Het grote wat ik onderweg heb meegemaakt topic deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
met de bus gereisd. :r :r :r :r :r

Vandaag niet maar gisteren. Ik rij een rotnde op in Roosendaal (burg. Freijterslaan) en die is best wat lastig met fietsers. Aan de overkant staat zo'n hoog bejaarden autootje. Ik zie hem uitgebreid naar links kijken, maar nooit naar de overkant waar ik aan kom en ik heb toch echt voorrang, rijdend op de rotonde. Ik dacht man man, het is dat ik je de fout in zie gaan, maar eigenlijk vraag ik me dan af of deze man nog veilig rijdt.

tvp, ben weer met het koekblik, is nog een beetje fris om na ziekte, om op te stappen met maar 5 graden 's ochtends :+

@Jeltel: In het off-topic politie topic is daar ook al veel van "gevonden" Als het waar is, dan is het bizar. Echter we weten allemaal de echte toedracht niet en dan wordt er al snel veel gespeculeerd. Ik vind het afschuwelijk voor de betreffende agent, maar eerst de feiten...

Laatst bewerkt:
@Spook: Weet jij wat er gebeurt is? Was je er bij? Vertel...

Laatst bewerkt:
Zag hem ook voorbij komen op GS. Wat ik ook niet snap is dat mensen het nodig vinden om daar een foto van te maken en hem vervolgens ook nog eens online te pleuren. Hoe zouden zij het vinden als ze in deze staat over het internet gingen?

Zag hem ook voorbij komen op GS. Wat ik ook niet snap is dat mensen het nodig vinden om daar een foto van te maken en hem vervolgens ook nog eens online te pleuren. Hoe zouden zij het vinden als ze in deze staat over het internet gingen?

Ik vind het niet verkeerd dat dit soort foto's publiek gemaakt worden, niet alleen om de ernst van de situatie te laten blijken, maar ook om te laten zien wat er gebeurt als het fout gaat met een motorrijder, zowel voor de motorrijders als voor de medeweggebruikers.

Mwah er is weinig fantasie voor nodig om te bedenken wat er allemaal mis kan gaan. Ben beelddenker genoeg om dat zelf in te kunnen verzinnen.
Wel bizar dat die hele jas aan flarden ligt.

Wow bizar... Hoop dat het op de foto erger lijkt dan het is! Of het expres gebeurt is of niet, dit is natuurlijk te klote voor woorden.

Mwah er is weinig fantasie voor nodig om te bedenken wat er allemaal mis kan gaan. Ben beelddenker genoeg om dat zelf in te kunnen verzinnen.

Vind het bizarder dat enkel de mouw mist, en de rest van al de kleding nog in takt is, voor zover ik snel gezien heb ('k ga de foto niet bestuderen :/)

Laatst bewerkt:

Volgens de hulpverleners gebeurt dit niet door een eenvoudig contact met de grond. Het is aannemelijk dat de arm ergens klem is komen te zitten en dat die er eigenlijk afgerukt is geweest. In die zin heeft de jas dus toch de nodige bescherming geboden aangezien die losgerukt is, en de arm nog aan het lichaam is gebleven. Het vermoeden bestaat dat de arm tussen wiel en wielkast klem is komen te zitten omdat die schlemiel geen bekeuring wou :(

Vandaag ook (weer haast) opzettelijk, op de snelweg met 120 km/u aangereden als wij :] dat uiteraard niet voorkomen.

Het blijft B| als er een blikker een rijstrook opschuift, zonder richting en kijken, terwijl wij :] aan het inhalen zijn :r

Laatst bewerkt:
bovenstaande heb ik ook wel eens beleefd, maar bij mij schrok de bestuurster zo erg dat ze een ruk aan het stuur gaf en daardoor bijna de controle over het voertuig verloor.

je hebt iig een tijdje geen pacemaker nodig op zo'n moment. Weet nog precies wat voor autootje het was en hoe de bestuurster eruit zag.

Laatst bewerkt:
bovenstaande heb ik ook wel eens beleefd, maar bij mij schrok de bestuurster zo erg dat ze een ruk aan het stuur gaf en daardoor bijna de controle over het voertuig verloor.

je hebt iig een tijdje geen pacemaker nodig op zo'n moment. Weet nog precies wat voor autootje het was en hoe de bestuurster eruit zag.

Ik lees een ding bestuurster.. enough said of ben seksistisch ?
Who cares :+

tsjah, had een kerel ook kunnen overkomen.

gelukkig lette ik wel op en kon ik reageren dmv claxon en aan het gas hangen zodat ik weer ruimte kreeg.

Zo heb ik eens een kerel gehad die zeer druk met zijn telefoon op schoot bezig was. Dit was uiteraard bealngrijker dan het leven van mensen om je heen. En als je dan toeterd krijg je een boze blik en middelvinger.

Gelukkig heeft de A2 Amsterdam-Utrecht een brede strook naast de meest linkse baan, anders was het anders afgelopen.

Zo heb ik eens een kerel gehad die zeer druk met zijn telefoon op schoot bezig was. Dit was uiteraard bealngrijker dan het leven van mensen om je heen. En als je dan toeterd krijg je een boze blik en middelvinger.

Gelukkig heeft de A2 Amsterdam-Utrecht een brede strook naast de meest linkse baan, anders was het anders afgelopen.

Een grapjes die toeterd ipv toetert geef ik ook een middelvinger ;)

Ik kwam alleen maar nette mensen tegen vanmorgen! Komt vast door het mooie weer. Wel een paar automobilisten zonder werkende verlichting in de mist, maar goed... nog niet helemaal wakker denk ik dan :z

Een grapjes die toeterd ipv toetert geef ik ook een middelvinger ;)

Ik kwam alleen maar nette mensen tegen vanmorgen! Komt vast door het mooie weer. Wel een paar automobilisten zonder werkende verlichting in de mist, maar goed... nog niet helemaal wakker denk ik dan :z

Dat heb ik zelf ook eens gehad, de verlichting vergeten smorgens in het donker. |( Gelukkig attendeerde meneer agent mij er op.

Sindsdien ben ik volvo gaan rijden :+

Laatst bewerkt:
Vandaag even plaatsgemaakt voor een wegkapitein op een 1200GS. :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan