaan ) wederom icm met de grijze Peugeot 107. Hierna zouden ze richting de snelweg A12 zijn gereden. Vanaf hier in onbekende richting.

Gelieve uit te kijken naar de motor!

Ps dit is niet mijn eigen motor dus meer info weet ik nu nog niet! Wilde dit alleen zsm bekend maken onder jullie!

Gr
Stephan
[afbeelding]
 
Zwaar klote, zal het in de gaten houden.

Had een supermooi kenteken ook mn-"VR6"8.

Hopelijk wel correct verzekerd.

Succes toegewenst aan de eigenaar.
 
Staat kenteken van de Peugeot dan niet op de camera van de BP Dreeslaan in Ede?
Dat kan voor politie startpunt zijn voor onderzoek!

Edit: Hoop dat de motor spoedig terug is!!
 
Laatst bewerkt:
Ik had een proefrit op deze manier afgesproken:

- Jijzelf of een goede vriend rijdt op een andere motor mee met diegene die een proefrit maakt.
- De potentiële koper betaalt eerst cash het volledige bedrag als borg. Motor niet terug gebracht ? Dan heb je in ieder geval de vraagprijs cash in handen.
- Altijd foto maken van de potentiële koper en zijn rijbewijs /id kaart innemen van de persoon die een proefrit gaat maken met jouw motor.

Dit is nog geen 100% garantie tegen diefstal maar het werpt een behoorlijke blokkade op om ook maar iets te proberen.

Hopelijk wordt je motor snel teruggevonden.
 
Ik ben er zelf niet bij geweest maar het verhaal was dat de jongen alleen was aangekomen en de auto stukje verder in de straat had geparkeerd. De vriendin van m'n maatje is nog bij de auto gaan kijken en daar was niemand anders bij in de buurt. Toen de jongen net weg was met de motor zagen ze ook de desbetreffende auto niet meer staan! Verder weet ik niet hoe hij het geregeld had met een rijbewijs achterlaten oid!

Ik neem aan dat de politie de beelden gaat opvragen inderdaad! Mogelijk ( niet met zekerheid te zeggen) is de motor de A12 in de richting van Arnhem op gegaan.

Als iedereen een oogje meekijkt maken we wellicht iets meer kans want de verzekering gaat inderdaad zoiets zeggen van: jaaa maar de sleutels zijn vrijwillig meegegeven!

Alvast bedankt een ieder!
 
Vanmiddag is deze motor na een proefrit niet teruggekeerd....

...de verzekering gaat inderdaad zoiets zeggen van: jaaa maar de sleutels zijn vrijwillig meegegeven!

So what :? Er is aangifte van verduistering gedaan en naar de verzekering opgestuurd...toch ?
 
Laatst bewerkt:
Als ik eigenaar zou zijn van een tankstation en iemand vraagt mij dat, kan ie die beelden zo meekrijgen als de motor erop staat en als ie een bewijs aangifte kan overleggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan