• Beste Bezoeker, de mailproblemen zijn opgelost.

3States

EHE

3StateS
1 feb 2010
5.573
73
42
Twente
Als je last trekt er altijd wel iets,
Daarom heb ik de lagerkamers ook pas na t lassen aangebracht.
Klinkt heel simpel, maar voor ik dat vandaag voor elkaar had....
IMG_20190107_2216565.jpg
 

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
25.328
23
47
In hoeverre is dit systeem nu straks "uitwisselbaar" op andere types motoren?
Je hebt natuurlijk altijd wat standaard onderdelen, maar veel zal toch nog steeds specifiek voor een motor bepaald/gemaakt moeten worden?

Het blijft een vrij arbeids-intensief proces denk ik.
 

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
7.934
106
50
achterhoek
In hoeverre is dit systeem nu straks "uitwisselbaar" op andere types motoren?
Je hebt natuurlijk altijd wat standaard onderdelen, maar veel zal toch nog steeds specifiek voor een motor bepaald/gemaakt moeten worden?

Het blijft een vrij arbeids-intensief proces denk ik.
Alle draagarmdelen en wielophangingen zijn gedigitaliseerd. Het enige wat motorspecificiek gemaakt zal moeten worden zijn het hulpframe, en de lengte van de zijspandraagarmen. Maar dat laatste is een kwestie van het op de juiste plek afkorten van de buis waarvan ze gemaakt worden.
 

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
25.328
23
47
Alle draagarmdelen en wielophangingen zijn gedigitaliseerd. Het enige wat motorspecificiek gemaakt zal moeten worden zijn het hulpframe, en de lengte van de zijspandraagarmen. Maar dat laatste is een kwestie van het op de juiste plek afkorten van de buis waarvan ze gemaakt worden.
Dus dat knallen je straks voor 250,00 Eypo en een krat kwaliteitsbier (SchultenbrauO-)) op een willekeurige bestaande combi?
Zeg een Beemer ofzo....



*kuch* O-)O-)
 

EHE

3StateS
1 feb 2010
5.573
73
42
Twente
valt me wel op dat de hoek van de draagarm in het horizontale vlak anders is als bij de triumph
De Triumph hangt los van de grond met de negatieve veerweg uitgeveerd, de TRX staat nu in rij positie. Bij beide zal de draagarm straks ongeveer horizontaal uit komen