3States

Gewoon op de bonnefooi er naartoe gegaan, of van te voren je overnachting en routes geregeld?
Camping hebben we woensdagavond nog geregeld, dat was wel nuttig want het was wel druk overal. En routes maken niet teveel werk van. In een mooi gebied kun je niet fout rijden he
 
Kijk, als "wij" van 3States al de neiging zouden hebben om naast de schoenen gaan lopen, past ons hier alleen nederigheid!

Slijptol en ik hebben op het EGT een poosje met Sven lopen kuieren. Hij loopt beslist niet naast z'n schoenen, (hij loopt helemaal niet O-),) maar hij pakt een nieuwe KTM1290, klooit een beetje en rijdt er vervolgens de Nordschleife meer rond. Onder de 9 minuten....
 
Hij heeft echt alles zelf gemaakt.
Het frame is één geheel en heeft een aantal weken, bij een universiteit, op een testbank gestaan om in totaal 1 miljoen last wisselingen te ondergaan.
Om zodoende een vermoeiingstest te doen.
Test geslaagd, niks gescheurd
En zo nauwgezet is alles uitgevoerd.
Diep, diep respect

En naast zijn vakmanschap is het ook nog eens een hele fijne vent in de omgang.
 
Het lijkt me wel een sympathieke vent. Hij kan in ieder geval leuk knutselen,
Hij knutselt zo aardig, dat hij 'gewoon' TUV gutachten heeft op zn eigenbouw zijspannen. In staal en in chroom-molybdeen.
Dus als er nog een een duitser mauwt dat 'zij' niks kunnen bouwen ivm de Tuv, kunnen we gewoin stellen dat ze beter hun best moeten doen🫶
 
De pest met de TuV is dat het willekeur is. Sommige keurmeesters vertrouwen niets en verwachten voor elk boutje een rektest. Maar als je toevallig met de keurmeester in dezelfde fanfare zit en hij heeft een beetje goed gevoel bij je dan kan ineens alles.
De fanfare is natuurlijk een willekeurig gekozen voorbeeldO-)
 
De pest met de TuV is dat het willekeur is. Sommige keurmeesters vertrouwen niets en verwachten voor elk boutje een rektest. Maar als je toevallig met de keurmeester in dezelfde fanfare zit en hij heeft een beetje goed gevoel bij je dan kan ineens alles.
De fanfare is natuurlijk een willekeurig gekozen voorbeeldO-)
Ja, dat zal. Maar ZIJN frame heeft wel 'gewoon' een stress test doorstaan op de universiteit van, ik meen me te herinneren, Hannover. Dat zegt natuurlijk wel iets.

En, goed met keurmeesters om kunnen gaan is natuurlijk ook gewoon een vaardigheid.
 
Dat zou wel wat voor mij zijn.
Keurmeester.
Of beter nog: manager van een aantal keurmeesters.
Kijken naar wat een ander bedacht en gebouwd heeft en daar wat van vinden.

Misschien later, als ik groot ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan