BOBT (Belgische OuweBrikkeToer)

Péétje Brik

MF veteraan
3 jun 2002
13.465
1
Gistel Belgie
Welke Belgische Brikker(of niet brikker), of ben ik de enige :? , die een beetje dichter bij de Nederlandse grens woont heeft interesse om een BOBT te organiseren, zelf woon ik te ver geloof ik (100tal km van Antwerpen) om Nederlanders over de streep te krijgen hier te komen rijden.
Wie heeft het lef en de tijd. :9 :?


Btw, hadden we hier geen Belgische mod :9 :? O-)
 
He, je had ons nog een weekendje in het bos beloofd, in dat huissie van je schoonouders :? ! En daar komen we de grens wel voor over hoor 8-) .

B2 heeft een Enfield, is oficieel ook brikker.
 
He, je had ons nog een weekendje in het bos beloofd, in dat huissie van je schoonouders :? ! En daar komen we de grens wel voor over hoor 8-) .

B2 heeft een Enfield, is oficieel ook brikker.

Dit zou een zomerBOBT moeten worden, omdat kamperen inbegrepen is, in de Kempen vriest het al aan de grond als je wakker wordt, alhoewel ik hou wel van een kampvuur in de bossen :9
 
Dit zou een zomerBOBT moeten worden, omdat kamperen inbegrepen is, in de Kempen vriest het al aan de grond als je wakker wordt, alhoewel ik hou wel van een kampvuur in de bossen :9
Dan gaat dit dus een langlopend topic worden. :P Voorpret voor de zomer-bobt 2004. 8-)

Ik heb er zin in. Waar kan ik me aanmelden. *D
 
Dan gaat dit dus een langlopend topic worden. :P Voorpret voor de zomer-bobt 2004. 8-)

Ik heb er zin in. Waar kan ik me aanmelden. *D

Bijkomend probleem is dat ik de weg niet zo goed ken in die streek om een rit uit te stippelen, daarom zoek ik iemand uit de buurt die dit zou kunnen doen, dus mensen die in een straal van 50km rond Balen wonen meld je aan. ;)
 
Kijk de eerste 2 belgen zijn er al. Gaat volgens mij helemaal goed komen, dit kan wel eens het grootste OBT topic ooit worden. :P
 
Tsja, ze zijn na 8 posts al aan het ruziën over de richting die het uit moet gaan, wordt in elk geval een leuke route :+

[me]Kofferrek neemt voor de zekerheid maar boterhammetjes mee op de BOBT[/me]
 
Kijk de eerste 2 belgen zijn er al. Gaat volgens mij helemaal goed komen, dit kan wel eens het grootste OBT topic ooit worden. :P


Op donderdag 25 september 2003 14:42 schreef Kofferrek het volgende:
Tsja, ze zijn na 8 posts al aan het ruziën over de richting die het uit moet gaan, wordt in elk geval een leuke route :+

[me]Kofferrek neemt voor de zekerheid maar boterhammetjes mee op de BOBT[/me]

L :+ L :}
 
[me]Brother Louie kent de weg in de kempen :P maar heeft geen brik '( [/me]

Da's geen reden, lees maar eens goed :9


Op donderdag 25 september 2003 10:12 schreef Péétje Brik het volgende:
Welke Belgische Brikker(of niet brikker), of ben ik de enige :? , die een beetje dichter bij de Nederlandse grens woont heeft interesse om een BOBT te organiseren, zelf woon ik te ver geloof ik (100tal km van Antwerpen) om Nederlanders over de streep te krijgen hier te komen rijden.
Wie heeft het lef en de tijd. :9 :?


Btw, hadden we hier geen Belgische mod :9 :? O-)
 
Ook is het zo als je in de kempische bossen een kampvuur gaat aansteken zal je vlug de boswachter over je dak krijgen en de brandweer van Mol. Vorig jaar heeft er bij ons in de buurt ene zijn mega-appelboomgaard uitgedaan en de takken op een gianthoop gegooid en in brand gestoken op zn eigen terrein. De brandweer en politie arriveerde en alles werd geblust. Ook moest de eigenaar opdraaien voor alle kosten van de hulpdiensten :(
[edit]Wel even bijvermelden dat de vlammen 20 a 30 meter hoog waren, je kon het niet missen :9 [/edit]
 
Mijn eurocent valt een beetje laat de laatste tijd :z , nie op letten, en wat kom je in Brugge uitsteken :?
Beetje werken en centjes verdienen in de elektronica-branche. (e-mail staat in profiel als je het in detail wil weten).

[ontopic] moet ik met die Enfield tot in de kempen geraken? Dat wordt een dag van tevoren vertrekken...
 
Ook is het zo als je in de kempische bossen een kampvuur gaat aansteken zal je vlug de boswachter over je dak krijgen en de brandweer van Mol. Vorig jaar heeft er bij ons in de buurt ene zijn mega-appelboomgaard uitgedaan en de takken op een gianthoop gegooid en in brand gestoken op zn eigen terrein. De brandweer en politie arriveerde en alles werd geblust. Ook moest de eigenaar opdraaien voor alle kosten van de hulpdiensten :(
[edit]Wel even bijvermelden dat de vlammen 20 a 30 meter hoog waren, je kon het niet missen :9 [/edit]


ow dan mag Mark zeker niet mee op zijn CB :P
 
Welke Belgische Brikker(of niet brikker), of ben ik de enige :? , die een beetje dichter bij de Nederlandse grens woont heeft interesse om een BOBT te organiseren, ...
:X


Ok, stel voor om in Maart een topic te starten voor de éérste BOBT *D
Ollanders welkom, als ze maar Brik rijen :) , een strook Ducktape is al genoeg :z , locatie ergens midden Vlaanderen.
8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan