Honda CBR 600 F - Meeting en ritje - Deel 100 vieren

Datum?

  • Zaterdag

    Stemmen: 7 70,0%
  • Zondag

    Stemmen: 3 30,0%
  • Feestdag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

Duckylovernr1

MF veteraan
17 okt 2011
1.900
13
Helmond
Beste genodigden en geïnteresseerden,

Aangezien we wat te vieren hebben..
CBR 600 F deel 100, stelde ik voor een meeting met ritje te houden.

Zou vet zijn als we
zo veel mogelijk CBR F'jes verzameld krijgen,
van alle leeftijden, dus als je iemand kent, ook al is die niet actief in het topic of zelfs niet op MF, nodig ze uit! Iets met meer zielen.

Datum

Nog te bepalen
:+ :')



Aanmeldingen

DYONn93 (Dronten, Flevoland)

PiotrSmx (Houten, Utrecht)

Black Crow (Garderen, Gelderland)
Leroy1991 (Nijmegen, Gelderland)
jeff88 (Nunspeet, Gelderland)

Chriskras (Enschede, Overijssel)

Duckylovernr1 (Delft, Zuid-Holland)
DualDevil (Poeldijk, Zuid-Holland)

Elles (Den Bosch, Noord-Brabant)

Simon4All (Purmerend, Noord-Holland)
Hjerteknuser (Jenny) (Beverwijk, Noord-Holland)

Pre-meetings

Almere - Harderwijk:
DYONn93
jeff88




Verzamelpunt

BBQ Restaurant De Heuvelrug

Locatie

Eindpunt

BBQ Restaurant De Heuvelrug

Locatie


Route

Komt er aan.
 
Laatst bewerkt:
zet mij ook bij de pre-meeting harderwijk ;) en ik denk dat het wel makkelijk is als black crow ook daarheen komt. Kunnen we met zn 3e door.
 
Zie dat ik mezelf al heb aangemeld :+

Moet dan wel kunnen, ovb van een werkende motor en goed weer ;)
 
Heb even een kaartje aangemaakt om te laten zien waar iedereen woont enzo. Kan straks ook de route in geplant worden, kun je die daar ook zien. Plaatje is statisch, weet niet hoe je die hier in plakt als code.



Zie dat ik mezelf al heb aangemeld :+

Moet dan wel kunnen, ovb van een werkende motor en goed weer ;)

Hoor ik nou ritje? :+

*O* :] *O*

Vond dit wel redelijke aanmelding genoeg :P
 
:W
Werd getipt door Ducky dus ik houd het even in gaten! Even kijken of ik dan vrij heb enzo maar lijkt me zeker leuk :)
Oh ja en ik heb een f2tje :P
 
Ff route bekeken. Kun je als je op de N209 rijdt niet beter rechtstreeks richting Bodegrave. Scheelt een stuk (snelweg) wat er toch niet heel interessant uit ziet.
 
Ja klopt, kreeg ook reactie van de creator van de route:
Route nog iets aangepast nu is het 170 km.. het laatste stukje snelweg ook overgeslagen.

Heb de route voor mn tomtom al, kijken of ik dat werkend krijg..
 
Zou graag mee willen, maar vrijdag is niet mijn sterkste dag om vrij te zijn..., ben een horeca dier, dus liever de zondag-maandag-dinsdag...

Veel plezier in ieder geval!!!
 
Klinkt goed, ik zet 'm hier ook op "Misschien", even thuis checken of er neit al iets anders op de planning staat.
 
Wordt dus voor mezelf nog even een beetje kut... Aangezien de voorvork lek is en steeds harder begint te lekken.. Moet ik wel echt even gefixt hebben voor 18 April.. En hoop dat ik er het geld en tijd voor heb, bij de garage kost het nl. meer dan 200 piek...

Zijn er nog meer mensen met navigatie, Simon?
 
Ik stel als alternatief voor om echt puur een meeting te houden.. Zie in het verleden mensen die bijvoorbeeld een eat-meet and great houden :P (Arend in "VFR topic 9") Zelf vreten meenemen en ergens een mooi plekje vinden.. Mochten we zin hebben kunnen we gewoon beetje random gaan rijden.. Maargoed..
Weet niet wat jullie insteek is, ook meer omdat de spreiding in het land vrij groot is en de meesten toch al een stuk moeten rijden om ergens bij Utrecht te komen..

Maar dan wil ik wel het liefst dat er meer mensen kunnen, Chris, JurgendB (is de enige naam die ik eigenlijk nog terugweet die dat ik in 2011 begon in het topic, er ook was..) en de anderen die deze vrijdag niet kunnen..

Open voor suggesties..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan