Tuono eigenaren..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pimmie

MF veteraan
9 mrt 2003
6.533
370
Zoetermeer
Vraagje eigenlijk naar aanleiding van de WK superbikes.

Hoeveel Tuono eigenaren hier op het forum?
Het gehele weekend van de Superbikes heb ik welgeteld maar één Tuono gezien en dat was nog tijdens mijn terugrit ook (in de auto).

Ik hoor van alle kanten dat de Tuono niet aan te slepen is maar in het wild was degene die ik afgelopen zondag zag de derde pas.

Rara? :?

PS, mochten er nog meer Tuono rijders hier op het forum rondhangen, wat zijn jullie ervaringen tot nu toe? Wat zijn de wijzigingen tot nu toe?
 
Da's net zoiets als dat ik hoor dat de R6 weer het best verkocht is terwijl ik de nieuwe 2003 amper tegenkom in het wild...

Heb er wel 2 gezien bij de SBK maar meer ook niet.
 
Da's net zoiets als dat ik hoor dat de R6 weer het best verkocht is terwijl ik de nieuwe 2003 amper tegenkom in het wild...

Heb er wel 2 gezien bij de SBK maar meer ook niet.

:^

Was trouwens vreemd bij de SBK, de R1 zie ik supervaak rijden bij ons in de buurt, maar bij de SBK heb ik maar een paar van dat soort type's gezien, en meer dan de helft van alle SS motoren was ducati! En dat is serieus! :? De economie verslecht.... niet veel van te zien! :?
 
Het is gewoon een manier om van de voorraad af te komen voordat het nieuwe model er is. Fff een ander jasje en klaar is kees......

En een paar maanden later was daar opeens de nieuwe mille!
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 10 september 2003 10:49 schreef Jaro het volgende:
Het is gewoon een manier om van de voorrad af te komen voordat het nieuwe model er is. Fff een ander jasje en klaar is kees......

En een paar maanden later was daar opeens de nieuwe mille!
Je baalt er nog steeds van of niet? ;)
 
Op woensdag 10 september 2003 10:49 schreef Jaro het volgende:
Het is gewoon een manier om van de voorrad af te komen voordat het nieuwe model er is. Fff een ander jasje en klaar is kees......

En een paar maanden later was daar opeens de nieuwe mille!


Vroeg ik dat?? :?
 
Ik rijdt dus WEL op een Tuono... echt een perfecte fiets!
Misschien een keertje ergens afspreken en een stukkie knallen?

Wat heb ik er al aan gedaan:
16T voorkettingwiel
Evoluzione airbox
RSC Titanium slip-on

Wat ga ik nog doen:
4-gas afstellen
radiator-beschermers
vervangings-achterschokbreker (?)
 
Ik zeiken? :?

Mijn vraag was waarom ik zo weinig Tuono's zie terwijl er gezegd word dat er zoveel verkocht worden.
Ik vroeg niet om de ontstaans geschiedenis van de Tuono, dat kan ik zelf (en heb ik toen de Tuono R uit kwam al gedaan) ook wel zien.
Ik heb bedankt voor de uitleg overigens. Mocht het op sarcastische toon zijn geweest (is maar net hoe de lezer het zelf opvat) mijn excuses.

Maar goed; nog meer (naast mezelf) Tuono eigenaren hier op het forum?

He Pilliam, zag je post pas nadat ik deze had toegevoegd.
Mijn Tuono is dus volledig standaard en ik denk volgend jaar met wat aanpassingen te gaan beginnen hoewel dat voor tandwiel natuurlijk wel makkelijk te doen is.
Dit is ook zo ongeveer de meest toegepaste geloof ik? Wat zijn jouw bevindingen met dat kleinere tandwiel?
 
Laatst bewerkt:
WHEELIEMONSTERRRRR !!!

:)

lijkt me duidelijk hihihi

oh ja, hij accelereerd ook beter uit bochten natuurlijk enzo
 
Mooi, dat wordt dus m'n volgende aanschaf! })

Het lijkt er overigens op dat we de enige Tuono rijders zijn hier op het forum... :?
 
typisch ja... zou de rest aan het rijden zijn terwijl wij aan het internetten zijn ofzo??? :)

full
 
Over de 600 ?!? Mijn XJR haalt maar 260. ;)
BTW de Tuono is een schitterende bike. :9~

Yep, 600, Italiaans he? O-)

Vandaag de eerste lange rit gemaakt met de Tuono, afgezien van wat last van me kont een heerlijke rit, bandjes lekker tot de rand gereden... })

Maar weer; geen enkele Tuono! :?
Wel een gele R6 gezien...
 
Dat was ik inderdaad ja... denk ik heheheh... "gespot" :)
Komende dinsdag ben ik weer op Zolder te vinden, lekker knallen
Afgelopen weekend naar de ring geweest... nog een paar m-f'ers gezien onderweg bij de grens maar in het gebied zelf viel het tegen heheheh... kleine 800km erbij gezet...

die nieuwe tuono is niet echt schokkend heh? [gelukkig]

VROAAAAAAP
 
Nou, dan zal ik wel de 3e Tuono rijder zijn :] . Erg blij tot dit moment, inmiddels zo'n 4000 km gereden. Ik vind wel dat hij erg "klimt" in de versnellingen. Lees: veel op het achterwiel....

Nu ik jullie toch spreek, hebben jullie al een race demper?
 
Nou, dan zal ik wel de 3e Tuono rijder zijn :] . Erg blij tot dit moment, inmiddels zo'n 4000 km gereden. Ik vind wel dat hij erg "klimt" in de versnellingen. Lees: veel op het achterwiel....

Nu ik jullie toch spreek, hebben jullie al een race demper?

Hehe, eindelijk nog een! :}

Nope, ik heb nog steeds de standaard demper, ik ga volgend jaar eens kijken naar een sportdemper, Arrow of Gianelli...

He Pilliam, doe je dat vaker, naar de Ring?
Geef op een mooie zondag dan effe een seintje...
Ik heb er al 9 rondjes opzitten, ik wil het nu op een mooi getal afronden... ;)
 
Hehe, eindelijk nog een!

dat zijn er al drie geloof ik??? heheheh

Nope, ik heb nog steeds de standaard demper, ik ga volgend jaar eens kijken naar een sportdemper, Arrow of Gianelli...

Ik heb er die titanium pijp van aprilia onder zitten, veel lawaai en koppel, in combinatie met de eprom... zie mijn eerdere post :)

He Pilliam, doe je dat vaker, naar de Ring?

Niet vaak maar een keer of twee/drie per jaar, de rest probeer ik op zolder en de openbare weg te rijden... volgend jaar ook op Assen.

Geef op een mooie zondag dan effe een seintje...
Ik heb er al 9 rondjes opzitten, ik wil het nu op een mooi getal afronden...

Ikke pas vijf of zes, waarvan twee met de vrouw (die zaterdag haar '99 mille gaat halen) achterop :)

(tellen die dubbel???)

mzzl!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan